Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille paha mieli, jos puoliso tykkäilee facebookissa toisten naisten kuvista?

Vierailija
08.04.2022 |

Mulla on niin heikko itseluottamus, että minulla tulee mutta enpä jaksa tästä miehelle sanoa.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama , onko se nainen vai mies, jonka julkaisuista / kuvista tykkäilee. Ei häntäkään voisi vähempää kiinnostaa, kumman sukupuolen kuvista / julkaisuista tykkään.  Se ei ole reilusti yli 10 vuoden aikana ollut mikään ongelma kummallekkaan.

Ainoa  poikkeus mikä vähän saattoi tökkiä hetken pari päivää sitten, oli se, kun huomasin että mies oli käynyt heittämässä sydämen salarakkaansa kuvaan,, ei nähtävästi heidän suhteensa ole sittenkään loppunut, vaikka kiinnijäädessään kumpikin sitä mulle vannoi.

Vierailija
2/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee, ja olen sanonut. Ei mitään vaikutusta. "Tykkään kun on hyvä kuva, en niistä 30 vuotta nuoremmista naisista sinällään."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minulle tulisi paha mieli, jos vaimo tykkäisi toisen naisen kuvista?

M43

Vierailija
4/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän kuvista nyt tarkemmin on kysymys. Itse esim. aika automaatiolla tykkään profiilikuvan päivityksistä ja se on enemmän kohteliaisuutta kuin mitään muuta. Tuntuisi aika oudolta, jos puoliso tästä pahoittaisi mielensä. 

Vierailija
5/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ollaan käyty tämä keskustelu, mutta mies suuttui ja laittoi IG-profiilin yksityiseksi kun näin, että hän seuraa jotain puolialastomia malleja! 

Vierailija
6/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa oikeasti kenenkään fb-tykkäilyt

Vierailija
7/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otat emännän otteella homman haltuun ja käsket miehen poistaa Facebook-profiilinsa. Sinä pidät oman profiilisi kuitenkin. Sitten teette yhteisen FB-profiilin "Pekka ja Pirjo Putkonen", jota sinä hallinnoit. Jos sinne tulee jotain viestejä esim. miehen kavereilta kuten "Moi Pekka! Mennäänkö huomenna kalaan?" niin poistat ne samantien ja sanot miehelle, että kaverit lopettavat lähettelemästä viestejä. Tasaisin väliajoin teet sinne päivityksiä kuten "Nyt on kevätsiivous tehty! Pekka pesi terassin ja minä sisustin olohuoneen!"

Vierailija
8/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jäi epäselväksi että minkälaisia kuvia? Jos vaikka lapsuuden/opiskelu/työkaverin perhe pulkkailee tai on laittanut ruokaa tai tehnyt remppaa niin miksi ei voisi tykätä tai kommentoida? Välillä ihmetyttää että pitääkö nyt jokainen kumminkaima ikuisuuksia pitää fb-kaverina jos ei muutenkaan ole kuin tuttu tai tutun tuttu? 

Vierailija
9/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole Facebookissa niin ei se tykkäile eikä vahdi mun tykkäämisiä.

Vierailija
10/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some ja petolliset puolisot on kyllä ihan hirveitä. Teinini oli nähnyt (ja näytti mullekin) kuinka perhetuttumme puhuu ja ilmeisesti maksaa maksullisille naisille instassa, ainakin oli kirjoittanut niin. Seuraa myös useita näitä. Eivät todellakaan ole mitään viattomia naikkosia.

Sydän särkyi ystävän puolesta kyllä. Hyi s a a tana mitä äijiä maa päällään kantaa.

Vierailija
11/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä näen ne kuvat, joista hän tykkää? Meillä ei ole yhteisiä naispuolisia ystäviä Facessa ja enhän minä näe hänen tykkäyksiään tai kommunikaatiotaan muiden kanssa.

Vierailija
12/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen se joku pelejä ammatikseen pelaileva joka ei halunnut pelata naisten kanssa ja siitä häntä kovasti syyteltiin. Kertoi sitten vähän kauttarantain että vaimonsa ei halunnut hänen pelailevan muiden naisten kanssa. Teit niin tai näin niin aina on mies väärässä.

Vierailija
13/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle tulee paha mieli, niin voisiko ratkaisu olla se että et seuraa puolisosi tykkäyksiä?

Joskus seurustelin mielenterveysongelmallisen miehen kanssa joka vahti tekemisiäni. Se oli todella loukkaavaa että toinen pelkäsi koko ajan sitä että minä petän.

Vaikka kyse olikin hänen ongelmistaan, niin vaikkuttihan se minuunkin koska koin ettei hän voinut luottaa minuun. Eipä hån luottanutkaan, vaan meni niin pitkälle että salaa luki viestejäni. Asensi jonkun ohjelman tietokoneeseen jonka avulla pääsi lukemaan sähköpostitkin...

Vierailija
14/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On naisia, jotka saalistavat ja hoitavat naimisissa olevia miehiä FB:ssä ja IG:ssä jättääkseen perheensä. Joskus nämä naiset eivät edes asu Suomessa. He tekevät kaikkensa tuhotakseen avioliitot ja elämän. Nämä naiset eivät ole syyttömiä. He tietävät tarkalleen mitä tekevät. Kysy Beatriz Grimaldi, kuka käyttää Bolognaa tukikohtana tuhotakseen ihmishenkiä Suomessa.

Jos minun mieheni päätyisi lähtemään tuollaisen vuoksi, niin hän tasan lähtisi ja se olisi tasan hänen oma valintansa.

Sinne menisi ja se siitä.

Vierailija
15/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei totisesti tule paha mieli.  Hyvähän se on, että miehellä on edelleen silmää muillekin naisille, ettei ole ainoasaan minun varassani.  Eikä liikaa takertunut minuun, sellainen ärsyttäisi kyllä tosi pahasti.

Vierailija
16/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä näen ne kuvat, joista hän tykkää? Meillä ei ole yhteisiä naispuolisia ystäviä Facessa ja enhän minä näe hänen tykkäyksiään tai kommunikaatiotaan muiden kanssa.

Eipä tullut taaskaan vastausta tähän kysymykseen.

Vierailija
17/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies käytä facebookia, vaikka se tili siellä on.

Tykkäileekö täysin vieraiden naisten kuvista vai onko ne kavereita/tuttuja?

18/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. Ja vielä, kun ne kauniiksi ylistämänsä ja 🥰😍🤩❤💋💘👌 ovat niin photoshopattuja ja monen filtterin läpi kuvattuja.

Vierailija
19/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paha mieli vaimojen puolesta, joiden miehet tykkäilevät instagramissa muiden naisten heruttelukuvista. Esim. yksi tuntemani perheenisi tykkäilee jatkuvalla syötöllä Sara Siepin kuvista. Tulee fiilis, ettei arvosta vaimoaan. 

Vierailija
20/62 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset kassat kyselevät setämiehiä facekavereiksi? Onko syy heissä vaiko heikoissa sedissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä