Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Suomessa nyt hiistorian huonoin hallitus?

Vierailija
29.09.2015 |

Itse kuvittelin että politiikkaan olisi tullut jotain järkeä, mutta olin väärässä. En muista että mikään hallitus olisi koskaan epäonnistunut näin täydellisesti (olen noin 40v), ja varsinkin näin lyhyessä ajassa.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte vain kaikki äänestäneet niitä vassareita...

Vierailija
2/45 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun mentiin Euroon mukaan on tullut alamäki. Ja nyt Sipilä koittaa pohjalta korjata asioita. Ei todellakaan ole Sipilän syy miksi tilanne on nyt tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkun ja vaikerruksen määrä on ihan vakio olivat olosuhteet mitä tahansa. 

Vanhasta lyötiin kuin vierasta sikaa ihan toisarvoisista asioista, eronnut mies ei olisi saanut etsiä uutta puolisoa, valtakunnan uutinen oli jonkun juopon rakennusmestarin läppä tuppeen sahatuista laudoista.

Sipilä on kerrankin tekemässä jotain konkreettista, ihan sama kuinka paljon paskasakki taas vikisee. 

Vierailija
4/45 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kansa ja media eivät myöskään pidä itteensä arvokkaina. Haukutaan ja mölistään kuin mielipuolet ja etsitään negaa joka asiasta. Monien maiden kansalaiset puolustavat omaa maataan. Suomi on outo!

Vierailija
5/45 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on edellisten hallitusten aikaansaamaa. Ei tähän tilanteeseen mitään poppaskonstia ole.

M39

Vierailija
6/45 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tämä on parempi hallitus kuin pariin vuosikymmeneen.

Vierailija
7/45 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huono se, joka yrittää paikata edellisten jälkiä, ettei mennä konkurssiin. Minä pidän huonona niitä, jotka ajoivat maan tähän tilaan.

Vierailija
8/45 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:24"]Ei Sipilä vielä sentään Kataisen ja Stubbin tasolle ole vajonnut. Mutta alkaa olla lähellä jo.
[/quote]
Meinasin itse tulla sanomaan että jos kokoonpano olisi muuten sama mutta pääministeripuolueena olisi kokoomus niin tilanne olisi vieläkin pahempi. Mutta kovasti SSS nyt on hallaa tehnyt itselleen, Sipilä ja Soini saa murskatappiot seuraavissa vaaleissa. Porvarit ovat päässeet vähällä.

Vierailija
9/45 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä aloitus. Täsaähän korjataan nyt edellisten hallitusten mokia. Erittäin hyvään suuntaan mennään!

Vierailija
10/45 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan oikeasti...
Vaikka muakaan ei leikkaukset huvita niin tämä hallitus tekee näitä mitä olisi pitänyt tehdä jo vuonna 2009 jolloin alamäkeen lähdettiin kunnolla. Siellä on stubbi ja Katainen nyökytelleet vaan. Tilanne olisi nyt paljon parempi jos ois aikaisemmin toimittu. Velka on kasvanut vuodesta 2009 jotain 60 miljardista 120 miljardiin. Ei voi olla kovin viisas jos ajattelee että sama voi jatkua. Ihan sama mistä leikataan niin joku taho älähtää. Helppoja leikkauskohteita ei ole.

Vierailija
11/45 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PARAS PITKÄSTÄ AIKAA!!! <3 TE HULLUT LUULETTE ETTÄ VOI VAAN ANTAA ETUJA ELI RAHAA JOTA EI OLE, JA SITÄ EI KOSKAAN TARVITSE MAKSAA TAKAISIN. VALTIOMME ON OLLUT JO KAUAN PÄÄ VEDEN ALLA VELKOJEN TAKIA.

EHKÄ YMMÄRTÄISITTE TÄMÄN KÄYTÄNNÖN ESIMERKIN AVULLA; LAINAATTE KAIKKI MINULLE PALJON RAHAA. KUN TODELLA TARVITSETTE RAHOJANNE JA PYYDÄTTE NIITÄ TAKAISIN SANON VAAN ETTÄ NAAMA UMPEEN, ANTAKAA LISÄÄ RAHAA.

TE JOUDUTTE MYYMÄÄN KAIKEN MITÄ OMISTATTE JA ANTAMAAN RAHAT MINULLE. LOPUKSI ASUTTE ULKONA UUNO TURHAPURON NÄKÖISINÄ ENKÄ MINÄ VÄLITÄ PÄTKÄÄKÄÄN.

KOHTA LAITAN TÄNNE TILINUMERON SENKIN TYHMÄT SOPULIT. SITTEN LAITATTE KAIKKI RAHANNE TILILLENI ENKÄ MAKSA KOSKAAN TAKAISIN, HAHAA!

Vierailija
12/45 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän hyvän hallituksen piirteinä osittain sitä, mitä päätöksiä ja uudistuksia se tekee, mutta tärkeää hyvälle hallitukselle on myös se miten se kohtelee kansaansa. Mielestäni hallitus, joka ihan avoimesti valehtelee siitä hetkestä asti kun valtaan pääsee, yrittää ajaa läpi perustuslain vastaisia uudistuksia ja puskee täysillä läpi leikkauksia ettei kansalla olisi aikaa huomata niitä valheita millä leikkauksia ajetaan, ei ole hyvä hallitus.

Vierailija
13/45 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen hallitus sentään yrittää jotain.

Edellisten muutaman hallituksen aikana on otettu velkaa 50 miljardia toivotaan toivotaan -mentaliteetilla ja pidetty pää syvällä pensaassa.

Vierailija
14/45 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Suomen historian paras hallitus! Kymmenen vuoden päästä muistellaan kuinka hallitus pelasti meidät konkurssilta, samalla kun kansa huusi ettei mitään saa tehdä.

Vierailija
15/45 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen se ainakin on. Maahanmuuttoasioista kiinnostunut Soini on aivan tuppisuuna, vaikka Suomeen virtaa väkeä hullun lailla. Jos tämä olisi tapahtunut edellisen hallituksen aikaan niin Räsänen olisi revitty riekaleeksi ja jäljellä olisi vain Andiatan mekko kokoa 34.

Vierailija
16/45 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Esko Ahon hallitus ryssi koko Suomen tulevaisuuden. Pisti pankkien sähläilyt veronmaksajien piikkiin. Katsokaa vaikka itsemurhatilastoja noilta vuosilta.

Vierailija
17/45 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:28"]On, kyllä huonoin on. Vuodesta 1919 ovat hallitukset aina vain huonontuneet. Voi miksi meidän pitikään mennä äiti-Venäjästä eroamaan.
[/quote]
Moootherr russiaaa!

Vierailija
18/45 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:33"]Mielestäni Esko Ahon hallitus ryssi koko Suomen tulevaisuuden. Pisti pankkien sähläilyt veronmaksajien piikkiin. Katsokaa vaikka itsemurhatilastoja noilta vuosilta.
[/quote]
Esko ja juha. Samasta puusta ovat veistetty.

Vierailija
19/45 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Katainen ja Stubukka oli vielä huonommat; kaikki Arhiksen kännisekoilut ja vihreiden veronkierrot vielä päälle.

Mutta kyllä tämäkin hallitus sieltä häntäpäästä löytyy. Saatanan tunarit!

Vierailija
20/45 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja nähtäväksi jää onko myös viimeinen vai vain viimeisiä ennen valtamme siirtymistä supereuroopalle.