Miten te saatte ajan kulumaan?
Kommentit (6)
Hyppään joskus bussiin äänikirja korvilla, matkustelen päämäärättömästi linjoja vaihdellen sinne tänne muutaman tunnin kunnes suuntaan kotiin.
Käsitöitä talvella sekä tv sarjat & elokuvat ja ajankohtaisohjelmien seuraaminen, puutarha harrastukset kesällä sekä ulkona oleileminen.
Olen huomannut että aika kuluu ihan omaan tahtiinsa aivan minusta riippumatta
Aika kuluu ihan itsestään vaikka en haluaisi.
Opiskelen, pelaan The Sims 4-peliä, kuuntelen euroviisumusikkia sekä polkupyöräilen lähinnä tekemässä ruokakauppaostokset. Toki näin Helsingissä asuvana hoidan asioitani liikkumalla myös julkisilla ja kävellen. Aloitin viime syksynä projektin, että luon The Sims 4-pelissä kaikkien Suomen kuntien kuntavaakunoiden pohjalta talot ja perheet. Tällä hetkellä on menossa yhdeksännen kunnan eli Vantaan kuntavaakunan pohjalta olevan talon sisustus kyseisessä pelissä mulla. Tässä projektissa aikaa sitten meneekin ihan kiitettävästi, kun kuntavaakunakirjani pohjalta ja Googlen kuvahaun pohjalta loihdin mahdollisimman tarkasti noita eri kuntien kuntavaakunoiden pohjalta olevia taloja tohon peliin.:-D Nyt koronan aikana oon viettänyt myös runsaasti äitini luona päivisin aikaa katsomassa sen toukokuussa 2 vuotta täyttävän kissaneidin perään sekä leikittämällä sitä. Aion hankkia oman kissan yliopistovaihdon jälkeen mahdollisesti ens vuonna. Piirrän noita Suomen kuntavaakunoita myös lahjoiksi mun sukulaisille ja laitan ne puukehyksiin.
T: junantuoma Helsingin yliopiston opiskelija joka on Sims 4 - ja euroviisufani sekä vaakunafani
Mulla on kaikenlaisia projekteja mitä teen. Käsitöitä ja sellaista. Lisäksi urheilen ja ulkoilen mahdollisimman paljon. Ja opettelen uusia juttuja.