Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: pahin muistamasi sammakko omasta tai tutun suusta?

Vierailija
04.10.2006 |

Voin aloittaa.

Mieheni sisko oli kyläilemässä meillä, ja illan päätteeksi saunottiin.

Meillä oli pesuhuoneessa klassista shampoota jossa on mökin kuva purkin kyljessä.

Mieheni sisko kehuikin " että tämä onkin hyvä pesuaine, hekin pesevät koirat sillä...."

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeallergiaa tai yliherkkyyttä ei ole olemassakaan, vaan kyse on psykosomaattisesta oireesta.

Vierailija
2/7 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haukuin siellä olevat kalusteet mauttomaksi tekoantiikiksi. Sen kuuli ihminen, joka oli ostanut pöydän ko. liikkeestä.

Jälkeenpäin ajatellen ei ne kalusteet nyt niin mauttomia olleet. Joskus sitä on vain niin suuri suu. Olin sitäpaitsi silloin aivan eri ihminen kuin nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttunsa oli adoptoinut lapsen ulkomailta ja tämä lapsi oli sitten osoittautunut kuulovammaiseksi (täysin kuuro). Täti ihan pokkana heitti että niin mikähän portto senkin äiti oikein on kun on vammainen lapsi. Jep silloin kävi mielessä että pitääköhän hän minuakin jotenkin porttona tai muuten vaan huonona ihmisenä kun olen vammaisen lapsen saanut.

Vierailija
4/7 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinut mitenkään tietää, että isoäiti on kuollut. Harvemmin sitä kuolleita haetaan.

Vierailija
5/7 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli kalustanut kotinsa askeettisesti ja eleettömästi tyyliin " todella vähän tavaraa ja ne vähän sitäkin kalliimpia" .

Kännipäissäni kun olin, oli äänenvoimakkuus tavallista korkeammalla ja tuli ympärilleni tsekattua todettua kaverille niin että kajahti: " tästä kyllä SAIS tosi kivan, jos viittis nähdä vähä vaivaa!" . Ja tietystihän kämpän omistaja sattui olemaan kuulomatkan etäisyydellä...

Vierailija
6/7 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli on ihmisestä riippumaton orgasmi.

Vierailija
7/7 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienempi maha mutta mulle ei ole tullutkaan läskiä. ( Kuten myöskään ei minullekaan) :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan