Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exälle lapsi

Vierailija
29.09.2015 |

Kuulin, että exäni saa lapsen nykyisen kanssa. Meillä on yhteinen lapsi. En valehtele, asia on mulle shokki vieläkin vaikka tästä asiasta kuulin kuukausi sitten.
Miten mun pitäisi tähän suhtautua? Lapsi on onnellinen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudu neutraalisti, jos et voi olla iloinen eksäsi ja lapsesi puolesta.

Vierailija
2/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se ongelma nyt sitten mahtaakaan olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se että minun pitää seurata vierestä heidän perheonnea.
Lapseni haluaa olls heidän kanssa nyt tulevan vauvan takia js mun sydän murtuu, kun se ei halua olla mun kanssa.

Vierailija
4/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4= ap

Vierailija
5/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat lapsellista. Mutta ei siinä, mä reagoisin varmaan samoin. Mutta oonkin vasta 19v, ehkä ajatusmaailma vielä muuttuu.. Minkä ikänen sä muuten oot?

Vierailija
6/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho,lapselliselta*

Vierailija
7/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset painottanut miehelle eroa ottaessasi, ettei hän saa hankkia uutta suhdetta tai tehdä mitään muuta kuin ryypätä itsensä rappiolle sinun perääsi haikaillen?

Miehet on just tollasia, eivät mieti mitä se tekee exän itsetunnolle, kun he nauttivat uudesta elämästään.

Vierailija
8/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan aikuinen, ja tuntuu pahalta koko ajatus, lapsellista tiedän ja mua hämmentää koko asia vaikka ei mulla ole tunteita exä kohtaan.Meidän yhteinen lapsi etääntyy musta koko ajan.

Vierailija
9/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua täysin. En haluaisi omalle lapselleni puolisisaruksia, tykkään siitä että elämä on mukavaa ja selkeää. Eniten ärsyttää, kun puolisisaruksista puhutaan sisaruksina, onko niitä pakko vääntää, kun asian häpeällisyys selvästi itsekin ymmärretään eikä kyetä edes puhumaan asioista niiden oikealla nimellä.

Vierailija
10/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 16:21"]

Mä oon ihan aikuinen, ja tuntuu pahalta koko ajatus, lapsellista tiedän ja mua hämmentää koko asia vaikka ei mulla ole tunteita exä kohtaan.Meidän yhteinen lapsi etääntyy musta koko ajan.

[/quote]

Lapsesi etääntyy sinusta joka tapauksessa koko ajan, koska hän kasvaa ja itsenäistyy. Ette te missään symbioosissa eläisi vaikka exä ei saisikaan lasta uuden puolison kanssa.

Vierailija
11/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 16:54"]Ymmärrän sinua täysin. En haluaisi omalle lapselleni puolisisaruksia, tykkään siitä että elämä on mukavaa ja selkeää. Eniten ärsyttää, kun puolisisaruksista puhutaan sisaruksina, onko niitä pakko vääntää, kun asian häpeällisyys selvästi itsekin ymmärretään eikä kyetä edes puhumaan asioista niiden oikealla nimellä.
[/quote]

Tää oli varmaan provo

Vierailija
12/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 16:54"]Ymmärrän sinua täysin. En haluaisi omalle lapselleni puolisisaruksia, tykkään siitä että elämä on mukavaa ja selkeää. Eniten ärsyttää, kun puolisisaruksista puhutaan sisaruksina, onko niitä pakko vääntää, kun asian häpeällisyys selvästi itsekin ymmärretään eikä kyetä edes puhumaan asioista niiden oikealla nimellä.
[/quote]

Tää oli varmaan provo
[/quote]
Ei ollut. Lisääntyminen monen kanssa on kuvottavaa, kannattaisi jättää se homma niille, jotka kykenevät sitoutumaan kumppaniin ja perheeseen.

Vierailija
13/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikista parasta tämä äitipuoli oli aivan ihana lapselleni aluksi ja ihmettelin, miksi muuttui yhtäkkiä ämmäksi, paksunahan se oli, että nyt voi näyttää kyntensä.
-Ap

Vierailija
14/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niele vaan tappios :) 

T: Sen ex:n uuden naisen asemassa oleva !

Vierailija
15/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:47"]Niele vaan tappios :) 

[/quote]
Kyllä se jämäpalaan tyytyminen on sinun tappiosi. Et onnistunut sitten pyydystämään miestä, joka ei pane jokaista seurustelukumppaniaan paksuksi? Tulepa kertomaan vuoden päästä, kuka nyxällesi silloin on paksuna. Tuskin sinä ainakaan.

Vierailija
16/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tappio ?! Ehei sä et raukka tiedä mikä sua odottaa, juoppo, narsisti, naistenmies, mua huolettaa mun lapsi raukka. Oota vaan ihan rauhas kyllä se elämä helvetiksi muuttuu

Vierailija
17/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 16:00"]Kuulin, että exäni saa lapsen nykyisen kanssa. Meillä on yhteinen lapsi. En valehtele, asia on mulle shokki vieläkin vaikka tästä asiasta kuulin kuukausi sitten.
Miten mun pitäisi tähän suhtautua? Lapsi on onnellinen.

[/quote]Eihän koko asia kuulu sinulle mitenkään. Exä on exä, et sinä voi enää määrätä sen elämästä.

Vierailija
18/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan voin, kun ne asuu mun omistamassa asunnossa :)
Ja kun noita äitipuoli ehdokkaita on ollut vuoden aikana 4 ja tämä uusin löytyi maaliskuussa ja nyt jo paksuna kai mullakin on jotain sanottavaa kenen kanssa mun lapsi on.

Vierailija
19/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:47"]Niele vaan tappios :) 

[/quote]
Kyllä se jämäpalaan tyytyminen on sinun tappiosi. Et onnistunut sitten pyydystämään miestä, joka ei pane jokaista seurustelukumppaniaan paksuksi? Tulepa kertomaan vuoden päästä, kuka nyxällesi silloin on paksuna. Tuskin sinä ainakaan.
[/quote]

Oletko uskovainen vai miksi paheksut?

Vierailija
20/22 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:08"]Niin kauan voin, kun ne asuu mun omistamassa asunnossa :)
Ja kun noita äitipuoli ehdokkaita on ollut vuoden aikana 4 ja tämä uusin löytyi maaliskuussa ja nyt jo paksuna kai mullakin on jotain sanottavaa kenen kanssa mun lapsi on.
[/quote]

Ei sinulla ole siihen sanottavaa. Vai hyväksytätkö exälläsi omat piirisi? Jos olet vuokrannut kämppäsi exällesi, hän saa elää siinä kenen kanssa tahtoo. Yritäpä vaikka häätää ja näet kumman puolella laki on.