Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailman paras leivonnainen, jonka haluaisit juhliin

Vierailija
08.04.2022 |

Juhlat tulossa, mutta ideat lopussa. Brita-torttu ehkä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh kun kuola valuu ajatellessa näitä kaikkia! Bebe-leivokset on myös ihana idea, mutta niiden pitää olla itse tehtyjä, mahtaako olla miten työläät?

Bebet on yllättävän helppoja ja jos juhliin haluaa/tarvitsee niitä paljon niin pistä hakuun "pellillinen bebjä" ja saat ihan hyviä ohjeita massatuotantoon.

Vierailija
22/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanhanajan mustikkapiirakka. Iso pellillinen. Ne pakastimessa tilaa vievät ja umpijäätyneet, viime vuoden mustikat voi käyttää tähän. Kaikki tykkää mustikkapiirakasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bebe on mun suosikkileivos, mutta en ole koskaan itse niitä leiponut. Ehkä kokeilen, kun joku mainitsi, että helpot tehdä?!

Vierailija
24/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunapiirakka on paras.

Vierailija
25/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bebe on mun suosikkileivos, mutta en ole koskaan itse niitä leiponut. Ehkä kokeilen, kun joku mainitsi, että helpot tehdä?!

Itse arastelin, mutta kokeilin kun ovat puolison lempileivos. Johonkin synttäreille tein ekat. Enemmän vaivaa vaatii, kun tekee yksittäisiä leivoksia vuokiinsa, mutta ihan saman makuisi saa, kun tekee pellillisen kerralla. Leikkaa ja koristele vaikka nonparelleilla tms. Helppoja ovat kyllä. Noudata vain ohjeita.

Vierailija
26/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pavlova

Vierailija
27/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse arastelin, mutta kokeilin kun ovat puolison lempileivos. Johonkin synttäreille tein ekat. Enemmän vaivaa vaatii, kun tekee yksittäisiä leivoksia vuokiinsa, mutta ihan saman makuisi saa, kun tekee pellillisen kerralla. Leikkaa ja koristele vaikka nonparelleilla tms. Helppoja ovat kyllä. Noudata vain ohjeita.

Kieltämättä helpottaisi paljon. Taidan silti askarretta yksittäisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi