Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehellä älypuhelin liimattuna käteen

Vierailija
30.09.2015 |

Alkaa pikku hiljaa riepoa ja kunnolla. Katsomme leffaa, hän näpelöi puhelinta ja kyselee koko ajan " mitä nyt tapahtuu, kuka tuo oli" iltaisin tahtoisin viettää joskus ihan vain istuen kynttilän valossa, halailla ilman mitään ylimääräistä hälinää. Mutta ei. Nyt v-loppuna meille oli hienommasta ravintolasta pöytä varattuna. Samantien kun pääsimme pöytään tämä kaivoi sen vi... Puhelimen esiin ja alkoi näpytellä kavereineen viestejä. Vaikka olimme erikseen sopineet että se ilta keskitymme täysin toisiimme. Minua harmitti niin että aloin itkemään. Siistin kuitenkin meikkini ja söimme nopeasti. Nyt olen loukkaantunut ja sanoin miehelle miksi. Ei hän muka tajunnut miksi. Tekisi mieli heittää tuo puhelin järveen mutten sitä nyt kuitenkaan tee.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin puhelinta näpläävälle poikaystävälle tänään autossa että voitko laittaa sen puhelimen täksi ajaksi pois. Kysyi vaan että miksi, vastasin että haluaisin kerrankin että keskittyisi olemaan/juttelemaan minun kanssani eikä keskittyisi vain kännykkäänsä. Kännykkä olikin sitten sen 15min automatkan ajan pois kädestä.
Ehkä sun pitäisi pyytää samalla tavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla