Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätysjuhlat pettymys

Vierailija
07.04.2022 |

Oletteko koskaan olleet enemmän tai vähemmän pettyneitä teille järjestettyihin yllätysjuhliin?

Oma tarina on siis tämä.

Olin viimeisilläni raskaana, kun minulle järjestettiin yllätysjuhlat siis babyshowerit mistä olin nätisti yrittänyt vihjata etten tarvitse, (raskaus uutisista muutama intoili heti juhlista) koska en välitä olla keskipisteenä mutta ystäväni järjesti kuitenkin. Ei tämä tietenkään haitannut. Ihanaa, että jaksoivat minulle järjestää.❤️

Kuitenkin juhlista jäi hieman huono maku. Tuntui, että juhlien etenemisessä oli kiire ja juhlat tuntuivat olevan ohi ennen, kuin ne alkoikaan. Aistin myös kireän tunnelman muutamien henkilöiden välillä ja osuin oikeaan. Sillä jälkeenpäin kuulin, kuinka ystävilleni oli tullut riitaa järjestelyistä ja budjetista. Kiireen tuntu johtui siitä, että yksi juhlien järjestäjistä oli ollut myöhässä, jonka takia muut joutuivat odottamaan pitkään, sekä laittamaan miehelleni viestiä, että minua ei vielä saa tuoda kotiin. Muistutan vielä tässä kohtaa, että olin viimeisilläni raskaana, nukkunut erittäin huonosti yön, (ja monta yötä jo tätä ennen) herätetty aamulla ostoksille ja kotiin tullessa totesinkin, että seuraavaksi aion mennä nukkumaan, kunnes nurkan takaa pomppasi ystävät. Yllätys!

Olin toki iloinen nähdessäni ystäväni ja kun mykistyin heidät nähdessäni, luulivat he, että se johtui yllätyksestä, siitäkin mutta suurimmaksi osaksi jähmetyin, kun oli niin kuoleman väsynyt ettei aivot pelanneet ollenkaan. Kesti hetki tajuta mitä tapahtuu😅

Tarjoilua oli runsaasti ja maistui super hyvälle mutta mieheni oli vienyt minut kahvilaan viivytelläkseen minua ja olin tietenkin syönyt itseni niin täyteen etten jaksanut paljoa herkkuja syödä. Koska juhlat alkoivat myöhässä oli monilla jo kiire omille viikonloppu menoille, siksi muutamat lupautuivat tulla auttamaan siivouksessa seuraavana päivänä mutta kuten arvata saattaa, kukaan ei tullut.. Sotkua riitti, kun yllätys huudon ohessa oli paukautettu muutamat konfettipommit minkä paperisilppua löytyy vieläkin lattialistojen raoista. Näistä juhlista on siis jo vuosi.

Kaikista eniten harmitti ystävien riita ja sen jälkipuinti juhlien jälkeen. Minun mielestä ystäväni olisivat voineet keskenään selvittää riitaansa. Ei ole kiva tietää, että sulle on järkätty juhlat paskalla fiiliksellä ja koska yksi riidan aihe oli raha. Tuntui, että olin juhlista velkaa.

Äsken siivotessa löytyi taas sitä hemmetin konfettipaperia ja mietin, että onkohan muilla vastaavia muistoja?😅

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyssynttärit oli tosi mukavat juhlat ja olen kiitollinen ystävilleni ja miehelleni.

Mutta seuraavaa kertaa varten (ja muillekin vinkiksi) kannattaa juhlijoiden pukukoodiksi laittaa pieruverkkarit ja lättänä vähän likainen tukka. Tai sitten antaa yllätetylle mahdollisuus laittautua...

Mulle sattui kai hyvä tuuri tässä. Oli niin kuuma kesä että oli pakko käydä kaks kertaa päivässä suihkussa ja sen kuumuuden takia myös mekko päällä😃 ei mikään muu vaate ollutkaan enää mukava sen ison mahan kanssa.

Ap

Vierailija
22/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vali vali vali... uli uli.. nyyhbyyh.. On se joidenkin elämä ihan kauheaa selviytymistaistelua! Otan osaa...

Selkeesti😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan