Onko teillä veljiä?
Valmistavatko he ruokaa? Tiskaavatko? Huolehtivatko pyykeistään? Siivoavatko asuin- ja saniteettitiloja?
Kommentit (10)
Halusin vain kertoa, että luin ainakin kolmesti otsikon jo muodossa "Onko teillä väljä". Ei mulla muuta.
On. Kaks maailman parasta. Aikuisia jo, mutta viikkosiivous oli tuttu juttu kakarana, ja aikuisenakin ihan normaaleja kotitöitä tekeviä miehiä.
Harvempi varmaan ei joudu muksusta asti mitään tekee...
No nythän noita alkaa olemaan. Emmekö me kaikki ole siskoja ja veljiä toisillemme? Tuollahhan niitä minun veljiäni näyttää tulevan pohjoisessa rajan yli ihan virtaamalla tänne siskon luo.
On. Isoveli. Ei osaa huolehtia edes päivittäisestä hygieniasta, ruokailuista tms.
On autismia ja kehitysvamma taustalla.
Kaksi veljeä. Toinen naimisissa, en tiedä heidän kotitöiden jaostaan, mutta sen mitä häntä muuten tunnen takuulla siivoaa, tiskaa ja pesee pyykkiä. Niin siisti tyyppi ollut aina, että varmaan sellaisia kolmesta tiskaamattomasta kupista pöydällä. Tykkää kokata.
Toinen veli on sinkku. Ottaen huomioon, ettei hänellä taloudenhoitajaakaan ole palkattu ja kuitenkin vaatteet päällä on joka päivä ja puhtaita astioita kaapissa eikä syö vain valmisruokia, eiköhän hän itse noista kaikista suoriuduttava.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:27"]Kaksi veljeä. Toinen naimisissa, en tiedä heidän kotitöiden jaostaan, mutta sen mitä häntä muuten tunnen takuulla siivoaa, tiskaa ja pesee pyykkiä. Niin siisti tyyppi ollut aina, että varmaan sellaisia kolmesta tiskaamattomasta kupista pöydällä. Tykkää kokata.
Toinen veli on sinkku. Ottaen huomioon, ettei hänellä taloudenhoitajaakaan ole palkattu ja kuitenkin vaatteet päällä on joka päivä ja puhtaita astioita kaapissa eikä syö vain valmisruokia, eiköhän hän itse noista kaikista suoriuduttava.
[/quote]
Siis sekoaisi kolmesta tiskaamattomasta kupista.
Ei ole ollenkaan sisaruksia, mutta teinipoikani osaa nuo kaiken ja ennen tekikin noita kaikkea, nyt sairastunut masennukseen, ei toimi ja tee oikein mitään :(
Minulla on kolme veljeä, ja kaikki oppi kotitöitä jo lapsena. Vanhin osaa oikein hyvin, hän muutti jo pois kun olin pieni. Nuoremmat isoveljet osaa kaikki kotityöt verhonompelusta siman tekoon. Toinen jäi usean lapsen lähivanhemmaksi, ja hyvin hoiti homman ( ehkä hemmotteli lapsia liikaa ). Mun lapsen yksi lempiaine on kotitalous. Ja siivouksen osallistuminen on itsestään selvää.
ei ole