Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä varastamisessa kiehtoo

Vierailija
08.04.2022 |

Osaako joku sanoa

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Paula varastaa naapureidensa tavaroita.

Vierailija
2/16 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys ja vaurastuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama kuin muussakin epärehellisyydessä, huijaamisessa, pettämisessä. Valta toiseen ihmiseen, se että rikkoo toisen rajoja, aiheuttaa toiselle tappiota tai pahaa mieltä.

Tässä siis ajattelin näitä, jotka varastavat ihan vain ilokseen, eivätkä varastetut tavarat tule edes käyttöön vaan saattavat mennä roskiin. Vähän kuin viettelisi aviomiehen ja perheenisän ja jättäisi tämän kuin nallin kalliolle, kun mies on ilmoittanut vaimolleen haluavansa erota.

Vierailija
4/16 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään mutta kun on pakko,olen köyhä. Ruokaa,bensaa,muuta tarpeellista tulee vietyä että pysyy hengissä.

Vierailija
5/16 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään mutta kun on pakko,olen köyhä. Ruokaa,bensaa,muuta tarpeellista tulee vietyä että pysyy hengissä.

Paskan marjat Suomessa tarvii kenenkään varastaa, jos ei ole rahaa niin sossu antaa sen mitä tarvii kun kehtaa vaivautua paikalle

Vierailija
6/16 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutkuttaminen kiinnijäämisestä. Rikkaatkin voi olla kleptomaaneja, ei se katso köyhyyttä.

Vierailija
7/16 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kleptomania on oire laspiiden traumoista. Monia heistä on pahoinpidelty eri tavoin kasvuiässä.

Vierailija
8/16 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea tulee varasteltua, se on vähän kuin harrastus ja kaikillahan on nykyään roinaa niin paljon ettei se nyt ketäännvoi hetkauttaa...

Vierailija
9/16 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan itseä ei kiinnosta jäädä kiinni. Pöllin vain silloin kun se on mahdollisimman epätodennäköistä. Ei missään nimessä kaupoista jne. Parasta on pölliä kesäyönä puistosta sammuneilta jääneitä puhelimia, lompakoita ja reppuja.

Vierailija
10/16 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan kyse on vain jäänteestä menneiltä ajoilta kun toisesta leiristä varastaminen noteerattiin korkealle omassa leirissä, kun saatiin omille tärkeitä tarvikkeita ja muutama päivä lisää elinaikaa ja viekkaimmat selvisi myös muuten paremmin hengissä. Ei siinä sen kummempaa, nykyihminen on vaan vieraantunut luonnosta tosi kauas. Katsokaa vaikka pullasorsia tai variksia. Kyllä nekin vie vaikka toisen suusta leivän palan ja sitten katsotaan kumpi lentää kovempaa karkuun.

Vierailija
11/16 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että saa jotain ilmaiseksi jäämättä kiinni. Aika harvoin varastan mitään, koska kaupoissa pelottaa kiinni jääminen ja kotirosvo en halua olla.

Vierailija
12/16 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa kun en ole aikuisiällä tuntenut tarvetta varastaa, vaikka olenkin köyhä. Lapsena ja teininä olin kyllä ihan kauhea kleptomaani. Varastelin kaupoista hirveästi kaikkea. Ainoat kerrat jolloin jäin kiinni oli kun mulla oli kaveri mukana. He mokasivat, en minä, joten tajusin että minun kannattaa tehdä se aina yksin. Vaikea sanoa mitä siihen aikaan kakarana päässäni pyöri. Me oltiin kyllä melko köyhä perhe, mutta kyllä minä silti sain kaiken tarvitsemani ja paljon ylimääräistäkin. En varastanut siis tarpeeseen, vaan ainoastaan jotain turhuuksia. Marketeista halpoja korvakoruja ja koriste-esineitä. Sitten kun tulin siihen ikään, että aloitin oman tienaamisen esimerkiksi kesätöissä aloin ymmärtää, että jokainen hankkii tulonsa työllä eikä ole oikein varastaa.

Vierailija
13/16 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sama kuin muussakin epärehellisyydessä, huijaamisessa, pettämisessä. Valta toiseen ihmiseen, se että rikkoo toisen rajoja, aiheuttaa toiselle tappiota tai pahaa mieltä.

