Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuntelen Topi Sorsakoskea ja juon kaljaa, hillitysti

Vierailija
08.04.2022 |

Mielipiteesi tästä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juon punkkua ja kuuntelen "viimeiseen korttiin". Mikä sun lempparibiisi?

Hyvä! Hieno myöhempien aikojen kappale tuo, niin paljon upeita levytyksiä Topilla että hankala valita yhtä. Tuo ylläoleva Cherbourgin sateenvarjot, Voitko alkaa uudelleen, Olet kaikki, Päivät ilman sinua, onhan näitä.. AP.

Vierailija
22/26 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Tapio ja Topi siinä on kaksi kovinta ikinä. Itse näin vähän nuoremman polven edustajana voin kiittää vanhempiani siitä että olen saanut tutustua mm. näihin kahteen mahtavaan artistiin. Levyt pyörii edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama joka alkuvuodesta juopotteli isänsä kanssa ja kuunteli Irwiniä niin että vaimo suuttui?

Vierailija
24/26 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisella paikkakunnalla käyneenä saatan joskus toivoa topi sorsakoskea mutta ei kannnata yrittää identiteettiä varastaa (ja wihaa hankkia) sillä että antaa kuvan että muutkin juovat sitä.

Vierailija
25/26 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko se sama joka alkuvuodesta juopotteli isänsä kanssa ja kuunteli Irwiniä niin että vaimo suuttui?

Juu en. Kuulostaa kyllä hauskalta ketjulta tuo ;D Irwin ei ihan ole oma juttu, vaikka joitakin mainioita ralleja hänelläkin.

Vierailija
26/26 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä juon punkkua ja kuuntelen "viimeiseen korttiin". Mikä sun lempparibiisi?

Hyvä! Hieno myöhempien aikojen kappale tuo, niin paljon upeita levytyksiä Topilla että hankala valita yhtä. Tuo ylläoleva Cherbourgin sateenvarjot, Voitko alkaa uudelleen, Olet kaikki, Päivät ilman sinua, onhan näitä.. AP.

Kuuntelin nämä. Viimeinen varsinkin hyvä. Mut sit löyty Jorma Kääriäinen "mä elän vieläkin" yhtenä laulajana topin kanssa. Oli kyllä paljon parempi ainakin tuossa konsertissa minkä kuuntelin.