Tuleeko teille paha mieli, jos puoliso tykkäilee facebookissa toisten naisten kuvista?
Mulla on niin heikko itseluottamus, että minulla tulee mutta enpä jaksa tästä miehelle sanoa.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Minä kuulen kyllä äänet kun mies tykkäilee 30 vuotta nuoremmista. Ja toki samoissa ryhmissä myös näen, kun ne näkyvät uutisissa heti että "hän ja 40 muuta".
Ja kun sitä pitää auttaa jossain hommassa, niin eiköhän aukea aina jonkun naisen profiili.
Miesten jutuista ei niinkään näy tykkäilevän, eikä ikäistensä naisten. Ne on niitä nuorempia pimuja, "kuva on vaan niin hyvä".
Niin ja joo, ei ole tykännyt minun profiilikuvastani, ja kun olemme erossa ei viesti minulle ja suuttuu jos viestin "liikaa". Samaan aikaan viettää facessa ja instassa tuntikausia päivässä, laitellen peukkuja, sydämiä ja viestejä muille naisille.
Kerran näytti vahingossa viestin jossa lupasi tavata jonkun kiinnostuneen naisen, vaikka olin luonaan juuri silloin.
Mistä näitä miehiä jotka tykkäilee puolialastomien naisten kuvista IG:ssä löytää, kun palstalla joka toisella on sellainen, mutta itse en tunne lainkaan tuollasia miehiä?
Tämä aihe tuli nyt ajankohtaiseksi, kun avasin yhden miehen tuttavanaisen profiilin tarkistaakseni ohimennen yhden ihan viattoman jutun. En ole ajatellut olevani mustasukkainen, mutta kyllä se hitsi vieköön kirpaisi, kun esiin tuli liuta profiilikuvia, joissa oli naisen kasvokuva erilaisin kehyksin, ja esillä oli myös mieheni antama tykkäys niistä joka ikiseen. Uteliaisuus heräsi ja kävin katsomassa toisen tuttunsa profiilia, jossa oli sama juttu. Myönnän, että meni jo stalkkaamisen puolelle, mutta sen verran vielä pengoin, että tykkäilee noin aktiivisesti nimenomaan sinkkunaisten kuvista. Sukulaiset tai rouvashenkilöt oli ohitettu tyystin.
En epäile pettämistä, mutta tuntui vähän oudolta ja toki käy myös mielessä, mitä ne naiset tuosta ajattelevat. Että limainen naimisissa oleva setämies tykkäilee kaikesta. Itsekin tykkäilen niin naisten kuin miesten kuvista ja voin joskus painaa sydämenkin, mutta kyllä kuvassa on silloin joku muukin pointti kuin naama tai vartalo.
Äh, harmittaa että tuo harmittaa. Pitää kysyä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä aihe tuli nyt ajankohtaiseksi, kun avasin yhden miehen tuttavanaisen profiilin tarkistaakseni ohimennen yhden ihan viattoman jutun. En ole ajatellut olevani mustasukkainen, mutta kyllä se hitsi vieköön kirpaisi, kun esiin tuli liuta profiilikuvia, joissa oli naisen kasvokuva erilaisin kehyksin, ja esillä oli myös mieheni antama tykkäys niistä joka ikiseen. Uteliaisuus heräsi ja kävin katsomassa toisen tuttunsa profiilia, jossa oli sama juttu. Myönnän, että meni jo stalkkaamisen puolelle, mutta sen verran vielä pengoin, että tykkäilee noin aktiivisesti nimenomaan sinkkunaisten kuvista. Sukulaiset tai rouvashenkilöt oli ohitettu tyystin.
En epäile pettämistä, mutta tuntui vähän oudolta ja toki käy myös mielessä, mitä ne naiset tuosta ajattelevat. Että limainen naimisissa oleva setämies tykkäilee kaikesta. Itsekin tykkäilen niin naisten kuin miesten kuvista ja voin joskus painaa sydämenkin, mutta kyllä kuvassa on silloin joku muukin point
Sehän Tiktokin miesystävällinen mainoskampanja nosti esille just tänkin ongelman. Useimmat alkaa hiljalleen nielemään kiukkua pitääkseen miehen.
Miten saadaan aikaan sellainen asetus, että tykkäykset ja tykkääjät eivät näy. Seuraan yhtä henkilöä ja huomasin, että hän on tykännyt just jostain bikininaisen kuvasta. Kaverini, joka ei seuraa tuota tyyppiä, ei näe tuota henkilöä kuvasta tykänneiden listalla. Bikinikuva on siis julkinen.
Miten toi tehdään?
Ei olla miehen kanssa edes facebook-kavereita. Ei tarvitse, nähdään muutenkin.
