Miksi en kelpaa parisuhteeseen?
Olen viimeisen vuoden aikana deittaillut useita kertoja ja joutunut aina pettymään. Kuulemma ei haluta mitään vakavaa ja sitten muutaman kuukauden päästä tapailumme loputtua facebookin parisuhdetilanne vaihtuu sinkusta varatuksi, koska on löytynyt joku toinen. En kertakaikkiaan ymmärrä mikä juuri minussa on vikana, kun toiset naiset kelpaa. Olen hoikka, kaunis ja tasapainoinen 18 vuotias nainen.
Mistä te muut olette löytäneet miehenne? Löytyykö vertaistukea? On niin riittämätön olo kun olen edelleen vain yksin :(
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:11"]
Jos olet sellainen nainen joka aina luulee ansaitsevansa mieheltä vastikkeetonta rahaa, omaisuutta tai olet muuten luonteeltasi passiivinen nainen niin siinä syy miksi et kelpaa.
Jos olet sellainen "ammattivalittaja" tyyppinen nainen niin silloin ainakin karkoitat miehet lähettyviltäsi.
Nykyään osa miehistä toisinaan alitajuisesti tekee naisenkin kohdalla hyödyt vs haitat/kulut analyysin. Jos analyysin tulos on negatiivinen niin mies torjuu naisen. Näin toimivat erityisesti miehet jotka miettivät elämäänsä useimpia muita miehiä syvällisemmin ja eivät ole aivottomia, p*niksellä päätöksiä tekeviä mun*päitä.
[/quote]
Tuo viimeinen pätkä sitten ilmeisesti kuvasi sinua, koska "analyysissäsi" ei totisesti ole mitään alitajuista.
[/quote]
Kunhan kerroin asiat niin kuin ne toisinaan tapahtuvatkin. Tuttavapiirissäni on 4 noin 25-30v miestä jotka näin toimivat, eivätkä he osaa sitä lainkaan kertoa ellei kyselyssä osu heti naulan kantaan.
Keskityin tuossa iässä opiskeluihin.
Mulla oli nuorena sama ongelma, miesseuraa riitti muttei otettu vakavasti. Koska niin kaunis. Kauniin kanssa kiva pitää hetki hauskaa, muttei sellaisen kanssa uskalla seurustella. Jokuhan koittaisi koko ajan viedä sen. Perusnäteillä kavereilla ei samaa ongelmaa ollut. Ja mä olin kyllä fiksuimmasta päästä, enkä vaan tyhjäpäinen ja kaunis, monet kaverit enemmän bimboja.
Kaunis nainen on oikeasti pelottava
23vuotiaana löysin netistä miehen, mutta oli siinäkin eka vuosi hommaa että sain sen pidettyä. Ihan tavallinen ja tavallisen näköinen mies, ja johan oli hankala alkaa vakavasti seurustelemaan oikeasti kauniin naisen kanssa.
Kylläpä te täällä esineellistätte niin itseänne kuin muitakin. Kunhan nyt edes jollekin olisi kelvannut? No joo... Joskus markkinoillakin liha on halpaa :)
Voit olla ihan kaunis, mutta väärällä tavalla. Pari päivää sitten oli ketju siitä, kun jonkun poikaystävä oli sanonut, että hyvä kun olet uniikin näköinen, niin miehet eivät tule iskemään.
Mitä lähempänä olet keskivertoa ja massaa, niin sitä enemmän sinulle on tarjontaa parisuhteeseen. Muunkinlaisia lykästää, mutta ei ollenkaan niin helposti. Ja yleensä muut kelpaavat vain seksiin, kunnes löytyy joku söpömpi.
Jos olet sellainen nainen joka aina luulee ansaitsevansa mieheltä vastikkeetonta rahaa, omaisuutta tai olet muuten luonteeltasi passiivinen nainen niin siinä syy miksi et kelpaa.
Jos olet sellainen "ammattivalittaja" tyyppinen nainen niin silloin ainakin karkoitat miehet lähettyviltäsi.
Nykyään osa miehistä toisinaan alitajuisesti tekee naisenkin kohdalla hyödyt vs haitat/kulut analyysin. Jos analyysin tulos on negatiivinen niin mies torjuu naisen. Näin toimivat erityisesti miehet jotka miettivät elämäänsä useimpia muita miehiä syvällisemmin ja eivät ole aivottomia, p*niksellä päätöksiä tekeviä mun*päitä.
Sun ikäisenä se on aika vaikeaa koska aika harva vielä etsii mitään vaki-parisuhteita. Hauskanpito on enemmän mielessä.
Välttämättä sussa ei ole edes 'vikaa', jos ei vaan kolahda, niin ei sille voi mitään? Vai oletko ihan kymmeniä miehiä tavannut tässä vuoden aikana?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:11"]
[/quote]
Tuo viimeinen pätkä sitten ilmeisesti kuvasi sinua, koska "analyysissäsi" ei totisesti ole mitään alitajuista.