Maria & Jutta
Kommentit (13)
odotin ehkä enemmän tältä koko ohjelmalta
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:29"]Miellyttävän oloinen tuo Jutta.
[/quote]
Oliko tuo sarkasmia? Minä taas näkemäni perusteella yllätyin Jutasta jota olen aina luullut miellyttäväksi js ystävälliseksi ihmiseksi. Täys k*päähän tuo on! Älyttömän töykeä Mariaa kohtaan heti alusta asti ja ennakkoluuloinen vähän kaikessa kaikkea kohtaan. Muita ihmisiä halveksuva ja ylenkatsova omahyväinen liihottelija.
N26
Vauvafoorumi mainittu. Maria on jotenkin tosi ärsyttävä ihminen, ei voi mitään.
Jotenkin tuosta Mariasta tulee mulle aina sellanen kuva, että se ei tykkää ihmisistä. Tarkotan siis että se suhtautuu jotenkin väheksyvästi ja katsoo nenänvartta pitkin.
Jutta symppis, Maria tosi väkinäinen vaikka vloggaisi itsekseen jossakin komerossa.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:29"]Miellyttävän oloinen tuo Jutta. [/quote] Oliko tuo sarkasmia? Minä taas näkemäni perusteella yllätyin Jutasta jota olen aina luullut miellyttäväksi js ystävälliseksi ihmiseksi. Täys k*päähän tuo on! Älyttömän töykeä Mariaa kohtaan heti alusta asti ja ennakkoluuloinen vähän kaikessa kaikkea kohtaan. Muita ihmisiä halveksuva ja ylenkatsova omahyväinen liihottelija. N26
[/quote]
Olet naurettava. Jutta on tosi aidon oloinen ja symppis. Tuo Maria on munmielestä ylimielinen ja kusipäinen tyyppi.
Oi tuo Max :). IHAN kuin Petteri!
M:llä hyvin monotoninen ääni. Kuiva tyyppi.
Toi Mariahan on ihana! Paljon mukavampi kuin ajattelin ja ohjelma oli hyvä! Ihania tyyppejä oli molemmat Maria ja Jutta.
Kiva kuulla mitä Bull sanoo Veitolan kropasta.