Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille paha mieli, jos puoliso tykkäilee facebookissa toisten naisten kuvista?

Vierailija
08.04.2022 |

Mulla on niin heikko itseluottamus, että minulla tulee mutta enpä jaksa tästä miehelle sanoa.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee paha mieli vaimojen puolesta, joiden miehet tykkäilevät instagramissa muiden naisten heruttelukuvista. Esim. yksi tuntemani perheenisi tykkäilee jatkuvalla syötöllä Sara Siepin kuvista. Tulee fiilis, ettei arvosta vaimoaan. 

No kyllähän tuossa selkeästi osoitetaan, että Sieppo on prioriteetti. Miksi helvetissä olla edes suhteessa tuollaiseen mieheen? Miehenhän pitäisi olla saalistamassa Sieppoa!

Vierailija
22/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa haitata, koska nykypäivänä miehen tulee sietää se että vain toinen nainen voi tyydyttää naisen täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihan tosipaljon millaisia ja kenen kuvia, ja kuinka paljon sitä tapahtuu ja millainen on muuten - tykkääkö kaikkien kuvista tapana/kohteliasuutena (mukaanlukien omistani) vai vaan tiettyjen tai tietynlaisten naisten kuvista eikä koskaan esim. minun kuvistani tms. Tai onko vaikka koko Instagram täys ainoastaan puolialastomia naisia tai vaan naispuoleisia tuttuja tms.

Hankala vastata kun ei nyt tiedä kontekstia. Mut yleisellä tasolla ei haittaa jos se on ns. normaalia ja parisuhdetta kunnioittavassa määrin tapahtuvaa.

Vierailija
24/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule paha mieli.

Mä tykkäilen aasialaisten miesten kuvista. Ei ole millään tavalla mieheltäni pois. Hän tykkäilee mistä tykkäilee.

Vierailija
25/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu ihan tosipaljon millaisia ja kenen kuvia, ja kuinka paljon sitä tapahtuu ja millainen on muuten - tykkääkö kaikkien kuvista tapana/kohteliasuutena (mukaanlukien omistani) vai vaan tiettyjen tai tietynlaisten naisten kuvista eikä koskaan esim. minun kuvistani tms. Tai onko vaikka koko Instagram täys ainoastaan puolialastomia naisia tai vaan naispuoleisia tuttuja tms.

Hankala vastata kun ei nyt tiedä kontekstia. Mut yleisellä tasolla ei haittaa jos se on ns. normaalia ja parisuhdetta kunnioittavassa määrin tapahtuvaa.

Siis onko teillä yhteisiä naispuolisia tuttavia, joiden kuvista se mies tykkää Facessa? Kun eihän ne muut tykkäykset edes näy sinulle.

Vierailija
26/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ongelmana se, että h@r@naiset (työkaverit jne) laittavat mieheni profiilikuviin ja muihin sydämiä (!) Kerran sitten tästä hermostuin oikein kunnolla, niin vastaus oli että ”tykkäsi koirasta” (oli kuvassa sylissä). Ihan varmasti niin! Helvetin munahaukat pippelijahdissa!

Vierailija
27/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ongelmana se, että h@r@naiset (työkaverit jne) laittavat mieheni profiilikuviin ja muihin sydämiä (!) Kerran sitten tästä hermostuin oikein kunnolla, niin vastaus oli että ”tykkäsi koirasta” (oli kuvassa sylissä). Ihan varmasti niin! Helvetin munahaukat pippelijahdissa!

Totaalinen turnoff sellainen mies joka viehättyy sinunkaltaisesta naisesta.

Voit siis olla huoleti.

Vierailija
28/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko teillä yhteisiä naispuolisia tuttavia, joiden kuvista se mies tykkää Facessa? Kun eihän ne muut tykkäykset edes näy sinulle.

Jatkan vielä, että kävin uteliaisuuttani katsomassa puolisoni FB-profiilia. Meillä on yksi yhteinen naispuolinen tuttava ja lisäksi hän näyttää olevan kaveri kolmen sukulaisnaisensa kanssa. Heidän lisäkseen oli 17 sellaista naispuolista tuttua, joista yhden luultavasti tapasin joitakin vuosia sitten, mutta muita en tunne.

Jotta minä näkisin, onko puolisoni tykkäillyt näiden naisten kuvista, minun pitäisi ihan aktiivisesti itse alkaa penkoa heidän sivujaan enkä sittenkään näkisi muita kuin julkiset päivitykset.

Joten kertokaa nyt ihmeessä miten tuo mielensä pahoittaminen Facessa onnistuu.

Vierailija
29/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee paha mieli vaimojen puolesta, joiden miehet tykkäilevät instagramissa muiden naisten heruttelukuvista. Esim. yksi tuntemani perheenisi tykkäilee jatkuvalla syötöllä Sara Siepin kuvista. Tulee fiilis, ettei arvosta vaimoaan. 

No kyllähän tuossa selkeästi osoitetaan, että Sieppo on prioriteetti. Miksi helvetissä olla edes suhteessa tuollaiseen mieheen? Miehenhän pitäisi olla saalistamassa Sieppoa!

Tämä! Instapypperöiden peukuttajien pitäisi olla nuuskuttelemassa siellä pyllistelijöiden jalkoväliä! Miksi hyväksikäyttävät kumppaneitaan!

