Miksi Riku Rantala ja Tunna Milonoff haluaa syödä kaikkea karmivaa?
Viime Madventures Suomi jaksossa olisi ollut normaali lihis parilla nakilla mutta Rikun piti puristaa siihen tuubillinen sinappia ja pilata se sillä. Useimmitenhan ne syö jotain tosi ällöjä juttuja.
Kommentit (26)
Mä olen jo vuosia ohittanut ne "ruoka" osuudet. Ei pysty katsomaan. 🤮
Ällöjä ukkoja niinku monet vassarinäytteljät muutenkin. Niin "hauskoja". Kuka helv. syö jonkun istukan. Vähän hullu saa olla, mutta ei noin hullu.
Eipä tekisi mieli suudella suuta mikä on syönyt marsua, eläimen silmiä, peräsuolia yms.
Mielenkiintoisempi kysymys on, että miksi heidän piti lähteä mukaan siihen kaarnalaiva-pelleilyyn?
Ruoalla sikailu on muutenkin kaikin puolin typerää. Oli se ruoka sitten omaan makuun tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisempi kysymys on, että miksi heidän piti lähteä mukaan siihen kaarnalaiva-pelleilyyn?
Mikä tää kaarnalaivajuttu oikein on mikä heidän kohdalla tällä palstalla aina nostetaan esiin?
eri
Ne vois keksiä jo jotain uutta ja jättää ton telkkarissa yökkäämisen ja yrjöämisen pois.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun amerikkaviha ei enää myy.
Ovatkohan muuten kääntäneet jo takkinsa roistovaltio Yhdysvaltojen suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää kaarnalaivajuttu oikein on mikä heidän kohdalla tällä palstalla aina nostetaan esiin?
eri
Kuppasivat satojatuhansia veronmaksajien selkänahasta revittyjä euroja, tehdäkseen kaarnalaivoja maahamme tunkeutuneiden lähí-itäläisten kanssa. Oli olevinaan loistobisnes. Ja olihan se Madventuresin pojille.
Koska heillä on kova pyrkimys vauraaseen julkisuuteen ja kyvyt eivät riitä kuin ällöjuttuihin?
Ihan ku niissä asuis kahdet eri persoonat. Madventuresin anarkistiset elämäntapahipit ja toisaalta poliittisesti korrektit asiatoimittajat.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku niissä asuis kahdet eri persoonat. Madventuresin anarkistiset elämäntapahipit ja toisaalta poliittisesti korrektit asiatoimittajat.
Ihan biboja siis.
Niille on jäänyt päälle se taaperomoodi. Ne pikkujätkäthän tunkee suuhunsa mitä vain ja saman tekevät nämä herrat.
Joo, samaa olen miettinyt. Vastenmielistä.