Söin äsken pari kourallista sipsejä ja annoksen suklaamoussea. Miten teidän perjantainne?
Kommentit (42)
Pullaa ja juusto/tomaatti/kurkku sämpylä kahvin kera. Salmiakkia myös. Huomenna vapaata :)
Vierailija kirjoitti:
Pullaa ja juusto/tomaatti/kurkku sämpylä kahvin kera. Salmiakkia myös. Huomenna vapaata :)
Ihana sämpylä! ap
Olin jumppaamassa töiden jälkeen, sitten kotona tein sosekeittoa ja söin suklaapatukan (keitto liian kevyt, raejuusto loppu).
Kävin Kotipizzassa töiden jälkeen. Join lasin valkkaria ja nyt haaveilen, jos kohta menisi nukkumaan. Rankkaa tämä kolmekymppisen elämä. Hyvä, jos jaksaa puol ysin uutisten yli enää arki-iltaisin valvoa.
Kombutsaa, porkkana-purjokeittoa (raakana 😍), hapankaalia, tuoretta basilikaa, auringonkukanversoja, rucolaa ja liotettuja auringonkukansiemeniä.
Suklaarakeita
Päivän syömiset: kippo mansikoita, mysliä, 1/2 kanafile, peruna ja muutama pala porkkanoita. Syntilistalla 5 Jim-keksiä.
Huono tilanne. Olen koronassa eikä asiaa kauppaan. Ei mitään hyvää kotona..voileipää olen mussuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Onko jo markka vaa'an lukemana?
En ymmärrä kysymystä yhtään. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko painoa yli 100kg?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko painoa yli 100kg?
Painoni on pituus miinus 120. Entä sinulla? ap
Iltalenkin jälkeen maustamaton rahka pakastemarjojen kanssa ja sitten saunaan ja nukkumaan.
Tänään ottanut kaksi vahvaa kipulääkettä. Yhden puolenpäivän aikaan ja toisen muutama tunti sitten. Nyt on hyvä olla. Kipulääke eli huumausainepäivinä en ikinä syö mitään, koska opiaattien vaikutus tuntuu heikkenevän. Ei minulla siis mitään kipuja ole. Viihdekäyttöä sillon tällön. Ja ihan työssäkäyvä (etätöissä) oleva normaali ihminen olen.
Pussi perunalastuja, viikko sitten tehty jauheliha tomaattikasti juustolla, 4dl jäätelöä.
Torkahtelin nojatuoliin koneella niin päätin mennä sänkyyn pötköttelemään läppärin kans.
Töistä bussilla kotiin klo 18:30. Kuppi kahvia ja yksi paahtoleipä ilman lisukkeita. Tällä mennään huomisen lounaaseen asti. Kaapit tyhjät eikä todellakaan ole mitään syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko painoa yli 100kg?
Painoni on pituus miinus 120. Entä sinulla? ap
En usko että olet 220cm.
Meilläkin on sipsiä ja dippiä mutta ostin RESQ-sovelluksella niin ison satsin hotellin "aamupalakorin" niin ei tee mieli nyt mitään suolaista enempää. Yhden mustikkaleivoksen söin juuri, sekin RESQ. Lasissa Pepsiä.
Vähän iloa nyt perjantai-iltaan!