Minua hävettää. Mies pyörtyi taas korkean verenpaineen vuoksi ja olimme julkisella paikalla.
Kaikki tuijottivat meitä, kun mies makaa pitkällään maassa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti en ole provoilija. Istun tässä sairaalaan kahviossa juuri, kun en kehtaa mennä huoneeseen. Näin yhden vanhan työkaverin ja selitin syyksi, että olen täällä vain piipahtamasssa, kun kävin fysioterapeutilla selkäni vuoksi.
T. Ap
Olisit sanonut, että kävit psykiatrilla niin olisi ehkä uskonutkin.
Lääkkeiden väärinkäyttäjät kimpassa liikkeellä. Terveydenhuollon väärinkäyttöä. Lanssi tai poliisi taas tilattu tms.
Minä olisin kyllä tuossa tilanteessa huolissani miehestä. Toivottavasti mies saa terveytensä kuntoon ja löytää rinnalleen uuden rakastavan ja huolehtivan kumppanin. Kuka hullu häpeää kun oma rakas on sairaana ja tarvitsee apua?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti en ole provoilija. Istun tässä sairaalaan kahviossa juuri, kun en kehtaa mennä huoneeseen. Näin yhden vanhan työkaverin ja selitin syyksi, että olen täällä vain piipahtamasssa, kun kävin fysioterapeutilla selkäni vuoksi.
T. Ap
No mitä hittoa sä sinne edes seurasit perässä norkoilemaan syrjään? Olisit jatkanut omia hommiasi.
T. Ap