Vierailija
30/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiasta on puhuttu ja mies tietää sinua loukkaavan ja sattuvan, mutta silti mies jatkaa, on kyseessä sadismi.

Vierailija
31/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen muiden naisten fanittaminen on tyypillistä oman kumppanin alentamista ja alistamista. Kenenkään ei pitäisi jäädä sitä kokemaan.

Vierailija
32/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asiasta on puhuttu ja mies tietää sinua loukkaavan ja sattuvan, mutta silti mies jatkaa, on kyseessä sadismi.

Höpö höpö. Ihmiset eivät ole toistensa omausuutta. Jos toisen toiminta ei ole mieleistä niin saa myös erota.

Vierailija
33/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän jäi epäselväksi että minkälaisia kuvia? Jos vaikka lapsuuden/opiskelu/työkaverin perhe pulkkailee tai on laittanut ruokaa tai tehnyt remppaa niin miksi ei voisi tykätä tai kommentoida? Välillä ihmetyttää että pitääkö nyt jokainen kumminkaima ikuisuuksia pitää fb-kaverina jos ei muutenkaan ole kuin tuttu tai tutun tuttu? 

Näimpä, jos duunikaveri perhe on lomareissulla ja tykkään hyväfiiliksisestä lomakuvasta, olisi hassua joutua ripitetyksi aiheesta.

Eri asia, jos salailisin Pirkko-Petterin toistuvaa yhteydenottoa ja sattumalta puoliso somekaverina saisi nyt tällaisen feedin tämän Pirkko-Petterin lataamasta kuvasta Suomeen, jossa mun kieli on sen korvassa niin ymmärtäisin täysin ja ihan aiheellisesti tunteen purkauksen, koska ei mulla ole tapana laittaa mieltäni kavereitani tai edes puolisoa tervehtiessä, edes saunaillassa.

Vierailija
34/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän jäi epäselväksi että minkälaisia kuvia? Jos vaikka lapsuuden/opiskelu/työkaverin perhe pulkkailee tai on laittanut ruokaa tai tehnyt remppaa niin miksi ei voisi tykätä tai kommentoida? Välillä ihmetyttää että pitääkö nyt jokainen kumminkaima ikuisuuksia pitää fb-kaverina jos ei muutenkaan ole kuin tuttu tai tutun tuttu? 

Näimpä, jos duunikaveri perhe on lomareissulla ja tykkään hyväfiiliksisestä lomakuvasta, olisi hassua joutua ripitetyksi aiheesta.

Eri asia, jos salailisin Pirkko-Petterin toistuvaa yhteydenottoa ja sattumalta puoliso somekaverina saisi nyt tällaisen feedin tämän Pirkko-Petterin lataamasta kuvasta Suomeen, jossa mun kieli on sen korvassa niin ymmärtäisin täysin ja ihan aiheellisesti tunteen purkauksen, koska ei mulla ole tapana laittaa mieltäni kavereitani tai edes puolisoa tervehtiessä, edes saunaillassa.

Somessa edelleen, ja kieli ;)

Vierailija
35/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen muiden naisten fanittaminen on tyypillistä oman kumppanin alentamista ja alistamista. Kenenkään ei pitäisi jäädä sitä kokemaan.

Seurustelin jonkin aikaa miehen kanssa, joka linkkaili mulle muiden naisten instaprofiileja hehkuttaen "katso miten kuuma nainen", peruskauraa tälle miehelle oli myös käydä läpi entisiä seurustelukumppaneitaan ja eritellä millaisia he olivat sängyssä, kenen kanssa seksi oli upeaa jne. Tuli olo, että haluaa saada minulle epävarman olon itsestäni. Miehen käytös oli kuitenkin niin räikeän tökeröä, etten osannut edes loukkaantua. Heivasin mäkeen. 

Vierailija
36/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät, että mies tykkäilee joistain kuvista? Mulla ei ole aavistustakaan, mitä mieheni tekee facebookissa tai että mistä muiden tekemisiä siellä voisi edes seurailla.

Vierailija
37/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on jotain kavereita, niin mitä se haittaa. Sitä pitäisin outona, että oikein etsimällä etsii jotain tuiki tuntemattomien kuvia ja tykkäilee niistä.

Vierailija
38/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät, että mies tykkäilee joistain kuvista? Mulla ei ole aavistustakaan, mitä mieheni tekee facebookissa tai että mistä muiden tekemisiä siellä voisi edes seurailla.

Olen tätä samaa yrittänyt kysyä mutta ei tule vastausta.

Vierailija
39/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some ja petolliset puolisot on kyllä ihan hirveitä. Teinini oli nähnyt (ja näytti mullekin) kuinka perhetuttumme puhuu ja ilmeisesti maksaa maksullisille naisille instassa, ainakin oli kirjoittanut niin. Seuraa myös useita näitä. Eivät todellakaan ole mitään viattomia naikkosia.

Sydän särkyi ystävän puolesta kyllä. Hyi s a a tana mitä äijiä maa päällään kantaa.

Eipä kuulu sinulle tuttusi parisuhdeasiat.

Vierailija
40/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näetkö jostain mistä kuvista tykkää? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi