Onko joku muka saanut Tinderistä oikeasti seuraa?
Niin. Lähinnä tuntuu vitsiltä, eihän kukaan edes laita ikinä viestiä ja jos itse laittaa niin ei vastata tai lopetetaan vastaaminen parin viestin jälkeen.
Kommentit (30)
Se on lähinnä lihasten/kropan esittelymesta. Jos ei ole salikuvia sixpäkistä/pepusta tai muuten paljastavia kuvia ketään ei kiinnosta.
Oletko ap se kolmen lapsen äiti Vantaalta?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:53"]Tinderissä saa aika realistisen kuvan mikä on oma menekki. Tuo, että ei vastailla ja/tai lopetetaan kertoo ettet ole ihan top mätchi ja kauhean kiinnostava.
[/quote]
Silloin kun mulla oli "huono kausi" vastailin sen näköisille naisille joilla ei varmaan hirveesti ollut menekkiä ja hurmasin ne ja kävin panemassa jonkun aikaa. Pyöritin vielä montaa kerralla, en todellakaan ole ylpeä tästä ja jättäisin tekemättä, jos voisin. Anteeksi kaikille :(
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:57"]Oletko ap se kolmen lapsen äiti Vantaalta?
[/quote]
En ole vaan nuori nainen Helsingistä.
Olen löytänyt yhden seurustelukumppanin Tinderistä ja muutamaa tapaillut. Toki sieltä löytyy paljon kusipäitä, mutta ainahan ne voi unmatchata. :)
Tinderissä menestyy ne, joilla on parhaimmat kuvat. Totuushan saattaa olla sitten hyvin toinen. Kerran näin miehellä tekstin, jossa totesi että: jos et livenä näytä yhtä hyvältä kun kuvissa, niin maksat juomia niin kauan että näytät.
Kyllähän sieltä voi. Löysin avopuolisoni juurikin sieltä.
Oon nyt pari kuukautta siellä pyörinyt enemmän ja vähemmän, treffikutsuja kyllä satelee mutta ei ole toistaiseksi kukaan kolahtanut niin kovaa, että olisi huvittanut edes nähdä. My bad.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:48"]Niin. Lähinnä tuntuu vitsiltä, eihän kukaan edes laita ikinä viestiä ja jos itse laittaa niin ei vastata tai lopetetaan vastaaminen parin viestin jälkeen.
[/quote]
Taidat ap olla mies kun et saa tinderistä seuraa.
Kaikki ketä mä oon joutunut miettimään, et oikeelleko vai vasemmallako, eli sellaset ketkä ei oo olleet niin hyvännäköisiä, ovat aivan innoissaan kirjoittamassa. Paremmannäköiset ovat nuivempia. Mulla ei oo mitään persekuvia tai tissihuulikuviakaan. Mut 90% niistä kenen kanssa olen puhunut, etsii kyllä vakavampaa seuraa. Kolmekymppisiä matcheissä.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 08:52"]Kaikki ketä mä oon joutunut miettimään, et oikeelleko vai vasemmallako, eli sellaset ketkä ei oo olleet niin hyvännäköisiä, ovat aivan innoissaan kirjoittamassa. Paremmannäköiset ovat nuivempia. Mulla ei oo mitään persekuvia tai tissihuulikuviakaan. Mut 90% niistä kenen kanssa olen puhunut, etsii kyllä vakavampaa seuraa. Kolmekymppisiä matcheissä.
[/quote]
Pistä paremmat kuvat ja joku hauska teksti.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:53"]Tinderissä saa aika realistisen kuvan mikä on oma menekki. Tuo, että ei vastailla ja/tai lopetetaan kertoo ettet ole ihan top mätchi ja kauhean kiinnostava.
