Naapuri on kova juoruilemaan toisten ihmisten sairauksista, on jopa kertonut mulle serkkunsa silmäleikkauksesta.
Miten voin kohteliaasti vältellä aiheita? Mua ei kiinnosta ja onhan se jo rikollista levitellä ihmisten tietoja.
Kommentit (27)
He eivät tiedä , siis tämä vanhempi sukupolvi että siitä voi saada sakkoja kun levittää ihmisten yksityistietoja.
Siitä mitään sakkoja tule. Haetanneeko tuo mittään.
Älä jää kuuntelemaan jos ahdistaa. Jotkut vaan keksii tikustakin asiaa että pääsee juttelemaan. Mä en siitä kulu jos vaivaudun kuuntelemaan naapurin jorinoita vain siksi että se saa hyvän mielen.
Ihan mielenkiinnosta mikä silmäleikkaus?
Kyllä tulee sakkoja. Kun tarpeeksi moni kuulee.
Mun naapuri on kertonut muun muassa, missä hänen lapsenlapsensa on saanut alkunsa (lomamatkalla). Oli siis itse tämän laskenut sen perusteella milloin lapsi syntyi. Hänen aikuinen lapsensa ja tämän puoliso ovat minulle vieläpä työn kautta tuttuja.
Lisäksi naapurini on kertonut erittäin arkaluontoista tietoa erään toisen naapurin terveysasioista. Ja nämä asiat hän tietää siksi, koska työskenteli sairaanhoitajana ennen eläkkeelle jäämistä!!!
Jotkut ihmiset ovat todella uskomattomia. Pakko vain yrittää vältellä, en keksi muutakaan.
Hyvä, että joku vielä jotain puhuukin ihminen ihmiselle. Mykkiä kännykän tuijottajia on kyllä jo ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri on kertonut muun muassa, missä hänen lapsenlapsensa on saanut alkunsa (lomamatkalla). Oli siis itse tämän laskenut sen perusteella milloin lapsi syntyi. Hänen aikuinen lapsensa ja tämän puoliso ovat minulle vieläpä työn kautta tuttuja.
Lisäksi naapurini on kertonut erittäin arkaluontoista tietoa erään toisen naapurin terveysasioista. Ja nämä asiat hän tietää siksi, koska työskenteli sairaanhoitajana ennen eläkkeelle jäämistä!!!
Jotkut ihmiset ovat todella uskomattomia. Pakko vain yrittää vältellä, en keksi muutakaan.
Voi, miten mielenkiintoista. Hyvä kun kerroit minullekin.
Sanot että sulla on kiire etkä ehdi jäämään rupattelemaan..
Anoppini aikoinaan (1990 tietämillä) tiesi hyvinkin paljon paikallisen aluesairaalan tapahtumia mm raskaudenkeskeytysistä lähtien.
No hänen tyttärensä oli tuolloin laitoshuoltajana tuolla… mmm ja näistä sitten suu vaahdossa minulle kertoi! Että ärsytti, olisi mieli tehnyt sanoa, että ai jaa keskustelepa oman poikasi kanssa joka minut painosti myös minua tekemään aap.
Omituisia käyttäytyjiä. Heitä on paljon.
Heille pitää sanoa "Älä kerro enempää, mä en halua kuulla muiden sairauksista".
Sitten voi hymyillä.
Jos he jatkavat, on sanottava "Mä en oikeasti halua kuulla enempää".
Jos he eivät ymmärrä vieläkään, on sanottava "Mä en haluaisi itsekään, että kukaan puhuu mun sairauksista".
Vierailija kirjoitti:
Anoppini aikoinaan (1990 tietämillä) tiesi hyvinkin paljon paikallisen aluesairaalan tapahtumia mm raskaudenkeskeytysistä lähtien.
No hänen tyttärensä oli tuolloin laitoshuoltajana tuolla… mmm ja näistä sitten suu vaahdossa minulle kertoi! Että ärsytti, olisi mieli tehnyt sanoa, että ai jaa keskustelepa oman poikasi kanssa joka minut painosti myös minua tekemään aap.
Ja et sanonut. Kuuntelit vain yksityisiä asioita ihmisten sairauksista?
Vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Haittaa se.
Minäpäs tiedän, että Heli Palsamäellä on syöpä. Järkytyin. En olisi halunnut kuulla. Mutta tuli vaan silmille lehtiotsikosta. Miksei ihmiset vaan pidä omana tietonaan.
No mitä väliä jonku naapurin sukulaisen silmäleikkausesta. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos .
Mun äiti on vielä kovempi. Nimittäin kertoi subwayn työntekijälle hyvin äänekkäästi mun sappikivileikkauksesta. Seisoin siinä vieressä että jaahas, tällä tavalla taas.
Eli varmaan jokainen mun kaupungissa tietää mun sappikivileikkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Minäpäs tiedän, että Heli Palsamäellä on syöpä. Järkytyin. En olisi halunnut kuulla. Mutta tuli vaan silmille lehtiotsikosta. Miksei ihmiset vaan pidä omana tietonaan.
No lopeta lukemasta niitä lehtiä, jos tällaiset asiat järkyttää.
Minulle voi kertoa mitä tahansa koska en kuitenkaan muista edes nimeä enkä tiedä kenestä hitosta taas puhutaan ja näin on 90% tapauksista ihmisten kohdalla jotka kuulemma minun pitäisi tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaa se.
Ai ei haittaa kun sun sairaudet puhutaan naapureille ja tuttaville?
Vanhempi polvi kertoo helposti koko sukunsa sairaudet. Vaikka olisi vain naapuri.