Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta ei varmasti enää edes olisi rakastamaan

Vierailija
07.04.2022 |

miestä.

Sen verran kusetettu.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tunne, valitettavasti. Joku epäluottamus olisi koko ajan nakertamassa.

Vierailija
2/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en koskaan haksahtanutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko enää yhteen kestävään rakkauteen. Perinteiseen parisuhteeseen. Liian paljon olen lukenut tätä palstaa.

En halua tapella. Inhoan sitä. Tämä tarkoittaa sitä, että en voi muuttaa kuin itseäni.

Vierailija
4/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytäisi suhteen, joka kestäisi kymmenen vuotta. Se olisi paljon se.

Vierailija
5/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika vanha jo. En nää, että menen naimisiin ja eläisimme miehen kanssa kaksistaan lopun elämäämme. Jotain muuta.

Vierailija
6/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä rakastu sitten liian helposti vaan voi sitä kaveri suhdettakin harrastaa alussa ilman mitään suuria tunteita. Se voikin olla parempi tapa rakentaa toisenlaista suhdetta. Ei kaikki suhteet tarvitse alkaa ihan samanlailla suurilla tunteilla vaan voi olla muitakin suhteita millä lähdetään ihan muilla intresseillä liikkeelle. 

Vierailija
7/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehethän on ihan täsmälleen samanlaisia niin yhden toiminnan takia voidaan tuomita kaikki toisin kuin naiset jotka kaikki on täysin uniikkeja eikä voi millään tavalla verrata toisiinsa vaikka kuinka näyttää ja kuulostaa juuri siltä mitä joku some vaikuttaja tai trendit käskee

Vierailija
8/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko enää yhteen kestävään rakkauteen. Perinteiseen parisuhteeseen. Liian paljon olen lukenut tätä palstaa.

En halua tapella. Inhoan sitä. Tämä tarkoittaa sitä, että en voi muuttaa kuin itseäni.

Tämän palstan takia olen itse menettänyt toivoni hyvästä kumppanista ja parisuhteesta

Vierailija
9/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä rakastu sitten liian helposti vaan voi sitä kaveri suhdettakin harrastaa alussa ilman mitään suuria tunteita. Se voikin olla parempi tapa rakentaa toisenlaista suhdetta. Ei kaikki suhteet tarvitse alkaa ihan samanlailla suurilla tunteilla vaan voi olla muitakin suhteita millä lähdetään ihan muilla intresseillä liikkeelle. 

Kaverisuhde kuulostaa hyvältä. Minusta olisi jotenkin oudolta yhtäkkiä ”olla jonkun kanssa”. Tapailu kuulostaa paremmalta. Aluksi voisi olla muitakin kuvioissa. Ehkä pidemmän ystävyys- ja luottamussuhteen jälkeen voisi suhdetta seurusteluksi.

Vierailija
10/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan takia olen itse menettänyt toivoni hyvästä kumppanista ja parisuhteesta

Ei hyviä ihmisiä löydy ainakaan baarista. Töistä tai harrastuksista, mutta en ole töissä, enkä oikein harrasta mitään.

Vierailija
11/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri kumpi oli pahempi: se, joka rais kasi kerran vai se joka käytti vuosia hyväkseen.

Ap

Vierailija
12/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Onnea valitsemallanne tiellä.

Vierailija
13/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut alun parisuhdeviikonloput kuulostaa ihan hirveältä. Minusta olisi hyvä nähdä aina silloin tällöin vaikka pari vuotta.

Vierailija
14/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole eläessäni ollut parisuhteessa naisen, saati miehen kanssa. - Tuntuu pahalta kun jotkut sanovat, että enää voisi edes osata ja elää parisuhteessa kun olen jo niin vanha (45) ja tapohini jumittunut ja turtnut tullut jo niin itsekkääksi ja itseriittoiseksi.

Vierailija
15/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos.

Ap

Vierailija
16/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä jokaisella on oma tiemme. Oma elämä elettävänä.

Vierailija
17/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mustakaan.  Onneks ei sinällään haittaa. On rahaa ja seuraakin mutta homma on aika selvä.  Mua ei mitkään naiset enää kuseta.

Vierailija
18/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole eläessäni ollut parisuhteessa naisen, saati miehen kanssa. - Tuntuu pahalta kun jotkut sanovat, että enää voisi edes osata ja elää parisuhteessa kun olen jo niin vanha (45) ja tapohini jumittunut ja turtnut tullut jo niin itsekkääksi ja itseriittoiseksi.

Minulla ehkä vähän sama. En ole oikeastaan ikinä ollut kunnollisessa tasavertaisessa parisuhteessa. Välillä mietin, että ehkä on tarkoitettu, että en sellaista koekaan tässä elämässä. Se on sitten. Sitten ihminen vain kuolee pois. Ei silloin mieti, mitä ei muka saanut tässä elämässä.

Vierailija
19/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mustakaan.  Onneks ei sinällään haittaa. On rahaa ja seuraakin mutta homma on aika selvä.  Mua ei mitkään naiset enää kuseta.

Minun ensisijainen ajatus on, että voin hyvin parisuhteessa. Ettei ole raskas olo. Ettei ole pakotettu olo. Ettei ole olo, että olen vankilassa. Haluan tuntea olevani vapaa.

Vierailija
20/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on niin paljon vaatimuksia. Ei oikein kiinnosta toteuttaa enää mitään kun kaikki miellyttämisen tarvekin on hävinnyt sinkkuvuosina. Ja siis mitä sillä miehellä sitten tehdään? Miten sitä käytetään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän