Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako salilla käydä vain jos laihduttaa?

Vierailija
01.10.2015 |

Siltä ainakin vaikuttaa...
Saa kuulla esim "Mitä järkeä käydä salailla jos kuitenkin syöt mitä tykkäät", "Kyl sun täytyisi karsia herkutkin pois jos meinaat että tosta olis mitäään hyötyä", "Kylä sun täytyisi useammin käydä ja enemmän tehdä jos meinaat että siitä on jotain iloa".
Prkl, minä käyn salilla sksi että
A) Saan olla ihan itsekseni, kukaan ei huuda "Äiti, äiti, äitiiiii!!!!"
B) Saan liikkua omassa tahdissa. Tahsti ei ole päätä huimaava kun ulkoilee lasten kanssatuo parivuotias kun ei suostu enää rataissa istumaan vaan kävelee itse.
C) Kunto kohenisi edes hiukan, ja kai ne lihakset jotain joutuu tekemään vaikka syönkin koko kulutuksen edestä (tai enemmän joskus!).

Olen jo luopunut tupakasta, en juo, joten en todellakaan aio sokerista lupua. Jos tekee mieli niin minä syön!
JA sit saa taas kuulla "On kyl ihan plusmiinusnollaa toi salilla käyminen jos et meinaa yhtään karsia herkkuja!.
PRkl.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ulkonäkö on noille kommentoijille tärkeämpi asia kun hyvinvointi ja terveys?

Vierailija
2/16 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että salilla saa käydä vain huippukuntoiset. Eräs liikunnanohjaaja ihmetteli ääneen, kun moni tarttui vesipulloon alkulämmittelyissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:52"]

Koska ulkonäkö on noille kommentoijille tärkeämpi asia kun hyvinvointi ja terveys?

[/quote] Herkut ei kuulu terveelliseen elämäntapaan, ja sokeri aiheuttaa vain pahoinvointia. Ainut tapa voida hyvin on sokerin pois jättäminen.

Vierailija
4/16 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin olen käynyt salilla jo 15 vuotta. Olen ihan normaalipainoinen viisikymppinen nainen. Tykkään käydä siellä ja onhan se hyvä, että on lihakset kunnossa, varsinkin kun vaihdevuodet lähestyy. Syön mitä tykkään.

Vierailija
5/16 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:55"]

[/quote] Herkut ei kuulu terveelliseen elämäntapaan, ja sokeri aiheuttaa vain pahoinvointia. Ainut tapa voida hyvin on sokerin pois jättäminen.

[/quote] Niin siis tämä ei ole mun mielipide, vaan muilta kuultua =D t.ap

Vierailija
6/16 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kyllä ihan hyvillä mielin salilla ihan vaan terveyden vuoksi. Lihaskuntoni on heikko ja se on nyt reilu parikymppisenä alkanut aiheuttaa monenlaista ongelmaa. Sokeri on tällä hetkellä ainut paheeni, niin en ihan hirveästi jaksa siitä nipottaa. Sitä paitsi parempi +/- nolla kuin että lihoisin. Ja jotta lihakset kasvaa, täytyy olla plussakaloreilla .

Vierailija
7/16 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikkien pitäisi olla fit. Oikein syöminen on suunnilleen kansallusvelvollisuus ja auta armias jos olet laihaläski! Jos liikkuu niin pitää olla tavoitteet ja ruokavalio. Ei saa ihan vaan omaksi iloksi tehdä mitään.

Vierailija
8/16 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörälen, lenkkeilen, nostan kotona puntteja, joskus uin. Syön ihan kaikkea, mitä haluan. Keltä pitäisi lupa kysyä ja miksi.

Vierailija
9/16 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

salilla käyntiin yhdistetään heti joku helvetinfitness.

älä kuuntele paskapuhetta.

olen käynyt salilla kohta 15v, olen läsä mutta ryhti on hyvä, käsivarret upeat ja läsän alla piilossa sixpäk :P

Vierailija
10/16 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salillahan käydään juuri siksi, että saa sitten lihoamatta herkutella saman määrän kaloreita, kuin on kuluttanut!

