Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot sisemmär häpyhuulet :(

Vierailija
30.09.2015 |

Tajusin vasta täällä käydessäni etten ole miesten silmissä yhtään mitään häpyhuulieni takia. Vaivaannuttavaa varsinkin uimahallissa käydessä, kun jalkovälistä roikkuu ihoa ja kellään muulla ei. Pikkaritkaan ei istu kunnolla... Kohtalotovereita? :(

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kirjoitus on asiaa..

Miehen on tosi vaikeata ehdottaa naiselle tapaamista, kun keskustelut on lähteneet aiheesta isot häppärit.

Oletko varattu vai et? / vilivallaton

Vierailija
22/35 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rauhallisesti daamit, isot häppärit on kauniita, kiihottavinta mitä on. Itse ajattelen, että on sama analogia kuin olisi isomunaisen äijän kanssa sängyssä, kun naisella on tavaraa jalkojen välissä. Olkaa ylpeitä ja muistakaa et makuja on monia. Täältä iso peukku!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt rauhallisesti daamit, isot häppärit on kauniita, kiihottavinta mitä on. Itse ajattelen, että on sama analogia kuin olisi isomunaisen äijän kanssa sängyssä, kun naisella on tavaraa jalkojen välissä. Olkaa ylpeitä ja muistakaa et makuja on monia. Täältä iso peukku!

Olen täysin samaa mieltä / vilivallaton

Vierailija
24/35 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykistikö peukutus?

Vierailija
25/35 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin oli isot ja kävin pienennysleikkauksessa. Ja kun sanon isot Tarkoitan paljon isompia kuin tuolla tytöllä kuvassa. Esim pyörällä ajaminen saattoi sattua jos ne jäi huonossa asennossa painamaan satulaa.

Se on jokaisen ihan oma valinta jos haluaa mennä (mitta tietenkin tulee odottaa että on 18-vuotias vähintään)

Vierailija
26/35 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isommat sen parempi <3

M30

Ei rumaa pimppiä olekkaan...

Vierailija
27/35 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aikuisena miehenä kiinnostunut keskustelemaan kanssasi ilman turhia taka-ajatuksia, sillä asia kiinnostaa, mut harva nainen kehtaa keskustella asiasta. / M

Vierailija
28/35 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinaan häpesin myös isoja huuliani... Kuitenkin olen seksuaalinen ihminen. Nautin seksistä ja kostun helposti. Päätin, etten häpeile itseäni yhtään, vaan nautin elämästäni. En usko, että yhtäkään miestä on haitannut alapääni minkään vertaa! Useimmat halunneet tehdä läheisyyttäkin useammin, kuin kerran. Nykyinen aviomieskin on sanonut, ettei ollut moista asiaa koskaan edes ajatellut :D

Vierailija
29/35 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niin voisi laittaahuulipunaa... Ei vaan, ikinä ei ole tullut mieleeni hävetä omia, pitkiä sisempiä häpyhuuliani, japaniksi yöperhosen siivet. Enkä ikimaailmassa lähtisi hankkimaan arpia noin herkkään ruumiinosaan. Tykkää, jotka tykkää.

Vierailija
30/35 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N57 kirjoitti:

Ehkä niin voisi laittaahuulipunaa... Ei vaan, ikinä ei ole tullut mieleeni hävetä omia, pitkiä sisempiä häpyhuuliani, japaniksi yöperhosen siivet. Enkä ikimaailmassa lähtisi hankkimaan arpia noin herkkään ruumiinosaan. Tykkää, jotka tykkää.

Hienoa että uskalsit. Ei häppäreitä kannata ujostella, sillä jokaisella naisella on sellaiset, sen tietää myös miehetkin.

Missäs päin olet?

Vierailija
31/35 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin vasta täällä käydessäni etten ole miesten silmissä yhtään mitään häpyhuulieni takia. Vaivaannuttavaa varsinkin uimahallissa käydessä, kun jalkovälistä roikkuu ihoa ja kellään muulla ei. Pikkaritkaan ei istu kunnolla... Kohtalotovereita? :(

.

Hei, älä välitä, olet silti oikeasti nainen. Jos olen kiinnostunut katselisin sinussa muutakin kuin niitä roikkuvia ihoja, joista mainitsit. / aikuinen mies

Vierailija
32/35 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sua, toivottavasti olet jo huomannut että olet herkullinen nainen :) / wiljami

Vierailija
33/35 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, kerro ihan oikeasti etkö tykkää häpyhuulistasi ja miksi?

Vierailija
34/35 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huono itsetuntoisia naisia täällä oikein on? Ihan uskomatonta että joku ottaa keulaa jostain häppäreistä...

Vierailija
35/35 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan lähde julkisesti kehumaan omaa pilluani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän