Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsiperheessä koira

Vierailija
08.04.2022 |

Onko kysessä jokin siedätysjuttu, vai mikä. Miksi hankitte koiran vauvan lisäksi.

Kommentit (6)

1/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikki lapsiperheessä on pelkästään hyvä asia. Allergioiden määrä vähenee ja lapset oppii (ei vauvat tietenkää) vastuullisuutta, empatiaa jne. 

Vierailija
2/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmilla oli kaksi koiraa kun synnyin. Meillä oli koiria koko lapsuuden, aina välillä joku sai pentuja. Vanhemmilla on koira edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikki voi tuoda vähän vanhemmalle lapselle opettelua vastuun ottamisesta (huom. ensisijaisesti lemmikistä huolehtii aina perheen aikuinen). Lemmikki voi tuoda myös turvallisuuden tunteen ja voi toimia terapeuttisena väylänä lapselle. Esim. Lapsi saattaa puhua eläimelle asioita, mutta ihmiselle kertomisessa on hänellä iso kynnys.

Vierailija
4/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira suojaa lapsia monilta allergioilta ja myös toisinpäin. On tutkimuksissa todettu, että ne koirat jotka elävät lapsiperheessä ovat vähemmän ruoka-aineallergisia kuin lapsettomissa talouksissa elävät lajitoverinsa.

Vierailija
5/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt koiraperheeseen, niitä oli meillä siihen aikaan kaksi.

Koko lapsuuden ja nuoruuteni meillä kotona oli koiria, ja kun muutin omilleni hankin heti koiran.

Se oli minulla vielä kun esikoinen syntyi, sekä silloin kun syntyi toinen lapseni.

Se eli 12-vuotiaaksi ja oli lasten rakas kaveri. Meni pari vuotta ilman koiraa ja sitten hankittiin uusi.

Koira(t) on aina kuuluneet elämäämme emmekä ole millään tavalla tilivelvollisia kenellekään miksi näin on. Pidämme huolen omista asioistamme, pidä sinäkin.

Vierailija
6/6 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinrakkailla ihmisillä on usein koira.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän