mies 69 vastaa
Kommentit (14)
Siis 69 vuotias viriili mies henkilö. Myös 69 asentona kiva oikea ap
Miten ihmeessä 69v viriili ukko on tänne eksynyt?
Ootko naimisissa ja jos oot, niin kuinka kauan olette olleet ja paljonko teillä on seksiä?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 08:59"]Miten ihmeessä 69v viriili ukko on tänne eksynyt?
[/quote] ajankuluksi katselen ja naureskelen
Olen muuttamassa asuntoon joka on katutasossa kumpia verhoja suosittelisit, laskosverhot vai sälekaihtimet?
Molemmissa on puolensa mutta verhot pitäisi hankkia tai tilata ennen kuin muutan.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:21"]Toimiiko penis vielä?
[/quote] toimii hyvin vaimo kiittää
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:40"]Olen muuttamassa asuntoon joka on katutasossa kumpia verhoja suosittelisit, laskosverhot vai sälekaihtimet?
Molemmissa on puolensa mutta verhot pitäisi hankkia tai tilata ennen kuin muutan.
[/quote]. Kaihtimet paremmat
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:00"]Ootko naimisissa ja jos oot, niin kuinka kauan olette olleet ja paljonko teillä on seksiä?
[/quote]. 41v oltu yhdessä , seksiä noin kerran kuukaudessa eikä mitään pika juttuja
Mitä mieltä olet kun kuuskymppiset varatut naiskentelevat keskenään tuntematta mitään tunnontuskia? Ja hauskaa on
Olen aina halunnut naida itseäni vanhemman miehen kanssa,saisinko sinulta kunnon kyydit? T.n40v
Siis ootko 60 v, vai syntynyt v. -69...vai viittaako nimimerkki kenties johonkin muuhun? ;)