Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko tapailla naista, jonka kengännumero on yli 40?

Vierailija
30.09.2015 |

Itse en missään nimessä. Naisella pitää olla sirot jalat eikä mitkään Paris Hilton -kanootit. Että hei turha tulla lirkuttelemaan mulle, jos kengän kokosi on yli 40. M35

P.S. oma kengännumeroni on 44.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäääh??? :-D Onneksi olet jo noin vanha, niin nuoret naiset (joilla nykyään todellakin aika usein on yli 40 kokoinen jalka, varsinkin pitkillä tytöillä) tuskin tulevat sinulle lirkuttelemaan.

Vierailija
2/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikilla nykymisseillä on yli 40 koon jalka... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on 44 jalka. Olen siis mies. Tyttöystävällä 45, joten ei sillä ole väliä. Hän on kyllä minua 11cm pidempi.

Vierailija
4/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun tyttärellä vientiä riittää, kengännumero 40-41. Mulla ei niinkään, vaikka koko 37. 

Mutta täytyy kertoa tytölle, ettei tule sulta vonkaan mitään :D

Vierailija
5/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole varaa sanoa mitään. Oma jalkani on niin pieni, etten voi käyttää miesten kenkiä edes. Ei mua toisten jalat niin kiinnosta. Saattaisin kyllä repiä asiasta häpeilemätöntä huumoria, joten olisi hyvä, jos naisella ei olisi mitään kompleksia jaloistaan.

Vierailija
6/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mahtuu tyttäreni luokkakaverin kengät. Ovat siis 8-vuotiaita. Kuinkahan isoja jalkoja nykylapsille oikein kasvaa!?

Vierailija
7/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tytöilläkin on isommat jalat, koska ihmiset ovat muutenkin pitempiä. Ap tietenkin deittailee oman ikäisiään, joten hänellä löytyy varmasti valikoimaa naisista, joilla on alle 40-kokoinen jalka. Tietenkään ei ole lainkaan varmaa, että nämä naiset lämpiävät ap:lle. Mutta voihan sitä tehdä vaikka minkälaisia listoja ihmisistä, jollaisten kanssa ei ainakaan tapailisi, eihän se muita ihmisiä haittaa.

Vierailija
8/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku. En kelpaisi sulle, kun kengistä riippuen kengänkoko on 39-41. :'D

Vierailija
9/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti, en ollutkaan tulossa sinulle lirkuttelemaan. Minulle riittää miehiä kyllä muutenkin.

Vierailija
10/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa joku kengän koko kummankaan sukupuolen kohdalla.

Vierailija
11/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan hoksannut kiinnittää mitään huomiota kenenkään naisen kengännumeroon.

Vierailija
12/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on 41 jalka ja mulla 37. Olemme saman pituisia. Kieltämättä minun kengät ja jalat näyttävät paremmilta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi