Joudunko osastolle?
Kommentit (23)
Etkö halua osastolle? Eikö se olisi pääsemistä, eikä joutumista. Minä tiedän.
Jos et ole psykoottinen, niin tuskimpa.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole psykoottinen, niin tuskimpa.
En ole.
Usein tosiaan osastolle päästään, ei jouduta.
Ainakin itsellä pelkkää hyvää sanottavaa.
Jos yksin ei selviä, apua saa.
Ei pidä uhkailla tollasilla! Ensinnäkin itsari raukkamaista muita kohtaan ja toiseksi uhkaus käsitetään yleensä onneksi avun pyynnöksi. Kannattaa kyl hankkia apua itsesi vuoksi jos tolta tuntuu!!?
Uhkasit? Siis kenelle? Onko 112 ilmoitettu, kävikö ensihoito, soittiko poliisit?
Tuskin joudut enää tässä vaiheessa. Ja sinne päästään, ei jouduta.
EI sinne noin heppoisella syyllä laiteta, ei kaikkia sellaisiakaan oteta osastolle, jotka on oikeasti itseään vahingoittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole alaikäinen niin tuskin. Valitettavasti osastolle pääseminen/joutuminen on aika työn ja tuskan takana, tulijoita on enemmän kun hoitopaikkoja ja joskus joudutaan siirtämään toiselle puolelle Suomea hoitoon.
Olen alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Uhkasit? Siis kenelle? Onko 112 ilmoitettu, kävikö ensihoito, soittiko poliisit?
Tuskin joudut enää tässä vaiheessa. Ja sinne päästään, ei jouduta.
Netissä ja poliisit soitti laitoksen ohjaajille.
Tuota nuin, itelläni on ranteisa komiat jäljet ja on kokemusta myös läheisen itsemurhasta joka ns. onnistui ja ainaki luulen että ne koitta enempi auttaa eikä niinkään semmosta leffameininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuota nuin, itelläni on ranteisa komiat jäljet ja on kokemusta myös läheisen itsemurhasta joka ns. onnistui ja ainaki luulen että ne koitta enempi auttaa eikä niinkään semmosta leffameininkiä.
En ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä uhkailla tollasilla! Ensinnäkin itsari raukkamaista muita kohtaan ja toiseksi uhkaus käsitetään yleensä onneksi avun pyynnöksi. Kannattaa kyl hankkia apua itsesi vuoksi jos tolta tuntuu!!?
Raukkamaista? Tuu tänne syvään päähän ja sano sen jälkeen uudestaan syyllistäviä jutskiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raukkamaista? Tuu tänne syvään päähän ja sano sen jälkeen uudestaan syyllistäviä jutskiasi.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä
No että oikiasti yleensä mielenterveydellisten asioitten kans ollaan aika asiallisia vaikkaki mun mielestä kyllä ihan suatanan hidastelevia ja tehottomia.
Jos olet alaikäinen eli holhouksen alainen ja uhkailet itsemurhalla, niin sinun ehdottomasti pitäisi joutua osastolle vaikka olet itse mitä mieltä. Jos et joudu, niin joku ei tee työtään oikein.
Mutta turhaan sitä pelkäät ja laitat vastaan, se voi pelastaa sut ja ne haluaa oikeasti auttaa.
Ja ole kiitollinen paikastasi. Moni tarvitseva ei sinne pääse.
Up