Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pissainen tamponi

Vierailija
01.10.2015 |

tamponia ei kuulemma tarvitsisi vaihtaa jokaisen vessakäynnin yhteydessä mutta mulla ainakin käy niin, että jos käyn pissillä ja mulla on samalla (asettamien kera syvälle oikeaoppisesti asetettu) tamponi, niin se tamponi myös kastuu täysin pissasta. onko tämä jotenkin epänormaalia, miten sen tamponit kanssa voi vessassa käydä ilman että sen vaihtaisi aina uuteen? 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tamponi ei todellakaan kastu kusella käydessä. Se lanka korkeintaan ja sitäkin voi siirtää. Ei sulla kusi emättimestä tule.

Vierailija
2/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?? :D eikös ne naru korkeintaan kastu jos ei siirrä tieltä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite vaihdan joka kerran. Se haju :O

Vierailija
4/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:54"]Ite vaihdan joka kerran. Se haju :O
[/quote]
Haiseeko sun pillu useinkin pahalle?

Vierailija
5/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mulla jotenkin epänormaali alapää. Kun se tamponi kyllä kastuu ihan litimäräksi mulla. 

Ap

Vierailija
6/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anatomia hukassa? 

Itse siirrän narua, enkä uita kusessa, hyi hitto sitä hajuakin mikä jäisi ! :x

Vierailija
7/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla virtsaputken suu sijaitsee virheellisesti emättimessä. Et ole ainoa ongelmasi kanssa.

Vierailija
8/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vastauksia taas. Joillain virtsaputken suu tosiaan sijaitsee emättimessä. Onko aplla näin?

Vierailija
9/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:56"]Onkohan mulla jotenkin epänormaali alapää. Kun se tamponi kyllä kastuu ihan litimäräksi mulla. 

Ap
[/quote]
Ootko varma että se on kusta

Vierailija
10/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä joskus ollut ketju missä juttua siitä, että joillain naisilla virtsaputken suu on samassa aukossa kuin emätinkin. Jotain sen suuntaista, ei sen paremmin jäänyt mieleen...

Vierailija
11/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minäkin veikkaan että sulla on virtsaputken aukko emättimen puolella, ei mitenkään superharvinaista ja moni huomaa poikkeaman vasta tuollaisen tamponiongelman myötä.

Vierailija
12/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:57"]Ihme vastauksia taas. Joillain virtsaputken suu tosiaan sijaitsee emättimessä. Onko aplla näin?
[/quote]
Eiköhän ap olisi sen huomannut jo aikoja sitten vai onko ap yksi niistä jotka eivät voi katsoa omaa alapäätään?

Vierailija
13/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kastuu verestä?

Vierailija
14/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:57"]Ihme vastauksia taas. Joillain virtsaputken suu tosiaan sijaitsee emättimessä. Onko aplla näin? [/quote] Eiköhän ap olisi sen huomannut jo aikoja sitten vai onko ap yksi niistä jotka eivät voi katsoa omaa alapäätään?

[/quote]

no eipä sitä välttämättä katsomalla huomaa, monesti tulee ilmi vasta kun yritetään laitta katetria tms.

Vierailija
15/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen katsellut alapäätä montakin kertaa ja nimenomaan ihmetellyt että missähän se minun virtsaputki on, en ole koskaan hahmottanut sen sijaintia omasta alakerrastani. Tuohan asian selittää, jos se on emättimessä mulla. 

Ap

Vierailija
16/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee märäksi, vaikken edes kävisi kusella. En voi samaa tampoonia pitää kauaa, kun se alkaa valua jotain kirkasta nestettä. Tosi ärsyttävää, täytyy siis pitää pikkuhousunsuojaa vielä tamponin lisäksi. Verta saattaa olla ihan pieni pisara vaan, mutta silti tamponi on ihan turvonnut ja tihkuu nestettä. Aina olen ihmetellyt mitä se on, mutta en ole vielä muistanut lääkärissä kysyä :D

Vierailija
17/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla taas lantionpohjan lihakset puskevat sitä tamponia ulos virtsaa ponnistaessa. Ihan normaalia. Silloin menee vaihtoon. Toiset "synnyttävät" kuukuppiakin, jos on terhakassa kunnossa.

Vierailija
18/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap,
Et todellakaan ole vaivasi kanssa yksin. Eikä todellakaan ole mistään anatomian tuntemuksesta kyse. Näin vaan todella voi olla. Itse huomasin asian jo teininä. Tamponi kastuu joka vessareissulla. Se on ärsyttävää mutta ei kai sille mitään voi tehdä. Googlettamalla löytyy tietoa asiasta ja kohtalotovereita. :)

Vierailija
19/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se tamponi kastuu siis vain jos oon kokeillut että en vaihtaisi sitä pissalla käydessäni ja selkeästi on kastunut virtsasta. 

Tai siis kastuuhan se kuukautisverestäkin mutta se on sitten eri juttu. Toi pissajuttu on semmoinen että tamponi muuttuu kertaheitolla epämiellyttävän tuntuiseksi kun siitä tulee niin märkä. 

Ap

Vierailija
20/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on virtsaputken suu syvemmällä emättimessä. Ei mitenkään harvinaista.
T.hoitaja joka on katetroinut monia naisia.