Milloin seksi alkoi tuntumaan hyvältä
Milloin neitsyyden menettämisen jälkeen, varsinki nyt siis naisilla, alkoi seksi tuntumaan hyvältä?
Kommentit (6)
Tuntui hyvältä heti ensimmäisestä kerrasta lähtien. Sattui aluksi vähän, mutta alkun jälkeen tuntui ihanalta silloinkin. Molempien synnytysten jälkeen on ollut kipuilua muutama viikko.
Heti. Masturboinut ennen sitä monien vuosien ajan ja paneminen oli pitkään odotettu asia. Ei sattunut yhtään. N17
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:43"]
Heti. Masturboinut ennen sitä monien vuosien ajan ja paneminen oli pitkään odotettu asia. Ei sattunut yhtään. N17
[/quote]kuinka usein viikonaikana masturboit?
Ensimmäisestä kerrasta jo tuntui hyvältä ja toisella kerralla tulinkin. Olin jo vuosia opetellut itsekseni mistä pidän ja olin sinut itseni ja kroppani kanssa. Partneri siis samana iltana tavattu ja nykyään hänen kanssaan naimisissa. Edelleen kovin tyytyväinen :) Itsensä tunteminen tässäkin asiassa varmasti johtaa parhaaseen tulokseen.
Mulla varmaan noin puolisen vuotta todella monen panokerran jälkeen itse yhdyntä alkoi pelkästään tuntua hyvältä. Sitä ennen toki partnerit (lutkavaara, kolme eri kumppania puolen vuoden sisällä, hälyttäkää joku nyt internetin moraalipoliisit paikalle äkkiä herranjesta) ottivat klitorista niin paljon huomioon, että orgasmeja ja mielihyvää tuli pelkästään siitä, mutta sitten löytyi mulle sopiva yhdyntärytmi ja osui ja upposi. Tai siis kirjaimellisemmin ilmaistuna, upposi ja osui.
Eka kerta pelkästään sattui, tokasta kerrasta eteenpäin musta ei tuntunut juuri miltään kunnes joku kerta tuntuikin, ja sille tielle jäin.