Sain tänään tietää, että nainen johon olen aivan järjettömästi ihastunut eroaa.
Niin mammat (anteeksi ilmaisu josta ehkä ette pidä), mitä tekisitte tällaisessa tilanteessa miehenä? Siis sellaista joka johtaisi toivottuun lopputulokseen. Tulokseen jossa olisin elämänkumppani kyseisen naisen kanssa? En toki häntä halua pakottaa mihinkään jos hän ei minusta välitä, mutta jos se pieni mahdollisuus on, haluaisin että jatkaisimme elämää yhdessä.
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:08"]
Kerro hänelle tunteistasi. Hän saattaa jopa aavistaa.
[/quote]
Siis eropäätös on aivan tuore, pitäisikö mennä heti vonkaamaan. Älkää nyt olko aivan naurettavia. Olen itsekin eronnut eikä siinä vaiheessa ainakaan mulle tullut mieleen että heti uutta hakemaan. No ihmiset on erilaisia.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:08"]
[/quote]
Siis eropäätös on aivan tuore, pitäisikö mennä heti vonkaamaan. Älkää nyt olko aivan naurettavia. Olen itsekin eronnut eikä siinä vaiheessa ainakaan mulle tullut mieleen että heti uutta hakemaan. No ihmiset on erilaisia.
[/quote]
Vaikka erosta kertominen tapahtuisi tänään, niin päätös erosta on voitu tehty jo vaikka vuosi ennen.
No niin, tilaisuutesi on koittanut!
Vonkaa vaan :) äkkiä ennen jo se peruu eron koska pelkää ettei enää kelpaa muille
Mulla kävi sama, vonkailin tytön perään jo aika nopee ja huonosti kävi :(
Täällä ei ikinä vastata mihinkään asiallisiin kysymyksiin.
ap
Niinpä, ei miehiä haittaa ottaa naista, jolla on ollut aikaisempiakin miehiä.
Noh riippuu tietty siitä, että kuka olet naisen elämässä nyt. Voitko tarjota lohduttavaa olkapäätä, jossa asiaa johtaa toiseen jne. Vai ootko joku kaukainen työkaveri, jonka olemassaolosta nainen ei ees välttämättä tiedä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:28"]
Niinpä, ei miehiä haittaa ottaa naista, jolla on ollut aikaisempiakin miehiä.
[/quote]
TÄH? Luuletko että melkein 5-kymppiselle on neitsyttä tarjolla? Kerro heti mistä niitä saa, otan yhden tai no pari kolme.
ap
Tue, kuuntele, ole ystävä ja olkapää. Ajan kanssa saat tietää, onko nainen valmis uuteen suhteeseen ja milloin.
Älä ihmeessä mene vonkaamaan! Vaikka eropäätöksestä olisi muhinut jo pitkään naisen päässä, niin ei hänen asiansa ole eroamisella selvät todellakaan. Menee kuukausia ennen kuin nainen pystyy olemaan sinun tai jonkun muun kanssa täysillä ajattelematta koko aikaa miestään ja kaikkea eroon liittyvää. Siinä sinä saat vain turpaasi jos menet nokkaasi työntämään väärään aikaan kaiken sotkun keskelle. Toki voit kokeilla, mutta tuskinpa nainen lennosta sinuun vaihtaa ja sen jälkeen olette kuin kaksi kyyhkyläistä loppuelämän.. Haluatko edes olla naisen valitusvirsien kuuntelija? Kiinnostaako sinua nainen ja hänen itkut, aggressiot, ihmettelyt, itsesäälin puuskat ja koko muu eron jälkeinen setti? Nainen ajattelee erotessa exäänsä hyvin hyvin paljon, kestätkö sitä? Hän haluaa myös puhua exästä jollekin, kestätkö sitä? Voihan toki nainen vaikka sinusta innostuakin, mutta voit joutua olemaan myös koston väline entisen elämän suuntaa. Sorry, mutta sinuna ilmoittaisin naiselle olevani tarvittaessa läsnä, mutta en änkeisi tilanteeseen sekaan.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:31"]
Noh riippuu tietty siitä, että kuka olet naisen elämässä nyt. Voitko tarjota lohduttavaa olkapäätä, jossa asiaa johtaa toiseen jne. Vai ootko joku kaukainen työkaveri, jonka olemassaolosta nainen ei ees välttämättä tiedä.
[/quote]
Kyllä nainen on mut huomannut, mutta en tiedä miten, olen huono näissä asioissa.
Eipä tullut asiallista vastausta mun kysymykseen. Hyvää yötä kaikesta huolimatta.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:48"]
Eipä tullut asiallista vastausta mun kysymykseen. Hyvää yötä kaikesta huolimatta.
[/quote]Minkälaisen vastauksen olisit halunnut?
En tiedä. Nuo on hankalia. Saattaa olla että sillä on piankin joku uusi lohduttamassa, mutta saattaa myös olla ettei halua viiteen vuoteen ketään miestä lähellekkään. Ei voi tietää.
Ehkäpä se erosi juuri sun takia, lykkyä pyttyyn.
Olen selvännäkijä. Näen tulevaisuudessasi komean miehen eli en tässä vaiheessa jatkaisi heterosuhteiden viljelemistä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:56"]
Ehkäpä se erosi juuri sun takia, lykkyä pyttyyn.
[/quote]Tai sitten ei. Tämä on luultavasti se todellinen vastaus kun lukee ap:n höpinöitä..