Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi luoja, käyttäytyykö teidän muiden miehet kuin 10 vuotiaat?

Vierailija
30.09.2015 |

En mä kestä tällästä. Miehellä tullut riita mein 10v kanssa, meillä siis 3 tyttöä ja tää vanhin nyt siis 10v, kiva jos tällästä kestää vielä monta vuotta kun miehellä menee hermot lapsen kanssa niin alkaa itse käyttäytyä samalla tavalla. Minä tyhmä menin vielä nauramaan kun satuin soittamaan heidän riidan aikana ja kuulin ku tyttö taustalla kiukutteli. Pääsi vahingossa nauru kun olen itse tytön kiukut niin monta kertaa saanut päälleni ja mies nyt ehkä toista tai kolmatta kertaa ja mies jo ihan hermorauniona ja loppu ja masentunut...

Mitä mä oikeesti teen tollasen miehen kanssa, tytön kanssa kyllä pärjään mutta en aikuisen miehen joka käytttäytyy kuin 10v tyttö.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
2/4 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua. Meillä ei edes lapsia, mies käyttäytyy iha omasta takaa lapsenlailla ni en taida perheenlisäystå ihan tässä suhteessa hankkiakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä kun ei se tollanen ollut ole. Mutta tosi asia on myös se että en mä tollasta kiukuttelijaa jaksa kattoo kovinkaan kauaa. Muutunut tässä viimesen viiden vuoden aikana ihan oudoksi, jos en tietäs ni voisin luulla että on nainen. Niin kyllä käyttäytyy kun naiset...  =) Kiukuttelee ja hermostuu joka asiasta, lyö luuria korvaan, mä en saa sanoa yhtään mitään edes vitsillä, samanlaisia asioita mitä hän itse saa kyllä muille sanoa. En mä jaksa tollasta neitiä. Mä h

Vierailija
4/4 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mut meillä eskarilainen ja mies sen tasolla. :)