Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mille olet nauranut päättömästi?

Vierailija
07.04.2022 |

Mikä asia on naurattanut ilman mitään järjellistä tai loogista syytä?

Mä kävin just kaupassa, olin jotenkin ihan plaah fiiliksellä, omissa maailmoissani. Kaikki meni normaalisti kunnes loppuvaiheessa kassalla myyjä kysyi s-korttia, mutta korjasi itse heti, ”ei kun ei.. olikin ässä hihassa”. Mulla napsahti varmaan joku päässä mutta siis nauratti aivan jäätävästi ja myyjäkin hymyili, selvästi huomasi, että se on menoo nyt. Kaappasin ostokset ja kiiruhdin ulos, jossa purskahdin täyteen nauruun, vesi virtasi silmissä, hyvä kun tolpillani pysyin. Koikkelehdin naurunsekavin tuntein kotiin ja kotona äkkiä vessaan ettei tullut housuun. Ja nauroin aivan älyttömästi. Tällaista on viimeksi tapahtunut ehkä yli 5v sitten. Ja en mitenkään nauranut myyjälle, vaan se hänen lohkaisu oli vaan jostain selittämättömästä syystä aivan hemmetin ”huono” ja siksi niin hemmetin hyvä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalainen vitsailee keskitysleiri vitsejään taas tai sitten kaksikielisiä jompi kumpi.

Vierailija
2/6 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa vallankumouksen aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta jo 

Vierailija
4/6 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin äsken mitä on otsikoissa seuraavaksi Karita Mattilan tiedotuksessa kun näen lehdet ennen kassoja. Tuli vaikka mitä otsikoita mieleen 😄

Vierailija
5/6 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureille jotka oli haravoineet koko viikonlopun. Sunnuntai iltana alkoi kova tuuli. Yöllä suorastaan myrskysi. Maanantai aamuna kun lähdin töihin huomasin että niiden piha oli täynnä puiden lehtiä. Nauroin ihan hulluna ääneen. Ei ole ikinä ollut niin hauskaa maanantai aamuna. 

Vierailija
6/6 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäministeri Krista Mikkosen puheenvuoroa eduskunnan kyselytunnilla viikko sitten tiettyjen henkilöiden oikeudesta saada jäädä asumaan Suomeen.

Sitten suutuin.

Vaikka oikeastaan olisi pitänyt itkeä.

Niin karmeataa kuultavaa oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä