Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iäkäs äitini tuhlaa perintörahoja!

Vierailija
29.09.2015 |

Miten saisin äidin lopettamaan tuhlailun? Nytkin varannut kalliin lomamatkan. Tätä menoa meille lapsille ei jää perinnöksi mitään! Olen huolissani äidistä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
2/11 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat äitisi rahoja. Ei sinun tai sisareidesi tai muiden. Teille jää äidin kuoltuaan sen verran mitä jää. Ei äitisi ole velvollinen teille rahoja säästelemään.

Vierailija
4/11 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
5/11 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa joku toinen.

Vierailija
6/11 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, mutta ihan varmuuden varalta sanon kuitenkin: niin kauan kuin äitisi elää, ovat rahat hänen. Hän siis saa käyttää ne juuri niinkuin tahtoo, ja saa käyttää vaikka kaiken jos tahtoo. Jos ei jää mitään perinnöksi asti, niin voi voi. Tappelette sisarusten kanssa talon irtaimistosta sitten.

Vierailija
7/11 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläsi on vain yksi elämä ja ehkä hänellä on nyt vasta vanhempana aikaa panostaa itseensä, syystä tai toisesta...

Vierailija
8/11 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne ole äitisi rahoja?!!! Kait hän saa ne käyttää miten haluaa, vaikka ei jäisi teille penniäkään. Verenimijät!

Vierailija
9/11 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen huolissani äidistä." Etpä ole, jos olisit kiinnostunut äitisi hyvinvoinnista, iloitsisit että hän reissaa.

Vierailija
10/11 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei provot enää ees yritä? ://

Vierailija
11/11 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin rahanahne kakara olet. Et ole huolissasi äidistäsi, vaan siitä, että et ehkä saakaan niin suurta perintöä, kuin olet kuvitellut. Kerää ja säästä itse omat rahasi, niin ovat tehneet vanhempasikin aikanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan