Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalia että yli 60v äiti käyttäytyy näin?

Vierailija
08.04.2022 |

Esim. olemme sopineet viestitse, että menemme kahdestaan kauppaan. No, odottelen kotona että äiti saapuisi pihaani. Sitten ei kuulu mitään, laitan viestiä ja äiti sanoo "kävinkin jo aamulla yksin". Miksei sitten voinut ilmoittaa?

Lisäksi toinen juttu, jos häneltä kysyy jotain, hän ei joskus vastaa kysymykseen ja sitä pitää toistaa ennenkuin saa vastauksen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että on vaan iän myötä muuttunut tai sitten voi olla alkavaa muistisairautta. Saattaa yrittää peitellä sitä ettei ole muistanut sopineensa mitään.

Vierailija
22/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että on vaan iän myötä muuttunut tai sitten voi olla alkavaa muistisairautta. Saattaa yrittää peitellä sitä ettei ole muistanut sopineensa mitään.

Harvoin tuon ikäisellä on mitään kummempaa muistisairautta, vaan v*ttumaisuus vain voimistuu joillain iän myötä. Osa ihmisistä muuttuu iän myötä viisaammiksi ja lempeämmiksi, osa ihmisistä muuttuu entistäkin ilkeämmiksi ja neutroottisemmiksi. Lähipiirissä on ollut molempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäluokan ihminen ja huomannut, että osa meistä vanhenee jo aika vauhdilla. Mitään vanhuksia emme kuitenkaan ole ja edellytys on huolehtia hyvinvoinnistaan sekä terveydestään kaikin tavoin.

Jos äitisi käytöksessä ilmenee selkeitä muutoksia ja yhä useammin on sinun puhuttava siitä hänelle suoraan. Näet parhaiten, jos äidilläsi ei ole kaikki enää ok.

Minä olen huomannut koronarokotusten jälkeen tällaisia mukamas normaaleja ikään kuuluvia häiriöitä, vaivoja ja sairauksia yhtäkkiä lähes jokaisella tutulla.

Minä taas olen huomannut, että sen jälkeen kun tuttuni ovat käyneet kampaajalla värjäämässä hiuksiaan, heillä on alkanut esiintyä yhtäkkiä muistihäiriöitä, vaivoja ja sairauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän