Leikkautin hiukseni ihan lyhyeksi ja tulin katumapäälle, koen olevani rumilus seuraavat pari kolme vuotta!
Näin tapahtui, eikä ole edes eka kerta elämässä, vaan jopa kolmas! Joka kerta olen aluksi ollut tosi tyytyväinen lyhyeen mutta sitten jossain kohtaa aivan jäätävä morkkis ja tunne että näytän aivan hirveältä, tai ainakin monta pistettä rumemmalta kuin pidemmissä hiuksissa. Miten kestän kasvatusajan vaipumatta epätoivoon?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Tukka on hyvä. Vika on naamassa.
Voi olla, mutta juuri siksikin isompi tukka vie huomiota pois naamasta jolloin vaikutelma on parempi!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Peruukki tai pidennykset
Ei näin lyhyeen saa pidennyksiä kiinni ja ihmiset pitäisivät hulluna tai syöpäpotilaana jos alkaisin yhtäkkiä pitää peruukkia.
Ap
Sun tukka on varmasti aivan hyvä. Itsekkin tekisi mieli taas leikata hiukset lyhyeksi. En tiedä leikkaanko koska kasvatusvaihe ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruukki tai pidennykset
Ei näin lyhyeen saa pidennyksiä kiinni ja ihmiset pitäisivät hulluna tai syöpäpotilaana jos alkaisin yhtäkkiä pitää peruukkia.
Ap
Ja jostain syystä heille ei voi kertoa totuutta, että kaduttaa lyhyet hiukset...? Peruukkeja pitää nykyään monet muutkin kuin syöpäpotilaat tai hiustenlähdöstä kärsivät.
Kyllä se siitä takaisin kasvaa! Nyt voit revitellä ihan kunnolla, kokeile kaikki mahdolliset kampausideat mitä lyhyellä tukalla voi toteuttaa. Huiveja, pipoja ja hiuskoristeita käyttöön. Voit keskittyä enemmän vaatetukseen tai jos tykkäät meikata, niin tyrmäävä meikki vie huomion kuontalon sijasta kasvoihin. Ei kannata ottaa liian vakavasti, vaikka toisaalta ymmärrän kyllä hyvin, miksi hiukset ovat toisille tärkeä asia ulkonäössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruukki tai pidennykset
Ap
No siinä ne vaihtoehdot ovat. Toki voit kärsiä rumassa lyhyessä tukassasi, mutta turha valittaa kun mikään ei kelpaa.
Hattua, huivia ja lippistä kehiin jotta pääset sinuiksi uuden tyylisi kanssa.
Lyhyt hiusmalli voi olla tosi kaunis, elegantti ja seksikäs.
Ole onnellinen että ne tosiaan kasvaa takaisin! Minulla ei.. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruukki tai pidennykset
ApNo siinä ne vaihtoehdot ovat. Toki voit kärsiä rumassa lyhyessä tukassasi, mutta turha valittaa kun mikään ei kelpaa.
Valittaminen kannattaa aina. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen samoilla linjoilla, itse ainakin tykään kun naisella on lyhyet hiukset.
Ei ne tietysti kaikille sovi.
Vierailija kirjoitti:
Hattua, huivia ja lippistä kehiin jotta pääset sinuiksi uuden tyylisi kanssa.
Lyhyt hiusmalli voi olla tosi kaunis, elegantti ja seksikäs.
Ei tämä ole edes uusi tyyli kuten kirjoitin, on ollut useamman kerran sama tilanne. Nyt vain alan olla jo vanha (yli 40) niin pitäisi kaikki tyylivalinnat optimoida varman päälle jottei olisi ruma. Ei kannata ottaa mitään riskejä iässä joka jo näkyy naamasta. Ap
Olen sortunut samaan, eli leikkauttanut hiukset lyhyiksi ja samoin kuin Ap, useamman kerran.
Tiedän tunteen, ja kasvattaminen takaisin pitkäksi on kurjaa.
Onneksi nykyisin kaikenlaiset pinnit, pannat ja muut hiuskoristeet ovat muotia, joten kasvatusvaiheen kaikkein kurjimpina hetkinä nämä voivat pelastaa!
Mä tykkään pinneistä. Vie otsatukka taakse sellaisella. Jotain pikkuponnaria alkaa kyllä saada hiuksiin melko nopeasti.
Mä alan olla sitä mieltä että tasapitkä vähintään olkapäille on paras kaikenikäisenä. Sitä voi sitten laittaa laineille ym. Mä vaan tykkään siitä tunteesta, kun on pitkät hiussuortuvat. Ja klassikern tyyli paras.
Leikkaa vain niskaa kunnes sulla on tasapituus. Hiukset pinneillä kiinni.