Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua hävettää. Mies pyörtyi taas korkean verenpaineen vuoksi ja olimme julkisella paikalla.

Vierailija
08.04.2022 |

Kaikki tuijottivat meitä, kun mies makaa pitkällään maassa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en ole provoilija. Istun tässä sairaalaan kahviossa juuri, kun en kehtaa mennä huoneeseen. Näin yhden vanhan työkaverin ja selitin syyksi, että olen täällä vain piipahtamasssa, kun kävin fysioterapeutilla selkäni vuoksi.

T. Ap

Vierailija
22/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en ole provoilija. Istun tässä sairaalaan kahviossa juuri, kun en kehtaa mennä huoneeseen. Näin yhden vanhan työkaverin ja selitin syyksi, että olen täällä vain piipahtamasssa, kun kävin fysioterapeutilla selkäni vuoksi.

T. Ap

Olisit sanonut, että kävit psykiatrilla niin olisi ehkä uskonutkin.

Vierailija
24/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeiden väärinkäyttäjät kimpassa liikkeellä. Terveydenhuollon väärinkäyttöä. Lanssi tai poliisi taas tilattu tms.

Vierailija
25/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin kyllä tuossa tilanteessa huolissani miehestä. Toivottavasti mies saa terveytensä kuntoon ja löytää rinnalleen uuden rakastavan ja huolehtivan kumppanin. Kuka hullu häpeää kun oma rakas on sairaana ja  tarvitsee apua?  

Vierailija
26/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

No mitä hittoa sä sinne edes seurasit perässä norkoilemaan syrjään? Olisit jatkanut omia hommiasi.

Vierailija
27/27 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi