Miksi suomessa ei ole yhtään hyvää nyrkkeilijää? Turpaaan tulee aina.
Kommentit (14)
Aiina tulee joku "teuurastaja" kylään ja ukko vollottaaa kanveissa ekassa erässä ennekuin makkaravoileivät on ehdistty syömäään eikä olutpulloa edes ehdi aukaisemaaan.
Eikö meillä ollut se ulkomaalaisen näköinen joka karsastaa, ja rakentaa suurperhettä.
Koska ainoastaan mestaruus on suomalaisille huutelijoillle riittävästi.
99.99% suomalaisista huutelijoista, olisi voinut käydä pari vuotta sitten huoletta kokeilemassa oliko se Wahlström oikeasti hyvä.
Kannnattaa pistää myllyä pyörimään. Kyllä sieltä kehityskelpoista äijäää löytyy keskytettäväksi.
Heikosti löytyy hyviä valmentajia. Ja vaikka löytyisikin kuten eräs kirgisialainen joka itellä oli opiskeluaikoina, niin se treenimäärä (5-6 kertaa viikossa) on monelle liikaa siihen nähden kuinka pienet mahdollisuudet on menestyä. Olishan tuosta jonkun SM-mitalin voinut napata mutta siihen se varmaan olis jäänytkin. Tykkäsin lajista muttei ollut elämän suurin intohimo, opiskelut meni edelle. Jälkeenpäin ajateltuna ehkä olisi kannattanut kokeilla miten menestyisi. Varsinkin kun tuollainen ex-neuvostovalmentaja varmaan aika kovaa tasoa.
Wahlström, Potkonen, Helenius..
Asukaslukuun suhteutettuna on monia ja listasin vaan parhaita.
Ootko itse kova ottamaan matsia? Jos olet niin tee itsestäsi se tarpeeksi hyvä itsellesi ;)
Vierailija kirjoitti:
Ootko itse kova ottamaan matsia? Jos olet niin tee itsestäsi se tarpeeksi hyvä itsellesi ;)
Ihan paskoja ne ovat. Eivät voittaneet mitään! Vetäisin kuonoon snägärin jonossa, jos en olisi aina kännissä.
Nyrkkeilyä urheiluna en ole koskaan ymmärtänyt. Sen vielä ymmärrän, että säkkiä hakataan. Mutta että urheilua toisen hakkaaminen sairaalakuntoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan paskoja ne ovat. Eivät voittaneet mitään! Vetäisin kuonoon snägärin jonossa, jos en olisi aina kännissä.
"huhtikuussa 2015 Wahlströmistä tuli ensimmäinen ammattilaisnyrkkeilyn maailmanmestaruuden voittanut suomalainen"
Olen itse aloitin jalkapallon 5 vuotiaaana ja 9 vuotiaana tuli jääkiekko (jossa en pärjännyt) mutta 12 vuotiaaan tuli jo jalkapallossa yhdessä pelissä teiin abouut 12 maaalia. Tekisi mieli kokeillla nyrkkeilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"huhtikuussa 2015 Wahlströmistä tuli ensimmäinen ammattilaisnyrkkeilyn maailmanmestaruuden voittanut suomalainen"
Voitti ihan väärin. Ei lasketa.
Tulee vaan herättämään snägärin roskiksen takaa siitä yrjön vierestä, niin vedän heti lättyyn.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse aloitin jalkapallon 5 vuotiaaana ja 9 vuotiaana tuli jääkiekko (jossa en pärjännyt) mutta 12 vuotiaaan tuli jo jalkapallossa yhdessä pelissä teiin abouut 12 maaalia. Tekisi mieli kokeillla nyrkkeilyä.
Tossa mikä tavalllan kiehtoo on että tuo peliälynsaaavutettavus ja psykologinen silmä tuleee niin nopeassa temmossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen.
Nyrkkeily vaatii huonot olot.
mies54v