Onko lihavuudessa hyviä puolia?
Kommentit (16)
Joo, saa mässäillä enemmän kuin laiha, jos ei haluakaan laihtua.
Jos tulee ydintalvi ja globaali nälänhätä, niin läskeillä on vararavintoa mukana. Tosin jos on läski ja huonokuntoinen, niin jäntevevä tyyppi pistää läskin lihoiksi.
Mulla on ollut monia:
- En enää palele jatkuvasti kuten hoikkana
- Jostain syystä mun ainaiiset selkäkivut on täysin loppuneet lihomisen myötä
- Iho on parempi ja hiukset tuuheammat kuin hoikkana - ilmeisesti koska rasvaa saa riittävästi ja kaloreita on ylimäärää tuhlattavaksi vaikka hiusten kasvuunkin
- Ei epämiellyttävää miesten flirttihuomiota
- Tulen töissä vakavammin otetuksi asiantuntijana, enkä enää seksiobjektina kuten hoikkana
Ei tarvitse ryhtyä hirveelle puolustuskannalle ja esittää perusteluja, jos kieltäytyy herkuista vaikkapa juhlissa. Laihalta aina tivataan että no mikset ota, ota nyt, kyllä sulla on varaa yks pulla syödä!
Saa olla baarissa rauhassa, ei kukaan tule vonkaamaan.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:53"]
Tissipanot onnistuu.
[/quote]
Paitsi jos on pienirintainen lihava :) Kaikilla lihavilla EI ole isot tissit.
Ei tarvitse raahautua kamalille punttisaleille rehkimään tai ravaamaan verenmaku suussa pururadalla.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:53"]
Tissipanot onnistuu.
[/quote]
Paitsi jos on pienirintainen lihava :) Kaikilla lihavilla EI ole isot tissit.
[/quote]
Nii ja kaikilla lihavilla ei oo aina lämmin tai paksut hiukset tai lopu selkäkivut tai jää huomiotta baarissa tai tule vakavammin otetuksi työelämässä.
Ei ole vaaraa hyvältä näyttämisestä
Joo, miehet ei todellakaan pyöri ympärillä. Muutenkin olen kanssaihmisille esimerkiksi asiakkaana lähes ilmaa, ei uskoisi että ei huomata.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:46"]Mulla on ollut monia:
- En enää palele jatkuvasti kuten hoikkana
- Jostain syystä mun ainaiiset selkäkivut on täysin loppuneet lihomisen myötä
- Iho on parempi ja hiukset tuuheammat kuin hoikkana - ilmeisesti koska rasvaa saa riittävästi ja kaloreita on ylimäärää tuhlattavaksi vaikka hiusten kasvuunkin
- Ei epämiellyttävää miesten flirttihuomiota
- Tulen töissä vakavammin otetuksi asiantuntijana, enkä enää seksiobjektina kuten hoikkana
[/quote] Tuo viimeinen juttu. Miksi pitäisi lihota ollakseen vakavasti otettava? Juu olen katkera työelämälle...
Ei palele enää koko ajan, se on oikeesti aika kiva juttu. Olisin kyllä silti mieluummin hoikka.
Oli. Vältyin lukemattomilta yhteydenotoilta tympeiden ja epämiellyttävien miesten taholta.
Olin kaunis, mutta uskoin uskollisuuteen ja yksiavioisuuteen.