Miltä se tuntuu kun joku silittää ja pitää hyvänä?
Kommentit (19)
Tuntuihan se hyvältä joskus. Mutta sama mies on myös puristanut kaulasta ja lyönyt nyrkillä vatsaan.
Oikeastaan tämä kaava on toistunut, ne joskus hellimmät ovat osoittautuneet hengenvaarallisiksi myöhemmin.
Kivalta. Mukavaa, kun joku välittää.
Tuntuu erittäin hyvältä, kun on mies, joka halii, suukottelee ja osaa jopa keskustella.
Se on oikein mukavaa, kun on tunteita ja kaksi ihmistä, jotka molemmat pitävät paijailusta, suukottelusta, halailusta ja vielä enemmästä. <3
Tulee sellainen mukava, lämmin ja rakastettu olo jonka haluaisi vain jatkuvan. Riippuu tietysti vähän kosketuksesta ja siitä mihin se on johtamassa mihin nuo olot sitten kehittyvät. Ihanalta tuntuu silti.
Olihan se kivaa. Sitä oli paljon tarjolla, kun oli vielä nuori ja nätti. Eipä ole enää.
Kävin tossaja hammaslääkärissä. Tunne kun hoitsutyty lankasi hampaat, puolen tujnnin hammaskiviporailun jälkeen, tuntui melkein siltä hyväilyltä. Ei se omin käsin tehtynä tunnu missään eikä miltään
Ei tuntunut miltään. Eikä halaaminenkaan. Olin aika yllättynyt.
T. Yksineläjä
Ihan kivalta. Mutta ei saa silittää liian kevyesti, vaan sillä tavalla varmoin ottein. En tosin olla kovin kauan silitettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se kivaa. Sitä oli paljon tarjolla, kun oli vielä nuori ja nätti. Eipä ole enää.
Voi, ei ollut edes nuorena. Yksi pitkäaikainen kumppani vaan ollut vuosia sitten, eikä se harrastanut tummoisia. Mä oon jäänyt niin paljosta paitsi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivalta. Mutta ei saa silittää liian kevyesti, vaan sillä tavalla varmoin ottein. En tosin olla kovin kauan silitettävänä.
tosin jaksa olla*
Counterstraikkaa ja livelarppaa eeäs kädessä itsesi kokovartalojumiin kotistudiossasi ja käy sitten jossain kokoroppa hieronnassa norjistamassa ruotosi tahi temparamenttisellä apinanaamaisella thaihierojalla
Mieheni paijattavana on ihanaa, muuten en välitä kenenkään halailusta. Paitsi tietysti lapsemme .
Pääsin tuosa viimein muudanna kesänä, tosin niinkin kauan sitten kuin vuonna sikapiikki aikas kivan hiplailun kokiaksi. Olimat aamuyön pikkuhämärässä palautumassa Nuijapäitten lavalta kotiopuoleen jollain viimisenpäällisellä jonnekiesillä, olikoon sitten Supra vahi mikä sillä kerttaa.
Kuitenni törötin vesipääselvänä siinä pelkurinpenkillä . Kuskimme oli tok mööskin skarppina mutta takapenkissä velloi enemm- ja vähemmän tuiteroitunutta sielua ja sielutarta. Siinä kohallani istui kaverini sylissään silloinen tyttölö-ystinsä jonka älyn liekki oli jo sammumassa. Kuitenki se puski hänsunsa jostain niskatujen ali tai ohi suuntaani ja hetken siinä hiplasi niskaani holtittomasti kuin vauva.
Olin justiisa niin ölövinä kuin pystyin vaikka niska kirkui hoosiannaa ja pidin hetkestä sen loppumiseen asti. Sen jälkeen en ole paljon "niskalaukeemisia" saanutkaan tuta.
En olisi nettiriippuvainen jos tietäisin miltä se tuntuu
Se varmaan tuntus siltä että vois jo heittää verenpainelääkkeet mägeen ja sais nykästyä nuo poven palkeet kerranki täyteen ilmaa, eli helpottavalta
En tiedä
-kilttis 😔