[/quote]
Tuo ei kyllä ole täysin totta. Joo varmaan tissivakoa esittelevät mimmit saa aina vastauksen, mutta kun miettii, mikä tinderin luonne on, niin tuo "menekki" kertoo kyllä vain pantavuudesta. Ja sehän ei kerro yhtään mitään "menekistä" suhde-/avioliittomarkkinoilla. Plus suurin osa siellä on kalastelemassa matcheja, joten vastaamattomuus on enemmän kuin ymmärrettävää.
Olen saanut sieltä seuraa moneen lähtöön. Jos on tehnyt mieli seksiä, sieltä oon sitä aina saanut. Yhden kanssa halusin enemmän, se juttu kesti puolisen vuotta. Joidenkin kanssa oon vain jutellut, sekin on ihan jees. Saa uusia näkökulmia pyörittelemiinsä asioihin. Joistain on tullut kavereita ihan oikeassa elämässä, vaikka romanttisessa mielessä ei olekaan synkannut.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:00"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:53"]Tinderissä saa aika realistisen kuvan mikä on oma menekki. Tuo, että ei vastailla ja/tai lopetetaan kertoo ettet ole ihan top mätchi ja kauhean kiinnostava. [/quote] Tuo ei kyllä ole täysin totta. Joo varmaan tissivakoa esittelevät mimmit saa aina vastauksen, mutta kun miettii, mikä tinderin luonne on, niin tuo "menekki" kertoo kyllä vain pantavuudesta. Ja sehän ei kerro yhtään mitään "menekistä" suhde-/avioliittomarkkinoilla. Plus suurin osa siellä on kalastelemassa matcheja, joten vastaamattomuus on enemmän kuin ymmärrettävää.
[/quote]
No mulla oli ainoana kuvana pelkkä kasvokuva (eikä tissivakoa), ja sain kymmeniä keskustelunaloituksia miehiltä. Keskustelut loppuivat vain jos itse en vastannut/jatkanut keskustelua. Että kyllä siellä voi pelkillä kasvoillakin pärjätä ja turha olettaa, että suositut naiset pärjäisivät vartalollaan :)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 08:52"]
Kaikki ketä mä oon joutunut miettimään, et oikeelleko vai vasemmallako, eli sellaset ketkä ei oo olleet niin hyvännäköisiä, ovat aivan innoissaan kirjoittamassa. Paremmannäköiset ovat nuivempia. Mulla ei oo mitään persekuvia tai tissihuulikuviakaan. Mut 90% niistä kenen kanssa olen puhunut, etsii kyllä vakavampaa seuraa. Kolmekymppisiä matcheissä.
[/quote]
Mikä yllättävä totuus, että ne rumemmat miehet yrittävät saada suhdetta ja paremman näköiset miehet ovat liikkeellä enemmän katselumielessä... :D :D
Hävettää ehkä myöntää, mutta sain sitä kautta kolmet treffit :D Ja siis olisi ollut mahdollisuudet paaaaljon enempään mutta ei kiinnostanut.. Ihan komeita miehiä!
Mä löysin aviopuolison, hän ehti olla tinderissä vaan vuorokauden kun mä jo iskin kiinni.
Ja osaan myös sanoa ainakin 3 pariskuntaa, mitkä on tinderissä syntynyt. Tuli sitä itekin tavattua kaiken näköstä munapäätä ennenku tän täydellisen löysin. Mut hyviäkin tyyppejä siellä tosiaan on :)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 08:52"]
[/quote]
Mikä yllättävä totuus, että ne rumemmat miehet yrittävät saada suhdetta ja paremman näköiset miehet ovat liikkeellä enemmän katselumielessä... :D :D
[/quote]
Joo en mä kyllä sitä tarkoittanut. Ihan samalla tavalla ne kaikki haluu pildee, ketkä on halutakseen. Rumemmat miehet niin innokkaasti, et itteä jo lakkaa kiinnostamasta kun viestiä pukkaa koko ajan.
Tinderissä saa aika realistisen kuvan mikä on oma menekki. Tuo, että ei vastailla ja/tai lopetetaan kertoo ettet ole ihan top mätchi ja kauhean kiinnostava.