Olen näköjään vastannut tähän yli vuosi sitten. No minä lähdin. Niitä naisia ilmestyi aina vaan lisää "kavereiksi", ties mitä tyrkkyjä, nuoria ja joku of-nainenkin, joka mainostaa puolialastomilla kuvillaan of-tiliään.
Mies ei ymmärrä miksi minua loukkaa että on sadoittain vuosikymmeniä nuorempia naisia joiden kuvia hän vahtaa ja tykkäilee. Varmaan näitä miettien tekee käsitöitä, minuun ei koskenut siinä mielessä.
Someton mies, missähän ois.
Minulle on ihan sama ketä se missäkin somessa tykkäilee. Itse en edes ole somessa.
Onko ne jotain tuntemattomien naisten herutuskuvia, joista tykkäilee? Vai jotain kaveriensa uusia profiilikuvia tai perhekuvia?
En olisi miehen kanssa jolla tarve tykkäillä jostain herutuskuvista, etovia tyyppejä. Tykkäily ei häiritse yhtään, jos ne kuvat on tosiaan kavereiden kuvia ja asiallisia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä miehiä jotka tykkäilee puolialastomien naisten kuvista IG:ssä löytää, kun palstalla joka toisella on sellainen, mutta itse en tunne lainkaan tuollasia miehiä?
No tämän palstan käyttäjäkunnasta aika iso osa on sellaista porukkaa, jonka kuvittelisi olevan olemassa vain jossain Trailer Park Boys -tyyppisissä komedioissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne jotain tuntemattomien naisten herutuskuvia, joista tykkäilee? Vai jotain kaveriensa uusia profiilikuvia tai perhekuvia?
En olisi miehen kanssa jolla tarve tykkäillä jostain herutuskuvista, etovia tyyppejä. Tykkäily ei häiritse yhtään, jos ne kuvat on tosiaan kavereiden kuvia ja asiallisia.
Oma mieheni tykkää ihan tavallisista profiilikuvista. Ei niissä mitään erityistä herutusta ole, joko kasvokuva tai kokovartalokuva. Mutta kun katsoo muita tykkääjiä, ei siellä kovin montaa miespuolista ole.
En tiedä kumpi on pahempi, se että mies olisi rehellisesti tykkäillyt kuvista vai ei...Ex-miehellä oli parisuhteemme aikana fb-kavereina naisia, ystäviä ja entisiä ihastuksia. Piti suhteemme ajan huolen että ei tykkäile näiden kuvista, mutta heti erottuamme alkoi jaella sydämiä joka kuvaan. Eli esitti 10 vuoden ajan pokkana minulle, että ei ole kiinnostunut näistä naisista, ovat vain pelkkiä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni tykkää ihan tavallisista profiilikuvista. Ei niissä mitään erityistä herutusta ole, joko kasvokuva tai kokovartalokuva. Mutta kun katsoo muita tykkääjiä, ei siellä kovin montaa miespuolista ole.
Siellä on ne pilluhaukka-aviomiehet tykkäilemässä - surkein aines. Ei mitään uutta auringon alla.
Ei. En ole itse Facebookissa ja minua ei kiinnosta kenen kuvista puolisoni siellä tykkäilee.
Ei tule, luotan mieheeni ja ollaan toisillemme ne ykköstyypit.
Tykkäilen itsekin miesten kuvista ja Hui, olen töissä paikassa joka on täynnä vieraita miehiä 🙀🙀😆😆
No ei todellakaan tule, ja en ole tullut edes ajatelleeksi, että jollekin voisi tulla. Koen sen vähän niinkuin kohteliaisuudeksi, että tykkäillään toisten kuvista. Itsekin tykkäsin eilen tosi monen miespuolisen kaverin kuvista. Yksi kuva oli maisema Lapista, toinen otettu pihalla olevasta linnusta ja ainakin yhdessä oli lapsen synttärit meneillään. Muita en edes muista.
Ei ole hajuakaan mitä se facessa tykkäilee.
Minulla ei ole mitään tietoa puolisoni facebookista. Itse en käytä. Jotain koiranpentuvideoita hän kai katselee.
Minä kuulen kyllä äänet kun mies tykkäilee 30 vuotta nuoremmista. Ja toki samoissa ryhmissä myös näen, kun ne näkyvät uutisissa heti että "hän ja 40 muuta".
Ja kun sitä pitää auttaa jossain hommassa, niin eiköhän aukea aina jonkun naisen profiili.
Miesten jutuista ei niinkään näy tykkäilevän, eikä ikäistensä naisten. Ne on niitä nuorempia pimuja, "kuva on vaan niin hyvä".