Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa näistä aineksista voi tehdä?

Vierailija
08.04.2022 |

Kaapissa on
-Olutta
-Ruisleipää
-Voita
-Maksamakkaraa
-Riisiä
-Nuudeleita
-Ketsuppia
-Juustoraastetta

Kuinka näistä saisi oikein maittavan aterian?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea mitä löytyy kaapista ei tartte käyttää samaan aikaan..

Eli maksisleipiä ja olutta. Ja päälle lisää olutta.

Vierailija
42/53 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Uuni lämpiämään

2. Juo kaljaa

3. Ruisleipien päälle maksamakkaraa, juustoraastetta ja ketsuppia

4. Juo lisää kaljaa

5. Leivät uuniin, kunnes juustoraaste sulanut

6. Syö leivät

7. Mikäli kaljaa on vielä, juo sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) juo kaljat

2) vie hylsyt kauppaan

3) osta jauhelihaa (jos ei riitä, halvimpia valmislihapullia) ja yksi sipuli

4) tee nistipataa

Riippuu vähän siitä mitä nuudeleita sulla on, et sopiiko ne siihen. Perus pieni makaronipussi ei maksa kuin 25 senttiä.

Eihän alkuperäisessä sanottu että rahat on loppu. Sä vaan aloit kuvitella niin.

Pyydettiin keksimään olemassa olevista raaka-aineista ja sun ehdotuksella pitää lähteä kauppaan. :D

Ei jatkoon.

No jos rahat ei oo loppu niin minkälainen nautintoa vihaava hullu yrittää tehdä noista itselleen aterian?

No esim sellanen joka sairaana. Vaikka korona niin ei saa mennä kauppaan. Tai jos ei vaan huvita/jaksa jos kauppa kauempana.

No jos mä olisin sairaana tai ei kiinnostelisi mennä, niin tilaisin ruokaa. Jos ei rahat ole täysin loppu, mut niin vähissä ettei budjetti kestä tilata yhtä kebabia, niin käyttäytyisin kuten rahat olisi täysin loppu. Koska niinhän ne käytännössä on.

Taas toi minä minä ajattelu. Taidat olla aika yksinkertainen.

Joka paikassa ei oo kuule sitä ruuan kotiinkuljetusta kulta pieni. Esimerkkinä meidän mökiltä lähimpään ruokakauppaan 15 km eli kauppareissu olis 30km.  Eikä siellä tilata kebabia kotiin ku ei kukaan tuo. :D

No jos rahat ei oo loppu niin millainen idiootti antaa ruokavaraston tyhjentyä noin, jos ei ole realismia hakea lisää ruokaa helposti?

Jos AP ei pysty hankkimaan lisää ruokaa, niin nälkä on paras kokki. Ennen pitkää kaikki nuo maistuu ihan sellaisenaan.

Syitä voi olla monia. Sullehan kerrottiin jo niitä. Esim. sairaus. Vaikka tänään todettu korona ja tosiaan ei mahdollisuutta tilata ruokaa. Tai vaikka auto hajonnut ja kauppa kaukana jos et sairautta kelpuuta syyksi. 

Ap ostakoon kaljan sijaan jatkossa purkkeja, joissa kaljaa, tonnikalaa ym hyödyllistä. Erittäin hyviä ihan mainitsemissasikin tapauksissa.

Minäkin ostin kaljan tilalle purkkeja joissa kaljaa.

Vierailija
44/53 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko olutta on? Joisin ne. Sitten kun pikku puppelissa tulee hiuko niin resepti syntyy kyllä kuin itsestään.

Niin. Tämä on tässä se ydinkysymys. Oluen määrä. Tähän kulminoituu kaikki jatkotoiminpiteet.

Jos olutta on riittävästi, niin ruokailu ei ole välttämätöntä.

Jos olutta on liian vähän, niin edessä on kauppaan tai baariin lähtö.

Päätöksiä päätöksiä, miksi aina näitä päätöksiä?

Vierailija
45/53 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saa ihan OK neuvoja joskus, mut itse sihauttaisin "neuvoa-antavan" ihan siitä jääkaapista ja miettisin sitten uudemman kerran.

Vierailija
46/53 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tostahan saa maksamakkarapizza-lämppäreitä. Ruisleipää siihen voita, ketsuppia, maksamakkaraa ja juustoa. Uuniin 200 astetta ja noin 10 min.

Näitä mä tekisin 😛

Maksamakkara uunista tulleena maistuu aivan kauheelta. :O

Kylmänä herkkua, lämpöisenä ihan p'skaa,

Vierailija
47/53 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ei mitään ongelmaa! Keität nuudelit, teet maksamakkaravoileivät ja juomaksi olutta. Ihan parasta mättöä!

Vierailija
48/53 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on hyviä vaihtoehtoja tarjottu jo ketjussa. Maittavin kombinaatio riippunee omista makumieltymyksistä, mutta yksi riippumaton muuttuja löytyy: juo kaljat ensin. Selvin päin et saa kaikkea irti makuelämyksestä mitä noista aineksista saa tiristettyä.

Ja se maistuu vielä seuraavana päivänäkin darramättönä.

Tuo on kyllä melkoisen optimistista.

Nimittäin on sitä joskus ihmetelty aamulla näitä kaljoitteluillan gourmet-tuotoksia jämistä, ja mietitty että mitä tuo on ja kuka helevatti tuollaista voi syödä.

Ja kuka siivoaa nuo tekemisen jäljet?

Eli keep it simple. Aamulla kiität.

Vierailija
49/53 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot kaljat ja ongelma ratkeaa kuin itsestään. Mättö kuin mättö alkaa kuulostaa hyvältä idealta. Paistettua riisiä maksamakkaralla, juustoraasteella ja ketsupilla, om nom nom nom...

Vierailija
50/53 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on hyviä vaihtoehtoja tarjottu jo ketjussa. Maittavin kombinaatio riippunee omista makumieltymyksistä, mutta yksi riippumaton muuttuja löytyy: juo kaljat ensin. Selvin päin et saa kaikkea irti makuelämyksestä mitä noista aineksista saa tiristettyä.

Ja se maistuu vielä seuraavana päivänäkin darramättönä.

Tuo on kyllä melkoisen optimistista.

Nimittäin on sitä joskus ihmetelty aamulla näitä kaljoitteluillan gourmet-tuotoksia jämistä, ja mietitty että mitä tuo on ja kuka helevatti tuollaista voi syödä.

Ja kuka siivoaa nuo tekemisen jäljet?

Eli keep it simple. Aamulla kiität.

Aina on tullut syötyä. Tosin poltan kyl aina darra-aamuna paukut, joista seuraa hirveät mässyt ja kaikki kelpaa.

Vierailija
51/53 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joisin tossa vaiheessa noi bisset ja miettisin sit ensiksi et mitä vois syödä, ja toiseksi et miten mä oon joutunut tähän tilanteeseen.

Vierailija
52/53 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruisleivän päälle maksamakkaraa. Voissa paistetut (ensin keitetyt) nuudelit ja ketsuppia päälle. Kyytipojaksi olut.

Näin minä tekisin.

Vierailija
53/53 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän noista oikein yhdistelemällä mitään saa. Jos nyt väkisin jotain niin ruisleipää vois tiristää voissa pannulla kuutioituna. Nuudelit keitetään, sekaan ruiskrutonkeja ja maksamakkarapalasia. Hyi kauheata. Mee kauppaan.

No vaa uatteleppa tuohon olut ruoka juomaksi😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi