Jonnan veljelle Lukalle toinen nimi?
Isosisko on nimeltään Jonna Ilona. Pikkuveikan ristiäiset on vajaa 2vkon kuluttua ja nimi on vielä hakusessa. Etunimi on näillä näkymin Luka, mutta mikä toiseksi nimeksi? Perintönä kulkee Oskari-nimi, mutta kuulostaako Luka Oskari huonolta?
Kommentit (8)
Miten olisi Luka Mikael? Mielipiteitä?
Luka Oskari-ihan ok, ei mun suosikkeja kuitenkaan tuo Oskari
Luka Mikael - minusta kivempi kuin Oskari
Luka Samuel voisi olla kanssa hyvä nimi
tai Luka Kasperi tai Luka Kaspian
Tuntuu et tulee liikaa toistoa. Jotenkin tuo Luka Mikael sointuu mun korvaani kivasti, lisää mielipiteitä/ehdotuksia?
Minusta Luka Oskari kuulostaa hyvältä, mutta myös Luka Mikael on hyvä nimi. Mikaelista pidän enemmän, mutta vähän minua haittaa se, että tuossa molemmissa nimissä on -ka, tulee siis kahdesti peräkkäin. Tässä muutama muu ehdotus vielä:
Luka Daniel
Luka Eemeli
Luka Viljami
Luka Valtteri
Itsekään en oikein välitä nimestä Luka (tai Luukas), mutta lisäämällä sinne yhden u-kirjaimen, siitä tulee heti ainakin omasta mielestäni mukavampi, eli Luuka. Vähän suomalaisemman kuuloinen, kuten Jonnakin. Lisäksi vähän käytetty nimenä, ja jotenkin veikeämmän oloinen. Mitäs ajattelet?
Toisina niminä Oskari ja Mikael ovat minusta molemmat kivoja. Ehdotan vielä muutamaa muutakin:
Ilmari
Vilmeri
Aaron
Venjami
Luka Mikael on myös aivan ihana..oih!!
Muutama ehdotuskin vielä:
Luka Oliver
Luka Julius
Luka Eevert
Luka Ilari
Luka Elmeri
Luka Kristian
Luka Rafael
Luka Rasmus
Luka Niklas
Luka Anton
Luka Valtteri ja Luka Oliver olivat tosi kivoja vaihtoehtoja kans. Lisää? =)
Luka Oskari, miksei.....
Itse tykkään enempi Luukas -nimestä. Luka kuullostaa mun korvaan enempi lempinimeltä kuin oikealta etunimeltä. Onhan Luka nimi ns. kansainvälinen, mutta kuitenkin Luukas/Lukas/Lucas on hienompi minusta.
Ehdotuksia:
Luka Severi
Luka Joonatan
Luka Topias
Luka Aapeli
Luka Taneli
Luka Hermanni
Luka Ilmari