koronapassitarkastus helsingin satamassa?
Siis pääsen ihan vapaasti tallinnassa käymään ilman mitään todistuksia koronasta mutta kun sieltä saavun suomeen voi tulla pistokokeenomaisia tarkastuksia? siis mitä? Ei oo koronapassii,ei rokotetta,ei testiä, ei todistusta. Miten käy jos joudun pistokokeeseen???
Kommentit (8)
Suomalainen saa aina tulla takaisin kotimaahansa ja karanteenit on käsittääkseni mennyttä .
Riippuu ihan maasta vaaditaako koronapassia enää vai ei.
Ei saisi olla mitään, mutta kai tekevät pistareita.
Pääseekö Tukholmaan ilman k-passia? Rokotukset minulla on, mutta k-passia en suostunut hankkimaan solidaarisuus-syistä.
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö Tukholmaan ilman k-passia? Rokotukset minulla on, mutta k-passia en suostunut hankkimaan solidaarisuus-syistä.
Ruotsi ja muut Pohjoismaat ovat lakkauttaneet kaikki koronarajoitukset. Ei näy juuri maskeja Tukholmassa tai Köpiksessä. Suomen päässä on mahdollisuus että pistokokeena joudut koronatestiin x 2. THL:n Salminen juuri muutama päivä sitten puhui siitä kuinka tämä on aivan turhaa ja maahantulotestit pitäisi lopettaa ja HS:n pääkirjoitus eilen kannatti näiden lopettamista, mutta hallitus päätti jatkaa tätä leikkiä taas kuukaudella 8.5. asti. Kivaahan se on kun piikki on auki... Pelkästään Helsinki-Vantaalla tämä touhu maksaa 500 000 euroa kuukaudessa.
Väsynyt veronmaksaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi ja muut Pohjoismaat ovat lakkauttaneet kaikki koronarajoitukset. Ei näy juuri maskeja Tukholmassa tai Köpiksessä. Suomen päässä on mahdollisuus että pistokokeena joudut koronatestiin x 2. THL:n Salminen juuri muutama päivä sitten puhui siitä kuinka tämä on aivan turhaa ja maahantulotestit pitäisi lopettaa ja HS:n pääkirjoitus eilen kannatti näiden lopettamista, mutta hallitus päätti jatkaa tätä leikkiä taas kuukaudella 8.5. asti. Kivaahan se on kun piikki on auki... Pelkästään Helsinki-Vantaalla tämä touhu maksaa 500 000 euroa kuukaudessa.
Tarkistin vielä, ja tuo laki, eli https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2021/20211221#Pidm45237816929136 on itse asiassa voimassa 30.6. asti eli siihen asti voidaan pakkomäärätä kahteen koronatestiin ulkomailta tulijat. Voit siis ryypätä viikonlopun Helsingissä vapaasti, mutta jos käyt Tallinnassa päiväkaljalla niin voit joutua kahteen eri testiin. Uskomatonta typeryyttä.
Ei ainakaan viime vklpuna kyselty kummassakaan päässä mitään.
Onko tietoo??