Tässä siis ajattelin näitä, jotka varastavat ihan vain ilokseen, eivätkä varastetut tavarat tule edes käyttöön vaan saattavat mennä roskiin. Vähän kuin viettelisi aviomiehen ja perheenisän ja jättäisi tämän kuin nallin kalliolle, kun mies on ilmoittanut vaimolleen haluavansa erota.

En kyllä ymmärrä tuota ihmissuhteisiin vertaamista.

Olen muutenkin ihmetellyt miksi toiset naiset haluavat sellaisen miehen joka lähtee kun tulee "parempaa" tarjolle. Turha sellaista miestä on uhriuttaa kun elämä on valintoja.

Esineet ovat ihmisten vietävissä, eikä ihmiset ole esineitä

Vierailija
14/16 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden ihmisen joka on varastanut työnantajaltaan varmaankin tonnikaupalla erilaista tavaraa vuosien varrella. Aikoinaan olin töissä eräässä palveuyrityksessä, jossa oli WC:t asiakkaita varten ja yhdessä vaiheessa alettiin ihmettelemään WC-paperin äkkiä lisääntynyttä menekkiä. Sitä siis kului rullatolkulla normaalia enemmän per viikko, vaikka asikasmäärissä ei tapahtunut muutoksia. Alettiin tarkkailemaan asiaa ja ilmeni, että yksi ja sama henkilö, joka ei ollut edes asiakas, tuli säännöllisesti kassin kanssa sisälle mennen suoraan asiakasvessaan ja jonkin ajan kuluttua tuli vessasta ulos, pyöri tiloissa hetken muka mainoksia katsellen ja häipyi mitään ostamatta pois.

Pääteltiin että tuo tyyppi varastaa WC-paperia ottaen rullat telineistä. Hommattiin lukolliset Tork-suurrullatelineet, joihin menee se iso rulla ohuehkoa WC-paperia ja se yksi rulla kestää normaalisti toista viikkoa. No, eikös saman tyypin jälkeen ollut ne vasta täytetyt Tork telineetkin tyhjänä. Hylsy vain oli jäljellä. Tyyppi oli siis käsin lypsänyt kassiinsa sen about 800 metriä WC-paperia per koppi. Kaikenlaisia sitä onkin.

Vierailija
15/16 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden ihmisen joka on varastanut työnantajaltaan varmaankin tonnikaupalla erilaista tavaraa vuosien varrella. Aikoinaan olin töissä eräässä palveuyrityksessä, jossa oli WC:t asiakkaita varten ja yhdessä vaiheessa alettiin ihmettelemään WC-paperin äkkiä lisääntynyttä menekkiä. Sitä siis kului rullatolkulla normaalia enemmän per viikko, vaikka asikasmäärissä ei tapahtunut muutoksia. Alettiin tarkkailemaan asiaa ja ilmeni, että yksi ja sama henkilö, joka ei ollut edes asiakas, tuli säännöllisesti kassin kanssa sisälle mennen suoraan asiakasvessaan ja jonkin ajan kuluttua tuli vessasta ulos, pyöri tiloissa hetken muka mainoksia katsellen ja häipyi mitään ostamatta pois.

Pääteltiin että tuo tyyppi varastaa WC-paperia ottaen rullat telineistä. Hommattiin lukolliset Tork-suurrullatelineet, joihin menee se iso rulla ohuehkoa WC-paperia ja se yksi rulla kestää normaalisti toista viikkoa. No, eikös saman tyypin jälkeen ollut ne vasta täytetyt Tork telineetkin tyhjänä. Hylsy vain oli jäljellä. Tyyppi oli siis käsin lypsänyt kassiinsa sen about 800 metriä WC-paperia per koppi. Kaikenlaisia sitä onkin.

Sillä oli paha ripuli

Vierailija
16/16 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskan marjat Suomessa tarvii kenenkään varastaa, jos ei ole rahaa niin sossu antaa sen mitä tarvii kun kehtaa vaivautua paikalle

Niinhän suuri yleisö luulee ja kuvittelee, totuus on toista jos olet kanta suomalainen, niin kyykkyä tulee normi ihmiselle, lusmut ovat erikseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi