miks keskiikäiset miehet on alkaneet vittuilemaan?
Kertooko siitä et musta on tullu tanttamaisen näkönen?
Kommentit (9)
Varsinki sellaset alempaa keskiluokkaa olevat miehet. Mut ei sitte taas ne ihan "alimmat" alkkikset ym. Ne on yleensä ihan kivoja. Mut nää grumpy old man tyyliset tuntuu syytävän vitutuksen minuun.
Oon tumma joten kuuleeko ne mua pakolaiseksi? Ja oon pitkä 180cm. Oonko pelottava ja ärsyttävä?
Otsikkoehdotus: Miksi keski-ikäiset miehet ovat alkaneet käyttäytyä huonosti? / Miksi keski-ikäiset miehet eivät enää huomioi minua?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:08"]Keskiikä. Leikkiikä. Kuormaauto.
[/quote]no en jaksanu hakea niitä viivoja nännänänääää
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:10"]Otsikkoehdotus: Miksi keski-ikäiset miehet ovat alkaneet käyttäytyä huonosti? / Miksi keski-ikäiset miehet eivät enää huomioi minua?
[/quote]ihan ok tyyliset hyvin toimeen tulevat on ihan kohteliaita. Mut nää tietynlaiset intoutuu ääliöiksi. Oon siis liian vanha ja se oikeuttaa vittuiluun?
Keski-ikäiset miehet eivät pidä sanan "keskiikäinen" virheellisestä kirjoitustavasta.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:14"]Keski-ikäiset miehet eivät pidä sanan "keskiikäinen" virheellisestä kirjoitustavasta.
[/quote]i don't care
Siis etuilee kaupan jonoissa ja törttöilee liikenteessä.