Vierailija
11/16 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:55"]

[/quote]Pieni määrä sokeria ruokavaliossa ei kyllä ole epäterveellistäkään. Maitorahkalla, kanalla ja riisillä pelkästään eläminen sen sijaan on epäterveellistä. Sekä muotidieetteihin hurahtaminen on usein epäterveellistä. Normaalipaino ja monipuolinen ruokavalio on terveellistä.

Vierailija
12/16 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus miettinyt, että olenko "normaali" kun käyn salilla ja jumpissa, vaikka siellä havaintojeni mukaan on 90% naisista enemmän tai vähemmän ylipainoisia. Etenkin jumpissa on hauska tunnin alussa laskea kuinka monta osallistujista on ylipainoisia. Yleensä joukossa on ehkä 1-3 hoikkaa, muutama "persevää" normaalipainoista ja loput ylipainoisia. Itse olen 163cm, 50 kg, hoikka ja lihaksikas, jotenkin en tunne kuuluvani joukkoon ryhmäliikuntatunneilla... Käyn Hgin Elixioissa ja kaikilla tunneilla, kaikissa keskuksissa sama juttu.

Vierailija
13/16 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:51"]

Mä olen joskus miettinyt, että olenko "normaali" kun käyn salilla ja jumpissa, vaikka siellä havaintojeni mukaan on 90% naisista enemmän tai vähemmän ylipainoisia. Etenkin jumpissa on hauska tunnin alussa laskea kuinka monta osallistujista on ylipainoisia. Yleensä joukossa on ehkä 1-3 hoikkaa, muutama "persevää" normaalipainoista ja loput ylipainoisia. Itse olen 163cm, 50 kg, hoikka ja lihaksikas, jotenkin en tunne kuuluvani joukkoon ryhmäliikuntatunneilla... Käyn Hgin Elixioissa ja kaikilla tunneilla, kaikissa keskuksissa sama juttu.

[/quote]

No, eivätkös olekin ihan oikeassa paikassa ne lihavat, kun kerran kuntoilevat? 
En ole ikinä jaksanut ymmärtää niitä hämmästelijöitä, jotka silmä kovana tarkkailevat uimahalleissa, lenkkipoluilla, saleilla ja erilaisissa urheilutapahtumissa liikkuvia ylipainoisia. 

Vierailija
14/16 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:51"]Mä olen joskus miettinyt, että olenko "normaali" kun käyn salilla ja jumpissa, vaikka siellä havaintojeni mukaan on 90% naisista enemmän tai vähemmän ylipainoisia. Etenkin jumpissa on hauska tunnin alussa laskea kuinka monta osallistujista on ylipainoisia. Yleensä joukossa on ehkä 1-3 hoikkaa, muutama "persevää" normaalipainoista ja loput ylipainoisia. Itse olen 163cm, 50 kg, hoikka ja lihaksikas, jotenkin en tunne kuuluvani joukkoon ryhmäliikuntatunneilla... Käyn Hgin Elixioissa ja kaikilla tunneilla, kaikissa keskuksissa sama juttu.
[/quote]

En mä kyllä jaksa miettiä kanssaihmisten painoindeksejä. Kunhan olisivat onnellisia ja hyviä ihmisiä itselleen ja toisilleen.

Vierailija
15/16 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:51"]Mä olen joskus miettinyt, että olenko "normaali" kun käyn salilla ja jumpissa, vaikka siellä havaintojeni mukaan on 90% naisista enemmän tai vähemmän ylipainoisia. Etenkin jumpissa on hauska tunnin alussa laskea kuinka monta osallistujista on ylipainoisia. Yleensä joukossa on ehkä 1-3 hoikkaa, muutama "persevää" normaalipainoista ja loput ylipainoisia. Itse olen 163cm, 50 kg, hoikka ja lihaksikas, jotenkin en tunne kuuluvani joukkoon ryhmäliikuntatunneilla... Käyn Hgin Elixioissa ja kaikilla tunneilla, kaikissa keskuksissa sama juttu.
[/quote]

Ai että ihan hauska laskea montako ylipainoista löytyy. Sun kaltaiset ihmiset on ihan helvetin rumia. Sisäisesti.

Vierailija
16/16 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:51"]

[/quote] ja sunlaisten takia useaimmat ylipainoiset jää mieluummin kotiin =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän