Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko ala-asteelta ja yläasteelta, ne joista näki että tulevat menestymään elämässä

Vierailija
08.04.2022 |

Ne tasapainoiset ja tasapainoisista kodeista tulleet, jotka olivat hyviä koulussa, eivät välttämättä luokkansa priimuksia mutta tarpeeksi hyviä. He eivät kiusanneet ketään, mutteivät olleet myöskään kiusattuja. Olivat kaikkien pitämiä neutraaleja oppilaita. Niillä oli oma kaveriporukka, joka koostui samanhenkisistä. Usein harrastivat jotain menestykksekkäästi. Kohtelivatt kaikkia tasapuolisen kivasti eivätkä puhuneet muista paskaa. Kaikki nämä jotka tunsin kouluaikoina pärjäsivät myöhemmin elämässä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan niitä. Meidän luokalta suurimmasta osasta tuli tavallisia aikuisia, duunareita, insinöörejä, opettajia. 

Luokan pinko ja rikkaan perheen tytär teki itsemurhan hädintuskin teini-ikäisenä. Se oli hurjaa.

Vierailija
2/7 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan niitä. Meidän luokalta suurimmasta osasta tuli tavallisia aikuisia, duunareita, insinöörejä, opettajia. 

Luokan pinko ja rikkaan perheen tytär teki itsemurhan hädintuskin teini-ikäisenä. Se oli hurjaa.

Tarkoitankin että olivat sellaisia keskipolkua kulkevia, ei mitään ääripäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Niistä raggareista jotka veti ekat kännit 13v ja muutenkin olivat aina pahanteossa ei tullut kuin teiniäitejä (niitä sellaisia jotka ei jatka kouluun yms vaan elämäntehtävä tuntuu olevan tehdä mahdollisimman monta lasta mahdollisimman monelle isälle) juoppoja ja rikollisia.

Sitten ne joilla ei ollut sosiaalisia taitoja jäivät ilman työpaikkaa ja pingot on kuka milläkin mentaalilomalla melkein koko ajan. Tosin näistäkin aika moni on joko ilman töitä tai ilman perhettä.

Ne tasapainoiset on edelleen tasapainoisia.

Vierailija
4/7 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusattiin, mutta olen pärjännyt. Varmaan kaikki ajatteli, että olen ruma ja tyhmä luuseri, josta ei tule mitään. Myös ne huonoista oloista tulleet sossuvanhempien lapset on pärjänneet. Toki oli jotkut arkkitehtiperheen opettajan lellikkimallioppilaat, jotka on menestyneet, mutta mielestäni kuka vaan voi ponnistaa ylöspäin, taustasta riippumatta.

Vierailija
5/7 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Niistä raggareista jotka veti ekat kännit 13v ja muutenkin olivat aina pahanteossa ei tullut kuin teiniäitejä (niitä sellaisia jotka ei jatka kouluun yms vaan elämäntehtävä tuntuu olevan tehdä mahdollisimman monta lasta mahdollisimman monelle isälle) juoppoja ja rikollisia.

Sitten ne joilla ei ollut sosiaalisia taitoja jäivät ilman työpaikkaa ja pingot on kuka milläkin mentaalilomalla melkein koko ajan. Tosin näistäkin aika moni on joko ilman töitä tai ilman perhettä.

Ne tasapainoiset on edelleen tasapainoisia.

JUURI tätä tarkoitan!

Vierailija
6/7 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiusattiin, mutta olen pärjännyt. Varmaan kaikki ajatteli, että olen ruma ja tyhmä luuseri, josta ei tule mitään. Myös ne huonoista oloista tulleet sossuvanhempien lapset on pärjänneet. Toki oli jotkut arkkitehtiperheen opettajan lellikkimallioppilaat, jotka on menestyneet, mutta mielestäni kuka vaan voi ponnistaa ylöspäin, taustasta riippumatta.

Tarkoitan menestymisellä muuta kuin ammatillistä (pelkästään) menestymistä. Eli ovat tasapainoisia, hoitavat perheen, työn ja muut elämän osa-alueet niin...tasapainoisesti.

Vierailija
7/7 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että kadehdin juuri noita tasapainoisia. En koskaan koviksia tai suosittuja tyttöjä. Noista tasapainoisista hehkui sellaista tyyneyttä ja varmuutta mitä itseltä puuttui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan