Kinkkukiusausta tekemässä
Olen tänään tekemässä päivälliseksi kinkkukiusausta, johon tulee liemi ruokakermasta, johon on sulatettu Koskenlaskija-juustoa. Sopisikohan, jos laittaisin joukkoon maustekurkkua pieninä kuutioina. Kiusaus on tunnin uunissa, kärsiikö maustekurkku siitä.
Monissa ohjeissa kinkkukiusaus kehotetaan tarjoamaan maustekurkkuviipaleiden kanssa, mutta voisiko sen pistää suoraan kiusaukseen?
Kommentit (6)
Ihan sama. Et varmaan laita siihen edes kinkkua, koska kermankin korvaat kermakkeella.
Jos laitat vain itelles, niin tee miten haluat. Jos muidenkin pitäisi syödä, anna heidän päättää itse haluavatko maustekurkkua.
Tarjoaisin kurkun erikseen. Ja käytä tosiaan kinkkua äläkä niitä kinkkuna myytäviä jäännöspalapuristeita, joita kaupan tiski on täynnä.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:27"]
Tarjoaisin kurkun erikseen. Ja käytä tosiaan kinkkua äläkä niitä kinkkuna myytäviä jäännöspalapuristeita, joita kaupan tiski on täynnä.
[/quote]Ihan oikeaa kinkkua laitan aina, suikaloin itse. Paljon parempaa. En koskaan käytä valmiita kinkkusuikaleita mihinkään. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:27"]Tarjoaisin kurkun erikseen. Ja käytä tosiaan kinkkua äläkä niitä kinkkuna myytäviä jäännöspalapuristeita, joita kaupan tiski on täynnä.
[/quote]
Juuri niin. Mieluiten osta kaupasta nkku palana. Esim Korpela on hyvä
Käytä myös oikeita perunoita. Oikeaa kermaa myös
EI suolakurkkuja sekään
Aurajuusto kyllä voi sopia
Noei