Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitän että vain ihmiset joille seksi ei ole kovin tärkeää haluavat elää vuosikymmeniä monogaamisessa suhteessa

Vierailija
07.04.2022 |

Mitä mieltä väitteestäni?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan miettinyt samaa? Ap

Vierailija
2/23 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Mitä merkitystä tuolla on? Ei yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä niitäkin joilla on oikein hyvä seksielämä pitkässä parisuhteessakin. 

Vierailija
4/23 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Nykyään suhteita on joka makuun. Jos seksi on hyvää miksei se voisi olla sitä pitkänkin aikaa?

Vakka...

Vierailija
5/23 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun parisuhteeni eivät ole saavuttaneet vuosikymmeniä.

Mä tykkään nussia pitkässä kun suhteessa, enempi niiden ukkojen halut on lopahtanut.

Vierailija
6/23 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin haluan vain ja ainoastaan monogamisen pitkän liiton.

Seksi on minulle hyvin tärkeä kriteeri parinmuodostuksen näkökulmasta.

Minulla on jo aineellinen tarvitsemani, sekä lapset, niin yhteensopiva intiimipuoli nousee yhä selkeämmin kriteeristössä tärkeysasteikolla.

Vierailija
7/23 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että ihmiset jotka eivät halua elää monogaamisessa suhteessa ovat vähemmän sivistyneitä ja elävät vaistojensa varassa kuin eläimet. Mitä mieltä väitteestäni?

Vierailija
8/23 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. Koko ajan pitää panna ettei vain ole luuseri.

Vierailija
9/23 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä. Minulle seksi ei ole tärkeää ja juuri siksi en haluaisi olla monogaamisessa suhteessa. Haluaisin kumppanini saavan intiimiyden tarpeensa täytettyä jonkun muun kanssa.

Vierailija
10/23 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita. Olen elänyt saman ihmisen kanssa jo 30 vuotta ja seksielämä kukoistaa edelleen. Ei ehkä nussita yhtä usein/pvä kuin silloin ekana 3 seurusteluvuonna, mutta kyllä tässä edelleen jaksetaan. Ehkäpä laatu on mennyt määrän edelle :-)

N48

Vierailija
11/23 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan seksiä, joten en kyllä eläisi sen paremmin monogamisessa kuin saapasgamisessakaan parisuhteessa.

Vierailija
12/23 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vain seksihullu halua elää parisuhteessa.

Ja pettäähän siinä aina yleensä jompikumpi (=mies) kun seksi ei enää naista kiinnosta.

Vierailija
13/23 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän huolissani, mitä tämä palsta tekee libidolleni.

Vierailija
14/23 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on just päinvastoin. Luuletko oikeesti että naiset nauttii noista satunnaisseksi hommista. Ei todellakaan, parempaa seksiä sain aviossa. Nyt sinkkuna en edes jaksa vaivautua, kun en nauti mistään tuntemattoman kanssa puuhailusta enkä ilman tunteita. Jos olis hyvä kumppani ( siis ei seksikumppani vaan esim puoliso) niin haluaisin lähes joka päivä. 

Vierailija
15/23 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Minä olen halunnut elää vuosikymmenet sinkkuna.

Vierailija
16/23 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vain yksi kumppani, mutta seksi ei oo koskaan ollut niin hyvää kuin nyt. Uskon, että osansa tekee se, että luottamus toiseen on syventynyt. Mutta en kyllä osaa sanoa miltä tuntuisi vaihdella. Olisiko parempi? Olisi mielenkiintoista kuulla sellaiselta, jolla oli hyvä pitkä suhde ja sen jälkeen useita uusia kumppaneita.

Vierailija
17/23 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut vain yksi kumppani, mutta seksi ei oo koskaan ollut niin hyvää kuin nyt. Uskon, että osansa tekee se, että luottamus toiseen on syventynyt. Mutta en kyllä osaa sanoa miltä tuntuisi vaihdella. Olisiko parempi? Olisi mielenkiintoista kuulla sellaiselta, jolla oli hyvä pitkä suhde ja sen jälkeen useita uusia kumppaneita.

en suosittele vaihtelua, jos seksin kannalta mietin niin kadun eroa, muuten en kyllä. kaiken maailman hiihtäjiä jotka ei todellakaan tiedä  mitä tekevät ja ei tule ku v...ttuuntunut olo koko hommasta

Vierailija
18/23 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksi ei ole tärkeää enkä halua minkäänlaista suhdetta ja jos haluaisin niin se olisi vähän niin, että kumppani yhtä haluton kuin minä tai että vapaa suhde niin, että voi hakea seksinsä muualta.

Olen aseksuaali. 

Vierailija
19/23 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sun pitäisi esittää perustelut tuolle väitteelle? 

Väitän, että olet typerys. Mitä mieltä väitteestäni?

Vierailija
20/23 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän vain seksihullu halua elää parisuhteessa.

Ja pettäähän siinä aina yleensä jompikumpi (=mies) kun seksi ei enää naista kiinnosta.

Mulla on mennyt nyt kolme suhdetta niin, että mies on pettämisen kautta vaihtanut.

Oon itse halukas, miellyttämisen haluinen ja tykkään seksistä kovasti. Mikä mussa on vialla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi