Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko kohteliaisuutena jos joku kommentoi kuinka näytät nyt paremmalta kun olet saanut painoa takaisin

Vierailija
08.04.2022 |

Itse en ymmärrä tällaista ulkonäön kommentointia. Vuosi sitten olin vielä alipainoinen , sairastin anoreksiaa mutta nyt olen päässyt takaisin normaalipainoon ja tuttu näki mut pitkästä aikaa tänään ja tokaisi kuinka näytän nyt paremmalta kun kasvot pyöreämmät jne. Sanoi vielä " nythän sä oot ihmisen näköinen" Entisenä anorektikkona tämä tuntui pahalta ja laukaisi jotain vanhoja ajtuksia , mitkä ovat olleet jo pitkään poissa. Miksi pitää kommentoida kenenkään ulkonäköä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin "normaalitilanteessa" että typerää ulkonäön kommentointia. Mutta koska olet ollut anorektikko, uskon että hän on silti myös oikeassa. Silti olisi voinut jättää sanomatta.

Vierailija
2/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökeröä käytöstä ja kommentointia, mutta tarviiko joka asiasta kuitenkaan loukkaantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan sairaan tökeröä kommentoida noin varsinkin kun tietää että toinen on ollut sairas. Monet ei ymmärrä sitä, että syömishäiriö usein kulkee koko elämän ajan mukana, vaikka pieninä ääninä siellä takaraivossa. Juurikin tuollaiset kommentit voivat laukaista sen uudelleen

Vierailija
4/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitti varmaan hyvää, mutta ei ymmärtänyt että anoreksia ei varmaan koskaan poistu täysin siitä miten tulkitsee asioita ja sanomisia.

Vierailija
5/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää varmasti tarkoitti mutta sanoi vain tökerösti.

Vierailija
6/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tarkoitti hyvää mutta on se ikävää jos kommentoidaan kysymättä toisen ulkonäköä. Sinä joka teet näin: ajattele kun seuraavan kerran onnittelet yläkerran naapuria painonpudotuksesta niin ota huomioon että kyseinen henkilö saattaa sairastaa vaikkapa syöpää jonka vuoksi on laihtunut kamalasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä