Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan eronnut puolisostaan hänen sukunsa takia?

Vierailija
08.04.2022 |

Tämä pyörii omassa mielessä säännöllisesti. Voi mikä taakka putoaisi harteilta kun ei enää yhtäkään siitä porukasta tarvitsisi kotiinsa päästää, ei edes ajatella enää ikinä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä päivittäin sen suku hallitsee miestä aivan kaikessa eikä hän uskolla mitään vastaan sanoa.

Vierailija
2/5 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä maasta sun mies kotoisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä erosin. En kestänyt äitinsä ja tätinsä joka asiaan puuttumista. Ihan suomalaisia ollaan kaikki. Äiti soitteli aikuiselle pojalleen päivittäin useita kertoja, mm. kun tuli töistä kotiin meni viitisen minuuttia kun äiti jo pirautti. 

Kaikkina juhlapyhinä, lomina yms äiti piti itsestään selvänä että mies menee heille. Alusvaatteista lähtien osteli pojalle kaiken, meille kantoivat edesmenneen äitinsä ikivanhan risan sängynkin. Lapsen olisi vienyt mummolaan jo alle puolivuotiaan itsekseen, satojen kilometrien päähän.

En ole katunut eroa päivääkään

Vierailija
4/5 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt suoraan suvun takia, mutta suurin osa suhteen ikävyyksistä tuli miehen äidiltä.

Jatkuvaa mollaamista ja mies sitten yritti tehdä minusta parempaa ettei tulisi mollausta.. Hohhoijaa.

Miehen äiti on alkoholisti ja jos minä sitten otin alkoa, mies stressasi aivan älyttömästi.

Paljon oli sellaista "Mun äiti tekee ton piirakan tms. toisella tapaa, tee sinäkin..".

"Mun lapsuudenkodissa on pirttikalusto, meillekin semmonen".

Vierailija
5/5 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luettuani nämä vastaukset voin vain todeta, että kukaan ei ole eronnut puolisonsa suvun takia vaan siksi että PUOLISO ei ole tehnyt eroa sukunsa kanssa. Piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän