Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ahdistaa tuo mun ukko ihan perkeleesti!

Vierailija
01.10.2015 |

Toissapäivänä ei kännissä antanut mun nukkua ja valvotti ja haukku mua lehmäksi. Yritin soittaa poliisit, kun sano tappavansa meidät molemmat (olen raskaana) Olen ihan hermo raunio ja sanoin, että en halua olla sinun kanssa. Niin vastaus on joka kerta: enhän mä tänäänkään ole mitään pahaa tehnyt. Minä kuulemma jatkan riitaa ja ei näe omassa käytöksessään mitään väärää. Juo muutamoäia kertoja viikossa ja aina sama homma. Onko muita raskausaikana eronneita ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan pelastaa itsesi ja lapsesi, tsemppiä! Voitko mennä ystävälle tai turvakotiin, varmasti pääsisit noin raskaana? Kannattaa varautua erotessa taistelemaan vapaudestasi ja siitä, että pääset tuosta eroon, mutta hermoraunioisuus poistuu sitä mukaan mitä kauemmaksi pääset tuosta. Olet hyvä ja arvokas ihminen, vaikka tuollaisen kanssa varmasti tuntuukin, että alkaa omakin vintti pimetä. Parempaa elämää sinulle!

Vierailija
2/5 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyllä...huoh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas uskottava. Tuli mieleen joku Putouksen sketsihahmo

Vierailija
4/5 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun saat tilaisuuden (ukko poissa kotoa) pakkaa tärkeimmät kamat, ja lähde turvakotiin, soita vaikka poliisille ja kerro tilanteesta, voivat varmastikin auttaa lähdössä. Älä missään nimessä jää tuollaiseen helvettiin, pilaat siinä omasi ja lapsen tulevaisuuden! Kyllä te pärjäätte kahdestaankin!

Vierailija
5/5 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eiköhän sitä kannata lähteä nyt, on aika raskasta tulevaisuudessa syöttää ja rauhoitella vauvaa ja kuunnella juoppolallin lässytystä vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän