Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomessa ei ole yhtään hyvää nyrkkeilijää? Turpaaan tulee aina.

Vierailija
07.04.2022 |

.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkeily vaatii huonot olot.

mies54v

Vierailija
2/14 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiina tulee joku "teuurastaja" kylään ja ukko vollottaaa kanveissa ekassa erässä ennekuin makkaravoileivät on ehdistty syömäään eikä olutpulloa edes ehdi aukaisemaaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö meillä ollut se ulkomaalaisen näköinen joka karsastaa, ja rakentaa suurperhettä.

Vierailija
4/14 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ainoastaan mestaruus on suomalaisille huutelijoillle riittävästi.

99.99% suomalaisista huutelijoista, olisi voinut käydä pari vuotta sitten huoletta kokeilemassa oliko se Wahlström oikeasti hyvä.

Vierailija
5/14 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannnattaa pistää myllyä pyörimään. Kyllä sieltä kehityskelpoista äijäää löytyy keskytettäväksi.

Vierailija
6/14 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikosti löytyy hyviä valmentajia. Ja vaikka löytyisikin kuten eräs kirgisialainen joka itellä oli opiskeluaikoina, niin se treenimäärä (5-6 kertaa viikossa) on monelle liikaa siihen nähden kuinka pienet mahdollisuudet on menestyä. Olishan tuosta jonkun SM-mitalin voinut napata mutta siihen se varmaan olis jäänytkin. Tykkäsin lajista muttei ollut elämän suurin intohimo, opiskelut meni edelle. Jälkeenpäin ajateltuna ehkä olisi kannattanut kokeilla miten menestyisi. Varsinkin kun tuollainen ex-neuvostovalmentaja varmaan aika kovaa tasoa.

Vierailija
7/14 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wahlström, Potkonen, Helenius..

Asukaslukuun suhteutettuna on monia ja listasin vaan parhaita.

Ootko itse kova ottamaan matsia? Jos olet niin tee itsestäsi se tarpeeksi hyvä itsellesi ;)

Vierailija
8/14 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko itse kova ottamaan matsia? Jos olet niin tee itsestäsi se tarpeeksi hyvä itsellesi ;)

Ihan paskoja ne ovat. Eivät voittaneet mitään! Vetäisin kuonoon snägärin jonossa, jos en olisi aina kännissä.

Vierailija
9/14 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkeilyä urheiluna en ole koskaan ymmärtänyt. Sen vielä ymmärrän, että säkkiä hakataan. Mutta että urheilua toisen hakkaaminen sairaalakuntoon?

Vierailija
10/14 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan paskoja ne ovat. Eivät voittaneet mitään! Vetäisin kuonoon snägärin jonossa, jos en olisi aina kännissä.

"huhtikuussa 2015 Wahlströmistä tuli ensimmäinen ammattilaisnyrkkeilyn maailmanmestaruuden voittanut suomalainen"

Vierailija
11/14 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aloitin jalkapallon 5 vuotiaaana ja 9 vuotiaana tuli jääkiekko (jossa en pärjännyt) mutta 12 vuotiaaan tuli jo jalkapallossa yhdessä pelissä teiin abouut 12 maaalia. Tekisi mieli kokeillla nyrkkeilyä.

Vierailija
12/14 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"huhtikuussa 2015 Wahlströmistä tuli ensimmäinen ammattilaisnyrkkeilyn maailmanmestaruuden voittanut suomalainen"

Voitti ihan väärin. Ei lasketa.

Tulee vaan herättämään snägärin roskiksen takaa siitä yrjön vierestä, niin vedän heti lättyyn.

Vierailija
13/14 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse aloitin jalkapallon 5 vuotiaaana ja 9 vuotiaana tuli jääkiekko (jossa en pärjännyt) mutta 12 vuotiaaan tuli jo jalkapallossa yhdessä pelissä teiin abouut 12 maaalia. Tekisi mieli kokeillla nyrkkeilyä.

Tossa mikä tavalllan kiehtoo on että tuo peliälynsaaavutettavus ja psykologinen silmä tuleee niin nopeassa temmossa.

Vierailija
14/14 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen.