Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätysjuhlat pettymys

Vierailija
07.04.2022 |

Oletteko koskaan olleet enemmän tai vähemmän pettyneitä teille järjestettyihin yllätysjuhliin?

Oma tarina on siis tämä.

Olin viimeisilläni raskaana, kun minulle järjestettiin yllätysjuhlat siis babyshowerit mistä olin nätisti yrittänyt vihjata etten tarvitse, (raskaus uutisista muutama intoili heti juhlista) koska en välitä olla keskipisteenä mutta ystäväni järjesti kuitenkin. Ei tämä tietenkään haitannut. Ihanaa, että jaksoivat minulle järjestää.❤️

Kuitenkin juhlista jäi hieman huono maku. Tuntui, että juhlien etenemisessä oli kiire ja juhlat tuntuivat olevan ohi ennen, kuin ne alkoikaan. Aistin myös kireän tunnelman muutamien henkilöiden välillä ja osuin oikeaan. Sillä jälkeenpäin kuulin, kuinka ystävilleni oli tullut riitaa järjestelyistä ja budjetista. Kiireen tuntu johtui siitä, että yksi juhlien järjestäjistä oli ollut myöhässä, jonka takia muut joutuivat odottamaan pitkään, sekä laittamaan miehelleni viestiä, että minua ei vielä saa tuoda kotiin. Muistutan vielä tässä kohtaa, että olin viimeisilläni raskaana, nukkunut erittäin huonosti yön, (ja monta yötä jo tätä ennen) herätetty aamulla ostoksille ja kotiin tullessa totesinkin, että seuraavaksi aion mennä nukkumaan, kunnes nurkan takaa pomppasi ystävät. Yllätys!

Olin toki iloinen nähdessäni ystäväni ja kun mykistyin heidät nähdessäni, luulivat he, että se johtui yllätyksestä, siitäkin mutta suurimmaksi osaksi jähmetyin, kun oli niin kuoleman väsynyt ettei aivot pelanneet ollenkaan. Kesti hetki tajuta mitä tapahtuu😅

Tarjoilua oli runsaasti ja maistui super hyvälle mutta mieheni oli vienyt minut kahvilaan viivytelläkseen minua ja olin tietenkin syönyt itseni niin täyteen etten jaksanut paljoa herkkuja syödä. Koska juhlat alkoivat myöhässä oli monilla jo kiire omille viikonloppu menoille, siksi muutamat lupautuivat tulla auttamaan siivouksessa seuraavana päivänä mutta kuten arvata saattaa, kukaan ei tullut.. Sotkua riitti, kun yllätys huudon ohessa oli paukautettu muutamat konfettipommit minkä paperisilppua löytyy vieläkin lattialistojen raoista. Näistä juhlista on siis jo vuosi.

Kaikista eniten harmitti ystävien riita ja sen jälkipuinti juhlien jälkeen. Minun mielestä ystäväni olisivat voineet keskenään selvittää riitaansa. Ei ole kiva tietää, että sulle on järkätty juhlat paskalla fiiliksellä ja koska yksi riidan aihe oli raha. Tuntui, että olin juhlista velkaa.

Äsken siivotessa löytyi taas sitä hemmetin konfettipaperia ja mietin, että onkohan muilla vastaavia muistoja?😅

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori piiitkästä tekstistä. Yritin kyllä tiivistää mahdollisimman paljon.

Vierailija
2/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa seuraavakin vuosi vatvoa asiaa! Ja sitä seuraavakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa sinun juhlat huonosti suunniteltu vaikka ajatus oli kiva. Ne olisi voinut olla jossain muualla kuin teillä. Minulle ei ole koskaan järjestetty yllätysjuhlia ja ihan hyvä niin, tuollaiset itselle jäävät siivoukset on hanurista.

Vierailija
4/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska koko juttu on ollutta ja mennyttä, koeta ajatella sitä niin, että järjestäjien alkuperäinen ajatus oli todella kiltti.

Vierailija
5/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa seuraavakin vuosi vatvoa asiaa! Ja sitä seuraavakin.

No kuule täytyy ottaa tavaksi. Ens vuonna sama paikka ja aika.

Vierailija
6/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ !

Myös niiden juhlien, jotka Tiesin olevan ..

COVI19 Sotki juhlat !

Vierailija
7/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska koko juttu on ollutta ja mennyttä, koeta ajatella sitä niin, että järjestäjien alkuperäinen ajatus oli todella kiltti.

Tottakai. En minä sillä. Lähinnä tässä nyt huumorilla voi jo muistella ja muut voi jakaa omia kokemuksiaan👍

Vierailija
8/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olipa sinun juhlat huonosti suunniteltu vaikka ajatus oli kiva. Ne olisi voinut olla jossain muualla kuin teillä. Minulle ei ole koskaan järjestetty yllätysjuhlia ja ihan hyvä niin, tuollaiset itselle jäävät siivoukset on hanurista.

Ystäväni kun ovat kaikki vähän "eri planeetoilta" niin ei mennyt kai ajatukset ihan yks yhteen.

Vierailija
9/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Eipä mulle ole koskaan yllätysjuhlia järjestetty. En muista milloin viimeksi olisin juhlinut synttäreitä kavereiden kanssa.

Kukaan ei muista minun synttäreitä. Kavereitakin on nykyään vain kolme, joista yksi asuu ulkomailla. Toisella pienet lapset.

Toki en ole myöskään koskaan seurustellut, niin ei tarvitse miettiä mitä mies keksisi. Lapsiakaan tuskin saan ikinä, koska ei ole miestäkään.

Mutta on sulla tietysti hurjan vakavia aiheita elämässä mietiskellä.

N36

Vierailija
10/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää nyt muistaa, että muilta ihmisiltä ei kannata odottaa mitään. Pitää vain hyväksyä kaikki ja palkita itse itsensä.

Vierailija
11/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Eipä mulle ole koskaan yllätysjuhlia järjestetty. En muista milloin viimeksi olisin juhlinut synttäreitä kavereiden kanssa.

Kukaan ei muista minun synttäreitä. Kavereitakin on nykyään vain kolme, joista yksi asuu ulkomailla. Toisella pienet lapset.

Toki en ole myöskään koskaan seurustellut, niin ei tarvitse miettiä mitä mies keksisi. Lapsiakaan tuskin saan ikinä, koska ei ole miestäkään.

Mutta on sulla tietysti hurjan vakavia aiheita elämässä mietiskellä.

N36

No enpä lähde tälle palstalle avaamaan niitä oikeasti elämän vakavia juttuja. Ne asiat puin ihan jossain muualla.

Vierailija
12/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh nää mun eivät kyllä olleet yllätysjuhlat, mutta baby showerit kylläkin. Sanoin heti, kun kerroin raskaudesta, että en sitten halua minkään sortin yllätysjuhlia, koska inhoan yllätyksiä. 😅 Enkä oikein innostunut baby showereista muutenkaan, koska minusta ne ovat amerikkalaista hapatusta.

Noh, minulle kuitenkin järjestettiin baby showerit puoliväkisin kylläkin etukäteen sovittuna ajankohtana. Oli vähän outo tunnelma, koska en alun perinkään olisi kaivannut juhlia. Tuntui siltä, että ne oli järjestetty jonkun toisen miellyttämiseksi. Mikään ei sinällään mennyt pieleen, mutta tunnelma oli kiusallinen. Jälkeen jäi sotkua ja lahjoja.

Vierailija
13/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä amerikkalainen krääsääminen siirtyy tänne ja on pakko kuluttaa, konfetit, lahjajoulu, halloween, porsimisjuhla, ystävänpäivänäkin pitää muka puolisoiden ostaa jotain toisilleen 🙄

Vierailija
14/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh nää mun eivät kyllä olleet yllätysjuhlat, mutta baby showerit kylläkin. Sanoin heti, kun kerroin raskaudesta, että en sitten halua minkään sortin yllätysjuhlia, koska inhoan yllätyksiä. 😅 Enkä oikein innostunut baby showereista muutenkaan, koska minusta ne ovat amerikkalaista hapatusta.

Noh, minulle kuitenkin järjestettiin baby showerit puoliväkisin kylläkin etukäteen sovittuna ajankohtana. Oli vähän outo tunnelma, koska en alun perinkään olisi kaivannut juhlia. Tuntui siltä, että ne oli järjestetty jonkun toisen miellyttämiseksi. Mikään ei sinällään mennyt pieleen, mutta tunnelma oli kiusallinen. Jälkeen jäi sotkua ja lahjoja.

Oon vähän samaa mieltä, että amerikkalaista hapatusta, vaikka saahan sitä toki elämässä juhlaa olla ja mikäs sen ihanempi asia juhlistaa kuin vauva😃 Ei vaan ehkä oo kaikkia varten ja kuitenkin on myös ristiäiset/nimiäiset.

Ap

Vierailija
15/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Tuntuu että miehesi mokasi (kahvila) ja juhlan järjestäjät (odottelu, toteutus ym). Lepo olisikin tärkeää jos tarvitsee. Joskus voi auttaa jos sopii etukäteen ettei yllätyksiä ja kertoo syyt. Minusta sinulla on oikeus kertoa huonot puolet joillekin, osa loukkaantukoot jos siltä tuntuu. Ja teidän kodissa vielä kaikki joka on yksityinen tila.

Vierailija
16/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sama tuli kerran mieleen että toisten mieliksi olisi järjestetty synttärit mulle ja olin puhunut etten halua muistutusta vanhenemisesta ja juhlia. Tai ainakin se kai rauhoitti niitä etten nyt reppana jäisi ilman juhlia. Väkinäisen kiitollisena kuitenkin yritin olla kun olivat uhrautuneet järjestelyyn.

Vierailija
17/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä amerikkalainen krääsääminen siirtyy tänne ja on pakko kuluttaa, konfetit, lahjajoulu, halloween, porsimisjuhla, ystävänpäivänäkin pitää muka puolisoiden ostaa jotain toisilleen 🙄

Musta ystävänpäivä muutenkin kuuluisi olla ensisijaisesti ystäviä varten. Pariskunnat (useimmat kai ainakin) muistelevat toisiaan varmaan ihan riittävästi juhla ja merkkipäivinä. Ystävyys on sellainen asia mikä ansaitsisi oman juhlapäivän. Joillain tietysti oma puoliso on se paras ystävä😊

Ap

Vierailija
18/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereillani ei onneksi ole avaimia kotiini, joten he eivät voisi järjestää tuollaisia juhlia. Mitä ihmeen köyhiä olette, jos sinun kotisi on juhlapaikkana?

Vierailija
19/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyssynttärit oli tosi mukavat juhlat ja olen kiitollinen ystävilleni ja miehelleni.

Mutta seuraavaa kertaa varten (ja muillekin vinkiksi) kannattaa juhlijoiden pukukoodiksi laittaa pieruverkkarit ja lättänä vähän likainen tukka. Tai sitten antaa yllätetylle mahdollisuus laittautua...

Vierailija
20/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali vali... uli uli.. nyyhbyyh.. On se joidenkin elämä ihan kauheaa selviytymistaistelua! Otan osaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän