Onko Suomessa nyt hiistorian huonoin hallitus?
Itse kuvittelin että politiikkaan olisi tullut jotain järkeä, mutta olin väärässä. En muista että mikään hallitus olisi koskaan epäonnistunut näin täydellisesti (olen noin 40v), ja varsinkin näin lyhyessä ajassa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen se ainakin on. Maahanmuuttoasioista kiinnostunut Soini on aivan tuppisuuna, vaikka Suomeen virtaa väkeä hullun lailla. Jos tämä olisi tapahtunut edellisen hallituksen aikaan niin Räsänen olisi revitty riekaleeksi ja jäljellä olisi vain Andiatan mekko kokoa 34.
Ei virtaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on aina vallassa aikalaisten mielestä historian huonoin hallitus.
Kyllä edellinen oli selvästi huonompi joten ainakaan tällä hetkellä se ei pidä paikkansa. Seuraava voi tietty rinteen ammattitaidolla ylittää taas kerran aiemmat joten päästään siihen tilanteeseen takaisin että vallassa on surkein hallitus.
Ainahan se kulloinenkin on huonoin hallitus. Vai oletteko kuulleet jonkun kiittelevän ikinä? Ensin kansa äänestää vaaleissa ja valittaa seuraavat 4 vuotta että siellä ne 200 id ioottia istuvat ja hallituskin on surkea. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen se ainakin on. Maahanmuuttoasioista kiinnostunut Soini on aivan tuppisuuna, vaikka Suomeen virtaa väkeä hullun lailla. Jos tämä olisi tapahtunut edellisen hallituksen aikaan niin Räsänen olisi revitty riekaleeksi ja jäljellä olisi vain Andiatan mekko kokoa 34.
Ei virtaa.
Kyllä vaan virtaa, ainakin noin 5.000 henkeä vuodessa, mutta tarkkaa lukua ei haluta kertoa. Vuonna 2015 tulijoita oli 35.000, josta tahti Ruotsin ja Tanskan rajatarkastusten ansiosta laski, mutta jatkuu siitä huolimatta noin 5000 tulijan vuosivauhtia ja yhteensä vuoden 2015 jälkeen maahamme on tullut jo 60.000 - 70.000 kutsumatonta vierasta. Näistä vain kourallinen on saatu poistettua maasta joko avokätisellä rahatarjouksella tai poliisisaattueessa. Palautetuistakin osa on ja palannut takaisin tänne.
Suomessa on aina vallassa aikalaisten mielestä historian huonoin hallitus.